Antic Café

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Antic Café

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kuva
(Vasemmalta oikealle yhtyeen jäsenet: Teruki, Miku, Bou ja Kanon)

Kyseinen oshare kei-yhtye tunnetaan myös nimillä An Café ja Antique Café (fanien keksimä). Bändiin kuuluvat neljä poikaa - Miku (laulaja), Bou (kitaristi), Kanon (basisti) ja Teruki (rumpali).

Antic Cafén perustivat vuonna 2003 toisensa erään internetsivun kautta löytäneet opiskelijat Bou (坊), Miku (みく) ja Kanon (カノン). Bousta tuli kitaristi, Mikusta vokalisti ja Kanonista basisti. Yhtyeen ensimmäinen demo Oopun-gu ilmestyi 17. kesäkuuta 2003. Myöhemmin, kolmen demon julkaisemisen jälkeen, yhtyeeseen liittyi vielä neljäs jäsen, rumpali Teruki (輝喜).

Alkujaan nimi oli Athletic Café, mutta sanakirjaa tutkiessaan he päättivät, että Antic Café olisi parempi nimi. Netissä näkee myös Antique cafea, joka on ranskan mukainen translitterointi Antic cafelle, sekä Ancafea joka on lyhenne yhtyeen oikeasta nimestä.

Antic Cafén ensimmäinen single oli Candyholic (2004) ja sitä seurasivat lukuisat muut singlet mm. Karakuri hitei(2005). Antic Cafén albumi-debyytti oli Amedama Rock (飴玉ロック), joka ilmestyi 20. helmikuuta 2005. Se sisälsi seitsemän aiemmin singleiltä tuttuja kappaleita. Joulumarkkinoille 2005 ilmestyi vielä levy Shikisai moment (色彩モーメント).

Lisätietoja: http://www.freewebs.com/ancafe_bbt (Suomalaiset Antic Café -fanisivut)

Oletteko kuulleet ikinä kyseisestä bändistä? Fanitatteko? Lempijäsenesi ja -kappaleet/PV:t jne.? Vapaata keskustelua Antic Café:sta.

Itse pidän bändistä todella paljon ja tällä hetkellä minulla on päällä kyseisen bändin fanitus. Heidän musiikkiin tutustuin vasta joululomalla, jolloin kuulin ensimmäisenä heidän uusimman kappaleen Snow Scene. Lempparijäseneni on Miku eli bändin laulaja. Pidän Mikun ulkonäöstä sekä lauluäänestä, hänen tekemä Aku Ankka -ääni hauskan kuuloinen ja hänen pukeutumistyyli on oikein kiva. Bou on suloisen tyttömäinen ja hänen pukeutumistyyli on kiva (Itse luulin häntä ensin tytöksi, mutta sainkin kuulla, että hänkin on poika). Tykkään oikeastaan kaikista bändin jäsenistä.

Lempikappaleita on monia, kuten Merrymaking, Smile Ichiban Ii Onna, ~BondS~Kizuna jne. Merrymakingin PV on minusta hauska, kun bändin jäsenet kirmaavat niityllä sekä Maple Gunman on myös hauska video - varsinkin Kanon koirapuvussa on hassu näky. ^__^
Viimeksi muokannut Wendy, Pe Tammi 12, 2007 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Olen kuullut yhtyeeltä ainoastaan yhden kappaleen, Pearingun, mutta aion kyllä tilata "Shikisai Moment"-albumin ja muitakin albumeita sitten joskus.

Vaikuttaa kyllä todella hienolta bändiltä ja tämä "Pearingu" on aivan ihana. Kappaleen alkusoitto sai jo ensikuulemalta suosioni ja ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen olenkin kuunnellut kyseistä kappaletta moneen kertaan. Pidän todella paljon ja odotan innolla että pääsen kuuntelemaan lisää bändin musiikkia ^_^

