X Japan

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Jen kirjoitti:haluaisin päästä hide museoon, mutta kun ei ole rahaa ;_______; sitten kun minusta tulee rikas niin kyllä muutan sen viereen ja menen sinne joka päivä itkemään >8DDDDD :'(
..kannattaa sitten pitää kiirettä, tuo kun menee kiinni nyt syyskuussa.. ._.
Ja helvetti kun ärsyttää! Mutta itse olen menossa Japaniin sitten 2.5.2008, kymmenvuotiskuolinpäiville, ja toivon että siellä olisi jotain kivaa silloin.. vaikka joku näytös tai jotain.. mutta vaikka ei olisikaan niin menen. ._.

Ja jos Yoshiki tulee kiertueelle Eurooppaan, menen katsomaan! ^^
Ja jos Pata tulee uudestaan niin menen kans katsomaan. x3
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minä en henkilökohtaisesti pidä kyseisestä bändistä.
En osaa selittää miksi mutta se ei kuulosta luonnolliselta. Olen aika ahdasmielinen
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Voi ei, vaikka me Sayon kanssa niin hide museota pelastettiin :'/ <33 sitä ei saa sulkea, haluan ensin päästä sinne! ja jos se suljetaan niin menen sitten silloin rikkaana hiden muistomerkille itkemään >8DD :'( <3<3<3
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Haa! Kiitos Hikaru-chanin kun annoit yhden X Japanin kappaleen!!
Rusty Nail on hyvä ja ehkä paras. Enpä sitten osaa sanoa mitään muuta...>_>
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Chii- kirjoitti:En oo koskaa kuullut mutta olis kiva tietää mistä saisi X-Japanin musaa?!
Kiitti sille immeiselle joka vaivautuu vastaamaan :roll:
se on X Japan ei X-Japan >_____>
Itse haen DC++:lla, ja hyvin niitä kappaleita löytyykin :>
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Hakuro kirjoitti:X Japan on omia lemppareita! Parhaita biisejä pitää sanoa ainakin Tears, Endless Rain ja Forever Love. Jos aiotte jotain levyjä ladata, niin suosittelen sellasta live-levyä, kuin Live Live Live Tokyo Dome, siitä saa hyvän läpileikkauksen X:n tuotantoon ^^
Hitsi kun huomaan näitä asioita näin myöhään. o_o
Vastoin yleistä luuloa, eX Dream ei ole Eksun kappale, vaan Myuji-nimisen artistin, josta en tosin tiedä yhtään tuota nimeä enempää..
Se luultavasti sekoittuu Eksun biiseihin siksi kun X TVn alkukappale on.. X. ja silleen. :P

Mutta no worries, itse huomasin tuon vasta vuoden kuunneltuani, kun jaksoin ottaa asioista selvää. \o/ XD
Kuva
iru

Viesti Kirjoittaja iru »

X Japan teki niin ihanaa musiikkia :'> Tears ja Week End ovat ihania<3<33 ja Crusify My Love on myös ihana ja X ja Kurenai ja kaikki muutkin <3______<3 ja videot on niin ihania :> hide oli niin ihana ja hassu ja maailman kauneinkomein mies<33 sen hiukset<3_____<3
Itkin kamalasti hide's funeral videon aikana :'( se on niin kamalan surullinen, kun X Japan esittää Forever Love;n ilman hideä :'//<33
Hah, no jotakuinkin näin vaikkei nyt ihan näinkään. No ainakaan samoin sanoin, hymiöin, mutta ajatus on sama minullakin. :P
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Luin jostai et X Japan on metallia joten päätin kuunnella hiukan ja yllätyi, et "mitä vittua.. tää saattaaki olla iha hyvä".
Muutaman biisin kuuntelin ja kuulostaa loistavalta bändiltä. Nyt muutama albumi lataamaan :).
Ja ehkä saan innostusta soittaa muutamia heidän biisejään.

