Linkin-Park

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Mirha kirjoitti:"mitä hittoa, ei LP tee tällaista".
Olen täysin samaa mieltä. Ensimmäisenä pelästyin Chesterin tyyliä, sen jälkeen videota. biisi on hyvä ja jne. mutta video ja (Chester) ovat kamalia. "NUO AURINKOLASIT! Älä ole tosissasi...." Oikeastaan muita uusia biisejä biisejä kuin "QWERTY;n"..... (Onko tuo edes Minutes to Midnightilta?) Toivosin että Linkin Park tulisi mahdollisimman nopeasti Suomeen keikalle, onko kenenlläkään mitään tietoa? (LP;n kotisivu ei suostunut aukeamaan...)

Tämän hetken number uno biisi LP;ltä on varmaankin With You Tuossa biisissä on vaan jotain niin aww.... Se on hyvä (mutta niin on jonta muutakin biisiä, oikeastaan tietämistäni ei huonoa löydy...)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

En ymmärrä miksi QWERTY ei ollut tuolla uudella levyllä. Vaikka edes se ei olisi pelastanut mitään, koska sekään ei yltänyt vanhan tasolle. Nyt parin kerran kun olen kuunnellut tuon levyn voin todeta että turha ostos, ei tuota edes jaksa kuunnella(vaikka aiemmin väitin että se ei ole huono). Olen enemmän onnellinen tuosta julisteesta, jonka sain kaupan päälle. Hmph...

Edit 23.5.2007:
Aiemmin dissasin tuota levyä aika paljon, mutta nyt jotenkin olen jollain tavalla päässyt siihen sisälle. En vieläkään pidä teosta kovin mahtavana varsinkaan kun edelliset albumit ovat olleet niin hyviä, mutta tällä hetkellä kumminkin ilolla kuuntelen noita uusia biisejä.
Viimeksi muokannut Mikkey, Ke Touko 23, 2007 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

QWERTY on hyvä biisi samaa mieltä siis Mikkeyn kanssa... ^_^ Säälikseni omistan vain Meteoran (tai siis kirjaston cdn siirsin koneelle :D), pitäisi nuo muutkin hankkia. Eli lähden tästä metsästämään Hybrid Theorya ja Minutes to Midnightia. ;) (Entäs tuo reanimation? Onko se ostamisen arvoinen, uudelleen miksatut biisit ovat kyllä hyviä.... hmmm.. taidan metsästää senkin )
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Blue_Hill-san kirjoitti:(Entäs tuo reanimation? Onko se ostamisen arvoinen, uudelleen miksatut biisit ovat kyllä hyviä.... hmmm.. taidan metsästää senkin )
Reanimation oli ainakin omaan makuuni liian räppihenkinen. En kestänyt kunnella läpi kuin kerran. Hyviä miksauksia mutta liian jou-män.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
pyramido
Genin
Genin
Viestit: 109
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 17:39
Paikkakunta: Hidden Stadi Village

Viesti Kirjoittaja pyramido »

Olen tykännyt Linkin Parkista seitsenvuotiaasta asti. Hassua kyllä en silloin tiennyt LP:stä mitään, katselin vain MTV:ltä musavideoita ja satuin tykkäämään kolmesta biisistä (In the end, Faint, Numb). En älynnyt että ne olivat kaikki saman bändin biisejä ja sitten LP ei enään soinnutkaan MTV:llä tai radiossa vuosiin. Sain kuulla Linkin Parkista ensimmäisen kerran virallisesti kun uusi kaverini soitti Enth e Endin koulun musaprojektin yhteydessä ja se kuulosti jotenkin tutulta. Sain tietää enemmän Linkin Parkista ja rakastuin muihinkin biiseihin. Tällä hetkellä koneella Hybrid Theory, Reanimation ja Meteora, iPodilla yli kymmenen biisiä.

Petyin uuteen levyyn aivan kauheasti. Biiseistä puuttui kaikki karjuminen, rumpujen hakkaaminen ja muutenkin se SÄRMÄ.
Chesterin tyyli What Ive done:en musavideolla oli jotain niin kauheata :cry:
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mulki oli aika lailla saman laine tutustuminen Linkin parkiin kute pyramido, et katoin MTVlt etenki Breaking the habitii sillee et toi on hyvä biisi ja tällee. Mut onneks mun Äiskäki on LP-fani ja osti sit yhten päivän Meteoran :D

What I'va Done ei must kuulosta yhtää Linkin Parkilt eteenkää ku siin ei kuulu Mr. Hahnia :(
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Uusi levy oli todella positiivinen yllätys. Paljon parempi mitä odotin.
Varmasti Linkin Parkin paras levy. Löytyyhän levyltä pari ihan todella hyvääkin veisua.
Hands Held High marssirumpuineen on hienoin LP -kappale koskaan.

