Biisit/bändit/riffit etc.

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Lempibiisejä... ka....?

Gackt - Lust for Blood
Dir en Grey - Ain't Afraid to Die
Pierrot - Yuuyami Suicide ja Screen II Virtual Age
Shiina Ringo - Kabukichou no Joou (toivottavasti tämä nyt oli oikea kappale...)

Ja sitten kuuntelen paljon myös seiyuuiden laulamia kappaleita. :3
FFX Tiduksen (jap.) seiyuun laulama "Go Dream" on mahtava. Niin upea ääni.... *___* Tidussss....
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Nana Kitade- Iryuuhin ja Kesenai Tsumi<3 Kesenai Tsumi oli ensimmäinen Fullmetal Alchemist musiikki mihin ihastuin<3 ja nyt sitä endingiä tuli katsottua puoli tuntia kun sain FMA vol1. DVD:n :> ja tykkään Nana Kitaden äänestä ja Iryuuhin on kaunis kappale <:

Uniklubi - Kaikki Mitä Mä Annoin<3 rakastan biisin sanoja ja kaunis kappale :'><33

X Japan - Tears on ihanan surullinen :'> sanatkin on kauniit :><33 ja Week End on myös ihana<3 Omppu suomensi minulle niitä sanoja joskus ja ne oli kamalan surullisia<3
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Virus inc -Are you ready Todella hyvä trance biisi.
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minun lempparini ovat...

Nightwish: Parhaimpia suomalaisia hevibändejä, vaikken erityisesti pidä hevistä. Tarjan upea ja "oopperamainen" ääntä on aina ihana kuunnella joka ikisessä Nightwishin kappaleissa

Aqua: Öhöm, pidän tästä bändistä, vaikkei kuulu ihan kärkilemppareihini. Tykästyin Aquan musiikkiin, kun rupesin kuuntelemaan heidän muitakin kappaleita kuin tuota "legendaarista" Barbie girl-kappaletta. Ainakin Calling you, My oh my ja Turn back time ovat minun lempparikappaleita Barbie girl:n lisäksi ^^

HIM: En tiedä, että miksi pidän HIMistä, mutta Villen ääni on mielestäni upea ja kappaleetkin ovat niin sanotusti mahtavia. Musiikkikin on niinkuin rockmaista ^o^;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin