Poets Of The Fall

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Poets Of The Fall

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Miksi kyseisestä bändistä ei ole erillistä topicia :|. No minäpäs teen sellaisen nyt.

Mitä mieltä bändistä? Minkälaisia tunteita kappaleet herättävät vai herättävätkö ollenkaa?

Ite oon kuunnellu nyt Sings of Life ja pitää sanoa, että hyviä biisejä on :). Ihastuin heti. Uusimpaan levyyn en vielä kajonnu, mutta pitää sekin kai katsastaa tässä joskus. Täällä päin bändi näyttää olevan vähän oudompi sillä tutuistani ei kukaa ole kuullu ku vain muutaman biisin.
Pitääpä vielä mainita, että harvinaisen hyvää musiikkia suomalaisilta. Lempibiisejä: Lift (tietty :D), The Beautiful Ones (kaunista :cry: , joskus ku on herkällä päällä nii itken kuunnellesani tätä), Seek You Out ja Illusion & Dream.
On tässä joskus tullu raiskattuaki biisejä surkealla äänelläni ja onnettomalla kitaransoitto taidoillani. Hyi se on kamalan kuulosta <__<.

Ja nyt latailemaan Carnival Of Rustia --->
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Poets of the Fall on ainoa suomalainen bändi jota olen fanittanut. Omistan molemmat levyt ja olen nähnyt pojat livenä kolmesti <3<3<3 Ihania ovat.

Signs of Life herätti selvästi enemmän tunteita, koska viime keväänä oli paljon juttuja mitä tuli assosioitua niihin biiseihin. Carnival of Rust ei ole vielä noussut niin monisyiseksi kuin SoL, mutta kyllä tästäkin irtoaa ties mitä jo. Tosin CoR on jotenkin niin eri oloinen levy kuin SoL, että joskus tuntuu kuin kyseessä olisi toinen bändi. Markon lauluääni on kehittynyt huimasti ja biisit ovat jotenkin energisempiä kuin SoL:lla. Jos SoL oli sininen ja eteerinen, CoR on tulenpunainen ja energinen. Kesti aikansa sisäistää esimerkiksi Fire PotFin musiikiksi, meno on kuitenkin aika erilaista jos vertaa SoL:n biiseihin.

Lempibiisini SoL:lta on Illusion and Dream, joka on muuten AIVAN JUMALAISEN IHANA livenä. CoR:lta fanitan eniten Rosesia, koska se vaan on niin ihana. Sorry Go 'Round on kanssa tosi hyvä.

Älkääkä perkele nyt ladatko sitä levyä. Sen sentään saa kaupasta. Tukekaa naapurin poikia hei.

Fani olen. Nimmarit komeilevat seinällä ^^

Tosin oikeasti. Melkeinpä vihaan Carnival of Rustin videota. Tekotaiteellista p***aa. Sääli käy poikia kun menivät niin sukkasen videon tekemään.

(Ja ne, jotka ovat Yleistä hehkutustopicia ja Yötopicia seuranneet, ovat ehkä huomanneet siellä jotain fanituksen merkkejä ^^'')

((Ohhoh, kirjoitinpa taas esseen.))
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Täältä puuttuu monesta hyvästä bändistä topicki, mutta enpäs jaksa niitä käydä väsäämään ^^'
-----

PotFia olen kuunnellut siintä asti, kun Max Payne 2:nen ilmestyi ja sieltä löytyi heppujen Late Goodbye biisi.
Sings of Lifeä on kyllä tullut kuunneltu ihan järjettömässä määrin silloin alku aikoina.. (ja vieläkin ^^)
Tältä albumilta fanitan eniten sellaisia biisejä, kuten Lift, 3 AM, Seek You Out ja Illusion & Dream.
Oikein hyvä kokonaisuus, mutta ei niin hyvä, kuin toinen albumi, Carnival of Rust ^^ (Rokkaavampi kuin edeltäjänsä)
Levyn ensimmäinen puolisko on ihan mahtavaa tavaraa, varsinkin neljä ekaa biisiä uppoaa mulle oikein hyvin.
Ite myös tykkään (paljonkin) tuosta CoR:tin videosta.. Oikein kunnon tyyli pläjäys *nod*

Ja kyllä.. Kyseiden bändin musa herättää kaikenlaisia fiiliksiä ^___^
(Yleensä hyviä tunteita, mutta kyllä tällä musalla myös surulliseksi tulee, jos sillä tuulella on ^^' )

