Julkisuuden "pilaamat" bändit

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Espy kirjoitti:Itselleni on käynyt näin aika usean bändin kanssa, mainittakoon nyt vaikka X Japan ja L'Arc~en~Ciel.
Milloinkohan L'Arc'en'ciel on noussut suureen julkisuuteen muualla kun japanissa ja otakuille U.S.A:ssa? Jos tarkoitat niitten uusinta albumia AWAKEa ''massamusiikiksi'' niin se ei ole totta. Siinä on vanhaa että uutta hyvinkin paljon.
Kuva
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Olli-Sensei kirjoitti:Milloinkohan L'Arc'en'ciel on noussut suureen julkisuuteen muualla kun japanissa ja otakuille U.S.A:ssa? Jos tarkoitat niitten uusinta albumia AWAKEa ''massamusiikiksi'' niin se ei ole totta. Siinä on vanhaa että uutta hyvinkin paljon.
Julkisuutta kai sekin, vai mitä? ;P Ja usko pois, Laruku on erittäin tunnettu bändi ympäri Eurooppaakin, siitä tunnetummasta päästä joka tapauksessa. Ainakin tunnetumpi kuin monet Japanissa paljon suositummat bändit.

Minusta Larukun vanhoissa levyissä oli sellaista tiettyä erilaisuutta, johtuu varmaan siitä ettei Haido-sama ollut vielä silloin pilannut nättiä ääntään liialla tupakalla.. Ja huom. minun mielestäni bändin vanhat kappaleet olivat omalaatuisempia kuin nykyiset. Verrataan vaikka Dunea STAY AWAYhyn.
Kuva
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Espy kirjoitti:
Minusta Larukun vanhoissa levyissä oli sellaista tiettyä erilaisuutta, johtuu varmaan siitä ettei Haido-sama ollut vielä silloin pilannut nättiä ääntään liialla tupakalla.. Ja huom. minun mielestäni bändin vanhat kappaleet olivat omalaatuisempia kuin nykyiset. Verrataan vaikka Dunea STAY AWAYhyn.
Minä kyllä diggaan stay awaysta enemmän :roll: Mutta totta, Larukun vanhat albumit olivat paljon omalaatuisempia ja ehkä parempia kuin nykyiset mutta ei se tarkoita että ei uusimmat ole hyviä. Etenkin Jiyue e no Shotai on todella hyvä heidän uusimmasta albumista
Kuva
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Olli-Sensei kirjoitti:Minä kyllä diggaan stay awaysta enemmän :roll: Mutta totta, Larukun vanhat albumit olivat paljon omalaatuisempia ja ehkä parempia kuin nykyiset mutta ei se tarkoita että ei uusimmat ole hyviä. Etenkin Jiyue e no Shotai on todella hyvä heidän uusimmasta albumista
Itse pidän todellakin enemmän Dunesta. :P Mutta niin, nyt tämä alkaa taas mennä off-topikkaukseen. Alkuperäinen pointtini kuitnekin oli se, että Larukun musiikki on muuttunut enemmän mainstreamiksi ajan kuluessa. (Totta puhuakseni, kun Ready! Steady! Go! tuli, en meinannut tunnistaa sitä Larukuksi ollenkaan.. -_-;;)
Mutta kyllä niitä poikkeusbiisejäkin mukaan mahtuu uudessa tuotannossa, toki. :P
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

karasu- kirjoitti:Voin sanoa kyllä olevani melkolailla samaa mieltä. Olen fanittanut Linkin Parkia pikkutytöstä asti ja fanitan yhä, mutta kyllä Hybrid Theoryn ja Meteoran välillä on iso ero. Ei sillä että jälkimmäinen olisi ollut täyttä paskaa - suurin osa biiseistä oli oikein hyviä -, mutta eroja kyllä löytyy ihan kivasti. Itse tosin tykkään kyllä tästä pienestä vaihdoksesta, vaikka HT pysyy kuitenkin parempana. In The End vs. Somewhere I belong, hmmm? Kyllä ITE voittaa parin muusikon mitalla.
Lisään vielä että ei minustakaan Meteora huono ole, itse asiassa erittäin hyvä, mutta Hybrid Theory on selvästi parempi. Ei muuta :)

EDIT: Ainiin, tiesitkö että Chester (LP:n laulaja, jolla on liekkitatuoinnit käsissä ja laulaa esim. in the endin kertosäkeen :P ), on tekemässä sooloalbumia? Herra kuulemma räppää levyllä, heh... Chester räppäämässä :D .
Ihan vaan tällainen turha(?) tieto jonka nappasin Linkin Parkin virallisilta foorumeilta.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
UchichaNarutoHokageSENSEI

Viesti Kirjoittaja UchichaNarutoHokageSENSEI »

Olipa taas naurussa pitelemistä kun luin, että Slipknot, SOAD, Linkin Park, Metallica, Green Day ynnä muut huipputunnetut ja suositut bändit, eivät ole 'massaa' tai ovat "vähemmän tunnettuja". Sinisilmäisyys kunniaan.
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Kaikki uusi on kaupallistunut, suoraansanottuna suurinosa uudesta metallista on ollut melkolailla alle 12-vuotiaisiin murrosiän kynnyksellä oleviin uppoavaa skeidaa muusta musiikista puhumattakaan. Esim nykyinen popmusiikki ja rapmusiikki skeneineen saisivat mennä itseensä, koska suurinosa niistä on tekotaiteellista ja täysin munatonta tavaraa. Kaikella kunnioituksella silti artisteja kohtaan, täytyyhän sitä jotain OSATA että oikeasti pääsee kuuluisuuteen ei siinä aina ihan pelkkä ulkonäkö riitä(vaikka se onkin aika kriittinen osa musabisnestä nykyään valitettavasti) Myös vanhat bändit ja niiden uudet tulemiset ja uudistumiset ja muut ovat olleet suuria pettymyksiä esim uusi metallica on yksinkertaisesti kuraa ainakin viimeiset kolme albumia. Odotukset ovat siis melko matalalla seuraavan albumin suhteen. Toivon todella että tulossa on vanhaa kunnon Metallicaa uusill jipoilla jotta voin taas häpeämättä olla fani. Mielestäni kaikki kunnia kuuluu tuntemattomille bändeille jotka tekevät hyvää musiikkia ja varsinkin lahjakkaat,nuoret omakustanteita myyvät muusikot saisivat tulla pinnalle paremmin esim levy-yhtiöt voisivat pitää silmällä mikseriä ja muita paikkoja siellähän ne tulevaisuuden menestyjät ovat.
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Vastaa Viestiin