nightwish

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Voihan Tarja levyttää aina Marcelion kanssa :)
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

-
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Kuuntelen tosi harvoin Nightwishia, en koskaan tykännyt oikein Tarjan äänestä... Muuten hyviä biisejä mutta se ääni... Toivottavasti löytävät nyt paremman laulajan jota voisi ehkä jopa kunnolla kuunnellakkin.
Kuva
Avatar
Taateli
Chuunin
Chuunin
Viestit: 221
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:36

Viesti Kirjoittaja Taateli »

Suht samaa mieltä piituskan kanssa. Minä vaan kuuntelen sitä paljon ja hyvää musiikkia se on, mutta hyvä kun antoivat potkut sille diivalle, vaikka Tarja olikin bändin keulakuva en sellaisena ole häntä koskaan pitänyt. En tykkää diivailevista muusikoista. Mutta ne miehet on hyviä muusikoita. Toisaalta on taitanut Holopaisellakin kuuluisuus nousta päähän.
Kuva
Kiitos nixuboy ^^
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Hyvä bändi, mutta en oo pahemmin kuunnellu... Ite tykkäsin Tarjan äänestä, ja harmittaa ku pojat potkasivat Tarjan pellolle... u_u Vaikka oikeinhan se varmaan Tarjalle oli.
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Olen varmaan vuoden verran kuunnellut, ihan hyvä bändi mutten mikään fani
ole. eli ei minua oikein tuo tarjan eroaminenkaan kauheasti hetkauta, vaikka tuskin nyt heti parempaa laulajaa ainakaa saavat :? pidän varsinkin 2:sta uusimmasta levystä, joita kuuntelen silloin tällöin, viime aikoina ei ole nightwisia tullut kuunneltua paljoakaan.
Kuva
Anaxarete

Viesti Kirjoittaja Anaxarete »

Ehdottomasti yksi lempibändeistäni.
CD-hyllyssä komeilevat kaikki kunnon albumit sekä yksi single, kokoelmalevy, livecd ja bonus-cd.
Muutama vuosi siitä on, kun aloin kuunnella ihastuksissani ja siitä se sitten lähti eteenpäin.

Tuomas tekee uskomattomia sävellyksiä ja sanoituksia (ehkä Once ampui hieman yli tosin), muut soittavat erittäin hyvin ja laulu tiivistää kaiken yhteen (ainakin ennen).
Lempibiisejä en edes yritä keksiä, mutta pidän Bare Grace Miserystä, 10th man downista ja Astral Romancesta.

Tarjan ero oli ehkä aluksi hienoinen shokki, kun edellisenä päivänä juuri livenä näki, mutta nyt se on taantunut ja luotan suuresti Tuomaksen, Marcon, Jukan ja Empun kykyyn löytää hyvä laulaja.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Olin aikamoinen fanaatikko pari kolme vuotta sitten, mutta se jotenkin lopahti... :P Kai Tarjan ääni alkoi väsyttämään, tai sitten levyjen biisit eivät enää uponneet..? No jääh. Omistan kolme levyä; Oceansoulin, Century Childin ja Oncen.

Olin kyllä aika järkyttynyt kun Tarja sai fudut. o.O Enpä kyllä usko että tältä bändiltä paljon kuullaan... ja jos tuleekin laulaja, niin mielummin mies, koska Tarjaa on paha nokittaa naislaulajalla... >___> Toisaalta sitten menisi ihan Sonata Arctican matkimiseksi pahimillaan mieslaulajan kanssa...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Myös minäkin kuulun Nightwish -fanaatikkoihin. ^^

Noin kaksi vuotta olen fanittanut kyseistä bändiä ja eikä ole oikeastaan lopahtanut missään välissä vaikka Nightwishin kuuntelu onkin jäänyt vähemmälle. Kyllähän noita kappaleita jaksaa kuunnella, ne ovat ihanan 'synkkiä' lauluja. Suosikkikappaleitani ovat mm. Ever Dream, Bless the Child, Sleeping Sun, Nemo, Higher than Hope, Moondance jne.

Minä suorastaan järkytyin silloin, kun kuulin, että Tarja oltiinkin potkittu yhtyeestä. Se oli minulle järkytys. :''D No, onneksi pääsen ensi viikon sunnuntaina katsomaan Tarjaa, joka laulaa oopperaa jonkun miehen kanssa (Nimeä en muista tähän hätään). : D

Omistan; Highest Hope -kokoelmalevy, End of an Era -DVD ja Nightwish- huppari (jota olen pitänyt lähes aina).
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Meidän isä on karmee Nightwish-fani. Itse en niin paljon kuuntele, mutta voin sanoa että se on hyvä bändi. Pidän varsinkin tästä uudemmasta tuotannosta, missä Hietalan Marco on mukana. Parhaiksi kappaleiksi voisin listata Nemo, Wish I Had An Angel, Planet Hell ja Dark Chest Of Wonderssin. Varsinkin tuo WIHaA on huippu.
Harmittaa itseäkin tuo Tarjan lähtö bändistä, mutta eihän sille mitään voi, jos ei homma toimi niin ei sitten. Jos he olisivat sinnitelleet samalla kokoonpanoilla samoilla suhteilla, bändi olisi voinut ihan hyvin sortua ja lopettaa kokonaan. Vähän kyllä epäilyttää se uusi laulaja, en usko että se Tarjaa parempi voisi olla. Jos ei Hietala laula enemmän tulevaisuudessa, voi bändin suosio laskea. Mutta sehän selviää tulevaisuudessa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

mm.... varmaan paras bändi tällä hetkellä.

Se musiikki...Tarjan ääni on ihana. Lempikappaleeni ovat Planet hell, Dark chest of wonders ja wishmaster.
Harmi kun sen Tarjan erottivat. T____T
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: nightwish

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

^Voi paska mikä laulaja.. Ei vedä millään tavalla vertoja Tarjan persoonalliseen ääneen. Kyllähän tuo nyt kuitenkin osaa laulaa, mutta ei.. ei tuo ääni vain yksinkertaisesti sovi Nightwishin biiseihin! Miettikää tuo nyt laulamassa jotain Wish I Had An Angelia. EI tule mitään.

Siihen tais loppua Nightwishin uuden materiaalin kuunteleminen, jos tuo ei tusta enää petraa. Ja muutenkaan en pitänyt tuosta pätkästä.
Viimeksi muokannut LoneWolf, Ke Touko 23, 2007 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: nightwish

Viesti Kirjoittaja siddy »

Mä itteasiassa tykkään tästä uuden laulajan äänestä, odotin paljon pahempaa. :D
Viimeksi muokannut siddy, Ma Touko 28, 2007 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: nightwish

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Nightwishhin taso tippui.
Kuva
Ei kyllä nyt suututtaa. Ei enää vanhaa nightwishiä.....toi Marco olis ollut hyvä laulaja.
Kuva
Vastaa Viestiin