*itkee* Miksi kukaan ei ole tehnyt Ayumi Hamasakista topicia? Mutta kuitenkin tein topicin ^^'
Ayumi Hamasakista informaatiota:
Nimi: Ayumi Hamasaki
Lempinimi: Ayu
Sukupuoli: Nainen
Syntymäaika: 2.10.1978
Horoskooppi: Vaaka, Kiinalaisissa Hevonen
Syntymäpaikka: Fukuoka Prefecture, Japani
Silmien- ja hiustenvärit: Ruskeat, Vaaleat/värjätty/
Eli Ayumi on japanilainen popartisti, joka julkaisi ensimmäisen levynsä jo v. 1995 ja tämä neiti on julkaissut aika paljon levyjä (*ei jaksa lähteä laskemaan... "Liian vaivalloista" *). Lisäinfoa Ayusta saatte
-> täältä <-
Voitte siis kertoa oman mielipiteenne Ayusta, lempikappaleenne ja miksi jne. Ne ketkä eivät ole kuulleet Ayua, niin suosittelen lämpimästi teitä kuuntelemaan (jos vain tykkäätte kuunnella naisartisteja) ^----^
Minä suorastaan rakastan (siis musiikkimielessä) Ayumin musiikkia sekä hänen vaatetyyliään. Kappaleetkin ovat liian ihania, minusta ne ovat kirjoitettu Ayumin omista kokemuksista ja ajatuksista sekä ne kuulostavat aivan tarinoilta ja runoilta. Aloin ensimmäistä kertaa kuuntelemaan Ayumia tämän vuoden maalis-huhtikuussa ja ensimmäinen kappale, jonka kuulin oli Whatever. Eli kiinnostus lähti siitä, että käsissäni oli Anime-lehden nro. 2, jossa oli j-pop-speciaali ja siitä sitten koko Ayumin fanitus lähti.
Lempikappaleita on liian paljon, mutta mainitaan muutama: Angel's Song, HEAVEN, STEP you, Poker Face, Fly High, Season, Dearest, Honey, I am... (Ramon Zenker Remix), Trust, Naturally, Fairyland, Greatful Days, Rainbow, Dolls, Real Me, Love~Destiny, July 1st, No way to say ja Love ~since~, Humming 7/4, My name's Women, Endless sorrow, Daybreak, Startin', Ladies Night (siinä oli muutama lempikappaleeni eikä nuo ole missään parhuusjärjestyksessä). Minä en millään tahdo muistaa kirjoittaa joidenkin kappaleiden nimiä oikein :''D. Miksiköhän juuri NUO kappaleet? Koska noissa kaikissa on tosi hyvä musiikki sekä lyriikat ovat oikein kauniit ja osassa kappaleessa rupeaa tanssittamaan tai laulattamaan, mutta minulla tulee joissakin kappaleissa melkein tippa linssiin (en tiedä miksi, mutta... ). Evolution, Game ja Surreal ovat vain ne Ayumin kappaleet, joista en välitä/tykkää. Sitäpaitsi Ayumin kaikki (tai melkein) kappaleet ovat liian hyviä.
Usein laitan signatureihin/omiin kuviini tekstiksi Ayumin jonkun kappaleen sanat.