Ketkä tykkää Himin musasta

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Hyvä bändihän se on :D! Ei kyl vähään aikaan oo tullu kuuneltuu...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Minäminäminä!
HIM on maailman kaikkeuden paras bändi, nyt ja aina. Biisit on kaikki niin mahtavia ja parhaita. Parhaat levyt on Love Metal ja Razorblade Romance. Ja parhaita biisejä on sitten monta; Beyond Redemption, Endless Dark, Razorblade Kiss, One Last Time, The Sacrament, Venus... Kaikki on omalla tavallaan niin ihania.
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Minulla on aina ollut vähän sellainen viha-rakkaussuhde Himiin. Razorblade Romance sai minut aikoinaan bändiä kuuntelemaan ja se on mielestäni edelleen paras levy Himiltä. Join Me ja Gone with the sin kuuluvat ehdottomasti lempikappaleisiini. Seuraavien levyjen musiikki ei enää iskenykkään ja Himin kuuntelu jäikin melkeinpä kokonaan pois. Mutta sitten ilmestyi Dark Light ja kuultuani Rip Out The Wings of a Butterflyn ihastuin bändin musiikkiin uudestaan. Tänään postiluukuustani kolahti uusi levy Venus Doom ja loistavalta levyltä kuulostaa sekin. Ville laulaa levyllä paljon matalalta, mikä on aina ollut yksi syy miksi Himistä pidän.

Livenä en ole bändiä vielä koskaan onnistunut näkemään. Joko ei ole itseä kiinnostanut sillä hetkellä tai sitten ei ole syystä tai toisesta päässyt paikalle. Mutta ehkä vielä joskus. :D
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Mitäs muuten ihmiset olette pitäneet uusimmasta Venus Doom -albumista?

Mä itse olen tykännyt siitä tosi paljon. Vähän erilaista HIMiä, mutta jotenkin tuo minulle mieleen Greatest Lovesongs vol 666:n. Huonoja biisejä tällä levyllä ei olekaan, lempibiisejäni ovat Love In Cold Blood, Song Or Suicide ja Bleed Well.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Verdana kirjoitti:Mitäs muuten ihmiset olette pitäneet uusimmasta Venus Doom -albumista?
Joitakin kertoja olen kuunnellut VD:n läpi ja tykkään kyllä ^^ Menee top kolme albumeihin HIMiltä *nod*
Varsinkin kaikki biisit missä Valo "synkystelee", eli mörisee, uppoaa meikälle hyvin : )
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

No jaa, enpä erityisesti tykkää. Minun korviini kaikki HIMin biisit kuulostaa samalta, eikä muutenkaan iske.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
MangaMangusti
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 16:51
Paikkakunta: Kaapissasi

Re: Ketkä tykkää Himin musasta

Viesti Kirjoittaja MangaMangusti »

Kyyyllä joskus.. Noh, kai Him on ihan ok.
The BDSM Tentacle Lair/KakuHidan FC /// SasoDei FC /// Akatsuki FC /// Deidara FC

RAINBOW
Vastaa Viestiin