Blink 182

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Blink 182

Viesti Kirjoittaja meadow »

Tässä yksi bändi mistä todellakin tykkään...! ^^ En oo tämmöseen palstaan vielä törmänny ni aattelin nyt sit ite pistää pystyyn. 8)

Joo elikkäs Greatest hits tuli justiinsa vähän aikaa sitten; 2.11:kö se nyt oli... Ite menin ostamaan heti myyntiin tulo päivänä ;) Valitettavasti tuo levy taitaa jäädä viimiseksi tuon pändin levyistä... u_u Lopettamispisteessä taitaapi tuo pändi olla kaikkien huhujen mukaan... *snif* :(

Mutta kaikki jotka vähänkin tykkää niin juttua tulemaan! :D Ja te myös jotka ette jostain kumman syystä tykkää ;D
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Jee, minä olen tykännyt jo pitkäänkin! ^^ Amerikkalaista teinileffamusiikkia parhaimmillaan, ehdottomasti. Lempilevyni taitaa olla Enema of the State ja lempipiisi What's My Age Again? En ole niin true-fani, että olisin tiennyt tuosta uudesta levystä... Musiikkia on vain koneella ja muutenkin lähinnä vain kuuntelen, enkä seuraa bändin touhuja muuten. Mutta hienoa musiikkia tekevät ja se vetoaa tällaiseen wannabe-ikuiseenteiniin. ;)
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Ihan hyvä bändi minustakin. En ole enään pahemmin kuunnellut, mutta levyhyllystäni löytyy tuo Enema of the state levy, ja siinä on monia hyviä piisejä, kuten All the small things. En ole viimeaikoina kuullut koko yhtyeestä enää mitään, niin eipä minua hirveästi kosketa hajoamishuhutkaan. Niillä oli juuri hyvää asennetta musiikkivideoissaan, tykkäsin kovasti silloin joskus =P
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Hmm.. no tällä bändillä on kaksi hyvää biisiä mitä minä jaksan kuunnella ihan jatkuvaan. Ja ne on nuo Whats my age again ja All the small things. :) Muuten ei iske tämän kyseisen bändin musiikki oikein ollenkaan..
Kuva
Vastaa Viestiin