Toivottavasti jatkavat samalla linjalla.
KuvaKuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Itse taas en tykännyt uudesta tyylistä. Se ei vaan iske.. : / Toisaalta, onhan se hyvä että eivät halua kuulostaa samalta joka levyllä. Ainakaan tähän asti ei ole yhtäkään samalta kuulostavaa levyä, joka on hyvä juttu imho.
Muttajoo, kyllä tuota kuuntelee.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Liekö Chesterillä sitten mennyt ääni ihan kokonaan, kun ainakaan joissain uusissa livepätkissä ei ole karjumisesta tietoakaan...
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

hagane-kun kirjoitti:onhan tämä hyvä bändi
Ja sinulla turhan lyhyt viesti :p
Realizar kirjoitti:Linkin Park rulettaa!!! :twisted:
Sama sinulle.

Juuri kuuntelin tässä uusinta levyä ja tuli vähän liialti puunhalaajan maku suuhun, Meteora ja Collision Course olivat parempia levyjä.
Viimeksi muokannut Hideyori, La Kesä 30, 2007 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Sinulla hieman off-viesti :p


Joku hullu muija sai viis vuotta linnaa, kun stalkkas Chesteriä..
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki. ... inkin_park
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

ÄÄä kuka katsoi/näli Linkin Parkin Tokion keikan (Live Earth konsertissa siis)? MItä tykkäsitte? Oma mielipiteeni keikasta oli "nohjoo, olihan se Linkin Park" koska livenä Chesterin ääni ei oikein vakuuttanut/ hän ei laulanut biisejä "oikein" (eli jätti karjumiset aika lailla kokonaan pois... Paitsi Faintin lopu... aww <3) Sekä toi8nen seikka oli (täysin LP;stä riippumaton syy) huonot soundit eli joko a) televisiossa oli vikaa tai b) televisio yhtiön äijät ei oikein osannu... who knows...

(Kenenkä muun mielestä Mike on hassun näköinen sen partansa kanssa? :D)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

mä katoin sen live earth keikan. chester ei oikee kuulostanu omalta itteltään :( !!!!!!!!!!!
pikku sisko kysy koko linkin park osan ajan et miks chester on noin märkä ja miks se on niin punanen :?: en ees jaksanu vastaa ku se jankutti sitä koko ajan :evil: ...

mike on kyl oudon näköne sen parran kaa :D ...

se kitaristi näyttää kyl hassult sen 'afron' kaa :P... mitä mielt te ootte???
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja Nike »

Itse näin kanssa sen Live Earth-keikan.. itse olin ihan tyytyväinen. Vaikea sanoa mitään järkevämpää, koska en ole ennen nähnyt kuin pätkiä heidän live-esiintymisistään.. joten vertailukohtia ei ollut. (Kitaristin afro on kiva<3)

Itseäni jäi vähän kaivelemaan se uusimmassa (?) Soundissa ollut juttu Linkin Parkista. En tiedä että että moniko teistä sen luki, mutta parin sivun artikkelin yhteenveto on se että pojat ovat tehneet kovasti töitä uuden albumin eteen, mutta koko hommasta paistaa (ainakin sen haastattelijan mielestä) läpi pelkkä rahanhimo. Itseäni se jäi vähän tökkimään; koko bändistä annettiin kamalan sulkeutunut, ahdasmielinen kuva. He kuulostivat kuulema siltä kuin olisivat opetelleet kaikki mielipiteet valmiiksi :p
Ja ihan niin kuin se olisi väärin, ettei kerro yksityisasioitaan lehdille vaan saa julkisuutta tekemänsä musiikin ansiosta, ei sen ansiosta että viihtyy lehtien juorupalstoilla.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Linkin-Park

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Nike kirjoitti:Itse näin kanssa sen Live Earth-keikan.. itse olin ihan tyytyväinen. Vaikea sanoa mitään järkevämpää, koska en ole ennen nähnyt kuin pätkiä heidän live-esiintymisistään.. joten vertailukohtia ei ollut. (Kitaristin afro on kiva<3)

Itseäni jäi vähän kaivelemaan se uusimmassa (?) Soundissa ollut juttu Linkin Parkista. En tiedä että että moniko teistä sen luki, mutta parin sivun artikkelin yhteenveto on se että pojat ovat tehneet kovasti töitä uuden albumin eteen, mutta koko hommasta paistaa (ainakin sen haastattelijan mielestä) läpi pelkkä rahanhimo. Itseäni se jäi vähän tökkimään; koko bändistä annettiin kamalan sulkeutunut, ahdasmielinen kuva. He kuulostivat kuulema siltä kuin olisivat opetelleet kaikki mielipiteet valmiiksi :p
Ja ihan niin kuin se olisi väärin, ettei kerro yksityisasioitaan lehdille vaan saa julkisuutta tekemänsä musiikin ansiosta, ei sen ansiosta että viihtyy lehtien juorupalstoilla.
Minä luin tuon jutun ja vähän samoja fiiliksiä.Olivat nuo jutussa esitetyt asiat totuuksia tai ei,niin minusta juttu oli kirjoitettu lähes täysin dissaamaan bändiä.Tämä on kummaa,sillä yleensä soundi kirjoittaa bändistä kuin bändistä asiallista ja puolueetonta tekstiä.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Vastaa Viestiin