Väärin kuultuja biisien sanoja

Musiikkikeskustelut täällä!
Vastaa Viestiin
Avatar
Ellu
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 18:06
Paikkakunta: Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Niin. Eli ootte varmaan kuulleet jossain laulussa jotkut sanat ihan päin honkia, kertokaa siitä tänne :D
alotampa ite, ku vielä muistis on

Nightwish - Planet Hell

Oikeasti :
...All the blood red carpets before me

mitä minä taas kuulin
... ... Oh my god, it's Boromir! (eli siis henkilö Sormusten herrasta)

Hiukan olin,että mitä hittoa se lauloi xD

Ja ilmoittakaa sitten, jos tälläinen oli jo... :huh:
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Jaa empä niin hirveen tarkkaa koskaan oo kuunnellu biisejä xD Mutta kyl joskus sitä aina kuulee.
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

niin yleinen juttu mulle että....
yhessä takavuosien hitissä sanottiin että '' i funk you up''
noh minä kuulin että '' i f**k you up''
sitten vielä äitini sanoi että '' onpas hyvä laulu''
silloin tajusin että nykyajan markkinat eivät ole valmiit sellisille lyriikoille.
tai no en tiiä

elkää ottako tosissaan. Olen kuumeessa 39.2 että jooo...
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Saakeli ku entiä mikä yks kappaleen nimi on mutta aina tunnun kuulevan:
RAAAAMEN! (reeeeimen)
Että se noin laulais yhessä kappaleessa.. Entiä mikä on kun veli kuuntelee sitä. Täytyy joskus kysyä ;P
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Siinä 'Bandages' -biisissä kun lauletaan "bandages, bandages..." niin kuulin aina, että "ban the Jews, ban the Jews", ja oli ihan "WTF?! O_O;;;". -_- *nolo*

Ja sitten siinä Suurlähettiläiden 'Elokuun 11.' -biisissä ne laulavat "sulle rakkauslaulun tein, sen levy-yhtiöön vein", ja minä kuulin "sen levy-yhtiö vei"... Ja ai jeesus kun Yozo nauroi kun minulle lopulta selvisi, ettei siinä lauletakaan niin. T^T


Juuri nyt ei muuta tule mieleen, vaikka olenkin - minut tuntien - varmaan kuullut ihan törkeästi biisejä väärin.

@ Deta: Jos et kerran muista kuulleesi mitään väärin, miksi edes vastasit? ¬_¬
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

HEI nnyt mä muistan yhen minkä oon kuullu väärin

mikäs sen koffin mainoksen biisin nimi on se menee jotenki... en muista se kumminki mis ne kaks jätkää jtn häslää sit ne ajaa sil autol alas kalliota ku kertosäkeistö tulee ni se kuulostaa ihanku ne laulais" maissi muna" dadada pumppa dadda pumppa maissi muna :lol:
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

En nyt muista kuka tämän biisin esittää, mutta semmonen ku "who let the dogs out" ,niin sen kun kuulin ensimmäistä kertaa niin kuulin "kuuleeko tarzan" :rolleyes:
Avatar
NiSSE^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 525
Liittynyt: Ma Loka 18, 2004 21:18
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja NiSSE^ »

Miljoonia kertoja olen kuullut sanat väärin, mutta en todellakaan muista niitä... :D
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Njaa-a, tänä aamuna kuulin kun radiosta tuli Negativen kappale, olisikohan nimi ollut Frozen heart.

Ne lauloi vissiin:
The Frozen heart is broken (blaablaablaa)

ja kuulin:
The Frozen throne is broken (blaablaablaa)

Kiitos pikkusiskoni joka höpötti juuri ko. aiheesta takapenkillä.. Siis tuo "jäinen valtaistuin" on Warcraft III:sta.. ^_^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-frostious+Mar 23 2005, 22:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Mar 23 2005, 22:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja sitten siinä Suurlähettiläiden 'Elokuun 11.' -biisissä ne laulavat "sulle rakkauslaulun tein, sen levy-yhtiöön vein", ja minä kuulin "sen levy-yhtiö vei"... Ja ai jeesus kun Yozo nauroi kun minulle lopulta selvisi, ettei siinä lauletakaan niin. T^T [/quote]
Ei voi olla totta, sinäkin? :D

Ainoa toinen, mikä nyt tulee tähän hätään mieleen, on Flow'n Go!!-kappaleen kertosäkeen "Like a dungan raina", jonka kuulen YHÄ Drunken riderina. Oli lievästi sanottuna tyhmä olo kun tajusin mitä siinä oikeasti lauletaan... =_=
Editoin tähän myöhemmin jos muistan muita ^^'
Kuva
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Sonata Arctica - Don't say a word kertosäkeistö:
Open your blue eyes, tell me that you love me, whore
Make me believe it, oh I know you're lying
Broke the vow I thought you made, my angel, why...

Aivan, siellä on sana "whore", oot kuullu oikein :D

Noh, ainahan niitä kuulee väärin, mutta eipäs niitä muista ku pari, kuten Sonata Arctican
The Cage biisissä. Ne laulaa, että: "Empty the stare, innocent and unaware, dragged out from my home ,my lair."

Ja noh, mie kuulin sen ekat pari kertaa, ennenku tajusin kattoa sanat, ni: "Empty the stare, innocent and UNDERWEAR, dragged out from my home my lair."

Ja arvaa olinko "pikkusen" ihmeissäni, että miten hitossa alusvaatteet liittyy häkkiin ja viattomuuteen? Aivan, ja tuon "Empty the stare":n tajuaa, koska noh... Ainahan niitä kattelee :lol: :D

Jep jep, siinä se. Ja jotain ei kuule oikein, mutta eipä tässä tuu mieleen
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Dani suomalainen kansallislaulaja (ihan sama miten se kirjotettii) nii kuulin sen yhen biisin sanat näin "isä kuole hitaammin sulle asiia ois" oikeasti se menee näin "isä kulje hitaammin sulle asiaa ois" että tämmöstä
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Mar 24 2005, 09:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Mar 24 2005, 09:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-frostious+Mar 23 2005, 22:01--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ Mar 23 2005, 22:01)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ja sitten siinä Suurlähettiläiden 'Elokuun 11.' -biisissä ne laulavat "sulle rakkauslaulun tein, sen levy-yhtiöön vein", ja minä kuulin "sen levy-yhtiö vei"... Ja ai jeesus kun Yozo nauroi kun minulle lopulta selvisi, ettei siinä lauletakaan niin. T^T [/quote]
Ei voi olla totta, sinäkin? :D [/quote]
Mäkin oon ihan sairaan kauan luullut tota samaa. Sitten ihmettelin että vähän tyhmästi on kyllä laulettu, jos lauletaan "Sen levy yhtiö vei, ne sanoi ei" ;D Sit etin sen sanat ja huomasin että ei se ihan niin mennytkään.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

No.. Jossain kappaleessa lauletaan "Tuuli veisi sut mukanaan"
ja mie menin kuulemaan että "Tuuli vei sisut mukanaan"
Eihän tuo oikeastaan väärinkään ole kuultu, mutta jäi vähän sellainen 'onpa kova tuuli' -ajatus... ^^'

Onhan niitä satoja muitakin väärin kuultuja.. En kyllä muista niitä.. ^^'
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Vastaa Viestiin