Groove Coverage

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Ihan kivaa välistä vaikka ei mun musatyyliäni natsaakkaan, Poisonin pahimmat versiot ovat huonoja (en pidä edes alkuperäisestä biisistä), mutta muutamat biisit ovat hyviä. Tuleehan sitä jos on pienessä tukossa niin siedettyä vaikka mitä. Mutta kyllä, on mulla muutama biisi koneella kait, ja luultavasti just ne jota on edellä innokkaasti mainittu, koska ei tällä nyt niin paljon hyviä vetoja ole...
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

kyllä tätä jaksaa kuunella esim. autossa jne. jos kuuntelen trancea, dance yms. niin soitto listaan kärkeen mennöö Dj Tiësto(mainos^^)

ps. groove on dancea ;)
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Hassua miten tykkään tästäkin poppoosta jonkin verran vaikka yleensä tänsorttista musiikkityyliä vihaan. Mutta eniveis, naisella on oikein nätti ääni ja biisit ihan meneviä. Jostakin syystä minä pidän GG:n Poison-versiosta ihan kamalasti. (ja sillä ei ole mitään tekemistä sen Itachi & Sasuke-videon kanssa.... ei tietenkään ole.. mitä te oikein kuvittelette..) En edes pidä alkuperäisestä juuri lainkaan. Hmh.
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Kyllähän minä tätäkin kuuntelen. Nyt on kyllä tullut vähän taukoa Groove Coveragesta. Se on kyllä sellaista jumputusta,ainakin jotkut biisit, mutta suurin osa ovat hyviä. Lempparibiisejä ovat Last Unicorn, God is a Girl, Far away from home ja Remember. Minä en jotenkin jaksa innostua tuosta Poisonista, en tiedä miksi. :?
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Vastaa Viestiin