Taitaa olla mun tämän hetken suosikki bändi :roll:
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

PotF on kyllä ainakin Signs of Life -levyn perusteella hyvää popahtaavaa rockia. Tässä joku aika sitten tuli melko tehosoitolla kuunneltua tuota levyä. Uutta Carnival of Rustia en ole vielä kuullut mutta tarkoitus olisi jossain vaiheessa.
KuvaKuva
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Laadultaan tietysti mainiota musiikkia muuhun vastaavaan verrattuna, mutta en itse pidä tuollaisesta synkistelystä lainkaan.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Mietinpä tässä yhtenä päivänä, että olisko Potfista euroviisuihin?
Lordikin pärjäs noin hyvin niin miksi Potf ei.

Täysin typerä idea?
Avatar
AnkkA
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 17:07
Paikkakunta: The Village

Viesti Kirjoittaja AnkkA »

ÖÖÖ....pidän aika paljon PotF:in musasta. Ite pidin enemmän Signs of Lifesta
mut onha Carnival of Rust:llaki hyviä piisejä esim Sorry Go' Round ja Locking up the Sun
paras kappale o joko Lift tai Late Goodbye :?
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Ihan ok musaa poets of the fall tekee. Ite ainaki tykkää monesta sen kappaleest.
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Iha huva bandihan se... Paras kipale on varmaan... ööh... no enpä tiiä. Fire on varmaan paras carnival of rustista... Sign of lifessä vamraa stay ta lift...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Voi että, rakastan <3 Suosikkikappaleita ovat Late goodbye, Lift, Maybe tomorrow is a better day, Carnival of rust, Dawn sekä Illusion & dream.
Pojut tekevät aivan uskomattoman hyvää musaa (Markon ääni <3) jota jaksaisi kuunnella loputtomiin. ^__^ Fiilikset tykkää vaihdella mukavasti.
Pakko päästä Ilosaarirockiin heitä livenä näkemään/kuuntelemaan.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Huomenna taas keikalle katsomaan Poetseja. Ihanaa~ <3

Olen tosin havainnut, että bändin liveshow toimii paremmin pienellä klubilla kuin isoilla lavoilla. Kattoo miten tuo ulkoilmakeikka pelittää.

Joku kyseli että pärjäisivätkö pojat euroviisuissa... Eh. Periaatteessa joo, miksipäs ei. Tosin sitten jos miettii bändin uskottavuutta, niin euroviisut voisivat tuhota sen aika pahasti. En haluaisi nähdä Markoa kisaamassa italialaisten ketkuttajien kanssa. Erottuisivat edukseen, toki... Mutta mieluummin pitäisin Poetsit erossa niistä kissanristiäisistä.
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Mirha kirjoitti:Huomenna taas keikalle katsomaan Poetseja. Ihanaa~ <3

Olen tosin havainnut, että bändin liveshow toimii paremmin pienellä klubilla kuin isoilla lavoilla. Kattoo miten tuo ulkoilmakeikka pelittää.
Täällä oli keikka ennen kesälomaa, mutta en tyhmyyksissäni hoksannu mennä katsomaa. Kyllä ny ärsyttää.

Mirha: Monellako keikalla oot käyny?

Edit: Pitäisi lukea viestit tarkemmin -___-'.
Viimeksi muokannut Mechi, Pe Kesä 16, 2006 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Mechi kirjoitti:Mirha: Monellako keikalla oot käyny?
Aiemmassa postissani lukee, että olen kolme kertaa nähnyt pojat livenä. Huomenna neljäs.

//EDIT:

Tulin juuri keikalta ja oli MAHTAVAA~! Pojat soitti ihan mahdottoman hyvin ja fiilis oli mitä upein. Oi. Tätä lisää. Sorry Go 'Round on ihan über livenä <3
Avatar
Deli
Genin
Genin
Viestit: 161
Liittynyt: To Touko 26, 2005 21:12
Paikkakunta: Cyberspace

Viesti Kirjoittaja Deli »

Joo, tosiaan Max Payne 2 ansiosta sehän sai nimeä ihan ulkomaille asti.
Kuuntelen paljon bändiä ja osaampa soittaa kitaralla Late Goodbyen :)
Ja oikeesti ilman kitaraa tää bändi ei olis mitään koska melkein jokases biisis on tarttuva kitara melodia/riffi niinku Carnival of Rustissa ja Liftissä ja monissa muissa
(kuten Late Goobyessä) .
Vastaa Viestiin