Koulun musiikin tunnit

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

Viimeksi koulussa olin musiikkitunnilla 7 vuotta sitten.. ja sillon se oli jo jotain aivan kauheaa =/ / / / hyh hyh.
Happy panda
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Koulun musiikin tunnit

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Hirveää. Muuten olisi ihan mukavaa jos olisi toinen opettaja. Ei voitu soittaa koko vuoden aikana yhtään mitään. Paasasi meille vain jostain ihme rentoutumisharjoituksista ja venyttelystä. Ja sitten jouduimme välillä kuuntelemaan venäläisiä kansanlauluja (Hyi hitto!) ja joskus pisti meidät katsomaan koko tunnin mittaista äärimmäisen tylsää videota ja lähti (onneksi) luokasta. Saimme ainakin pelata korttia kavereiden kanssa. >:)
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Koulun musiikin tunnit

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Silloin kun mulla vielä oli musiikin tunteja... ne oli hirveitä. Inhosin musiikkia aineena yli kaiken. :lol: Ei me koskaan missään musiikkitunneilla käytykään, soiteltiin vaan kaikkea ja lauleskeltiin ja silleen.
Avatar
Hi Enzeru
Chuunin
Chuunin
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Kesä 27, 2006 18:47
Paikkakunta: Pori

Re: Koulun musiikin tunnit

Viesti Kirjoittaja Hi Enzeru »

Silloin, kun minulla vielä oli musiikin tunteja ala-asteella ja seiskalla, niin muistan että sain aina järkyttävän pään säryn, koska kaikki soittivat kaikkia soittimia samaan aikaan ja pojat riehuivat ja huusivat, eikä opettajalla ollut minkäänlaista vaikutusta oppilaisiin...
Kiinnostaako lähestulkoon sanavapaa foorumi, jossa voit keskustella kaikesta mahdollisesta taivaan ja maan välillä, ja jopa niiden takaa ? Kahvitahra
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Koulun musiikin tunnit

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Ala-asteen musa tuntei mä VIHASIN :evil: !!! Siel aina vaan laulettiin (en varmaa pitäny siit koska mul on niin surkee laulu ääni :D)! Oisin halunnu soittaa soittimii niil tunneil mut eiku lauletaan :?... Onneks kuudennen luokan loppu puolel vaihtu musa ope JA se sit opetti soittimien soittamist! Eniten tykkäsin soittaa bassoo ja kitaraa 8) ...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Koulun musiikin tunnit

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

lora kirjoitti:Harmittaa vain, että joka viikko kaksi tuntia oli lastenlauluja, kun sen ajan olisi voinut käyttää paremminkin.
Meilki oli tyylii kaks tuntii just jotai lastenlaulu...
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Vastaa Viestiin