Ennakkoluulot estää hyvän musiikin kuuntelun :x
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Juuri sain yhden biisin ladattua (Rusty nail),
Ja ja ja pakko sanoo että tykkään. Pakko ladata lisää ja täyttää MP3 soitin. :twisted:
Ihunaa. <3
Niin, ja voisin yhtyä tuohon Mechin kommenttiin.
Olin nähnyt bändistä kuvia, ja odotin ehkä hieman jotain muuta. :lol:
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Wani kirjoitti:Olin nähnyt bändistä kuvia, ja odotin ehkä hieman jotain muuta. :lol:
Hahaha. XD
Itse näin kuvia vasta hyvän aikaa Eksun musiikin kuulemisen jälkeen, joten tuota ongelmaa ei ollut.. mutta sain aikamoisen shokin kun ensimmäisen kerran sitten näin.. Nyt olen jo tottunut ja, gasp, tykkään enemmän vanhasta kuin uudesta lookista. Eli isot pehkot ovat mielestäni vain tosi hieno juttu. ;3
Kuva
hotso
Genin
Genin
Viestit: 188
Liittynyt: Su Huhti 04, 2004 15:46

Viesti Kirjoittaja hotso »

Kyllähän tuo menee. Lempikappaleet ovat varmaankin Rusty Nail ja X.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Täytyy myöntää, että minäkin pidän X Japanin musiikista, mutten ole nähnyt heidän musiikkivideoita (vielä). Tears ja I'll Kill You ovat suosikkikappaleitani, muita en sitten olekkaan vielä kuullut ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Bändistä tulee mieleen joku Stratovarius tai Sonata Arctica.
Laulaja rääkyy vittumaisesti mielestäni enkä älyä sanoista
mitään. En edes tiedä ovatko ne japania vaiko englantia.
En kyllä nää mitään revoluusionaalisen hyvää tässä hommassa.
En tykkää.
Rehellisesti Kummelin Saku ja Speedy ja kumppanit soittaa paremmin :lol:
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Mickey kirjoitti:Laulaja rääkyy vittumaisesti mielestäni enkä älyä sanoista
mitään. En edes tiedä ovatko ne japania vaiko englantia.
Ne laulaa englantia ja japania sekaisin xD
Minusta X on yksi parhaista bändeistä mitä on ollut :o sehän oli Japanin suosituin bändi ennen kun ne hajos.. :) <3 Tykkään kaikista muista biiseistä paitsi Voiceless Screamingista, siinä Toshin ääni kuulostaa rääkymiseltä ja musiikki on huonompaa tasoa kuin muissa... Olen kuullut kaikki kappaleet, ja nähnyt Weekendin, Celebrationin, Dahlian, Silent Jealousyn ja Crusify My Loven ja Tearsin musiikkivideot, ja Weekend on kyllä paras :D ihana katsoa kun Yoshiki<3 vetää ranteet auki >8DDD ja hiden riehuminen oli ihana kohta >xD
Ja Last Liven olen katsonut liiankin monta kertaa o___o rupean aina itkemään kun Toshi ja Yoshiki halaa sen Yoshikin rumpusoolon jälkeen ja kun ne rupeaa soittamaan Forever Lovea ;___ ___; ja kun ne itkee siinä koko sen loppuajan, ja kun Yoshiki soittaa pianoa ja rupeaa itkemään ja lyö sen päänsä koskettimille ;____ ____; kuuluu kiva ääni siitä^^
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

everfree kirjoitti:Ja Last Liven olen katsonut liiankin monta kertaa o___o rupean aina itkemään kun Toshi ja Yoshiki halaa sen Yoshikin rumpusoolon jälkeen ja kun ne rupeaa soittamaan Forever Lovea ;___ ___; ja kun ne itkee siinä koko sen loppuajan, ja kun Yoshiki soittaa pianoa ja rupeaa itkemään ja lyö sen päänsä koskettimille ;____ ____; kuuluu kiva ääni siitä^^
Espy ei edes sano mitään Last Livestä.. olen katsonut sen kerran ja itkin koko nelituntisen, ja sen jälkeen en ole vain voinut katsoa sitä uudestaan.. >_>; tosin siihen sattui hide-museon sulkemisjutut ja kaikki samaan syssyyn, ett' joo..

Tässä yleisesti kyselisin tietääkö joku mistä saisi Eksun Dahlian score bookin?
Olen katellut, ja mielestäni sen yhdestä kaupasta bongasin, mutta hukkasin nerokkaana ihmisenä osoitteen. :/
Olisi kiva saada Blue Bloodin scoreille kaveri. <3
Kuva
Vastaa Viestiin