Ja niin, pakko mainita tämäkin. Kuuntelutin Pearingun kaverillani ja hänkin sanoi sitä aivan mahdottoman hyväksi vaikkei muuten japanilaisesta musiikista välitäkään.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Yay,An Cafesta topic!
Itse olen kuunellut bändiä jo marraskuusta saakka.Etsin kaikkia j-rock bändejä mitä kaverini on kuullut.Kun olin kuunellut jo monta,tuli mieleen bändi jonka nimen olin joskus kuullut,nimittäin An Cafe.Ensimmäisenä ajattelin että tämä on varmasti joku j-rock bändi mutta kun kuuntelin Merrymaking-biisin eka reaktio oli wtf,koska bändi ei ollut sellainen kun kuvittelin.
Minun lempijäsen on Kanon,se on niin söpö.Ja se jumalainen ulkonäkö <3
Hän myöskin osaa hyvin soittaa bassoa,haluaisin olla yhtä hyvä.
Bou:kin on söpö,ekana luulin että hän on tyttö,mutta kun sain tietää että hän on poika,suu oli kyllä ihmetyksestä auki x3

Lempi biisini on Merrymaking,Snow Scene ja ~BondS~Kizuna.

Toivon kyllä että saisin joskus An Cafelta jonkun levyn.Nyt vaan tuo rahatilanne ei ole hyvä,ja saahan musiikkia netistä ilmaiseksi.Ärsyttävää olla tällänen pihi kun haluaa kaiken XD
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Njaaf! Wendy ehti tekemään tämän topicin ennen minua ;D

Juh, eli AnCafe on yksi lempibändeistäni ja omistan cd:t "Magnya Carta" ja "Shikisai Moment." Mukavan leppoista musiikkia tekevät ja ne saavatkin minut aina hyvälle tuulelle. :)

Suosikki jäseneni on... Ehkä... Kanon.... tai Teruki... Mutta Bou ja Mikukin ovat niin mahdottoman ihuneja :3 En minä osaa päättää! Sanotaan, että kaikki yhtä kivoja ;D

Lemppari kappaleitani ovat: Maple Gunman, Tekesuta Kousen, Escapism, Pairing ja Snow Scene.

Olen kääntänyt suomeksi poikien Expect Rush photoshootin, jos ketään kiinnostaa ;D
Expect Rush IV osa.1
Expect Rush IV osa.2
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

^-^Moogle kirjoitti:Olen kääntänyt suomeksi poikien Expect Rush photoshootin, jos ketään kiinnostaa ;D
Expect Rush IV osa.1
Expect Rush IV osa.2
Vähän oli mahtavia videoita.Terukin ja Boun keskustelut oli todella mielenkiintoisia.Itse ainakin nauroin koko ajan!Ja tosi hyvä suomennos,ei voi muuta sanoa n__n
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Wendy kirjoitti:Bändiin kuuluvat neljä poikaa - Miku (laulaja), Bou (kitaristi), Kanon (basisti) ja Teruki (rumpali).
pakko sanoo että pikkasen jäädyin tota lukiessani kun noi näyttää niin paljon joiltakin muoti-pissis-tytöiltä (anteeksi ilmaisu jos se loukasi nyt jotakuta) tuli vaan sellanen OMG WTF O_o
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Mielestäni Bou on kaikista tyttömäisin. Niinkuin kaikista J-rock bändien jäsenistä mitä tiedän.

En oo ite kuunnellut paljoa kyseistä bändiä. Paljon sitä kehutaan ja saattaa olla että etsisin vähän lisää biisejä kyseiseltä bändiltä.

Oli muuten ^-^Moogle aivan mielttömän hyvin tekstitetty ;D
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

^-^Moogle kirjoitti:Olen kääntänyt suomeksi poikien Expect Rush photoshootin, jos ketään kiinnostaa ;D
Expect Rush IV osa.1
Expect Rush IV osa.2
Hyvin käännetty ^-^Moogle! ^____________^

Ainakin itse nauroin monessa kohdassa, kuten mm. Mikun Aku Ankka -äänelle ja sille kohdalle, jossa Teruki kaivaa nenää. >8DD Olen samaa mieltä Ringo-chanin kanssa, että hyvä suomennos. Mielestäni sinä voisit kääntää lisää tuon tyyppisiä pätkiä. ^__^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Jooh pakko myöntää, että ihan hyvä bändi on. ^^
Tutustuin bändiin kylläkin tämän topicin avulla. ;D Lempi biisini tähän menessä on Wagamama Koushinkyouku.
Kuva
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Kiituksia Ringo-chan, Siiwi ja Wendy :3
Wendy kirjoitti:Olen samaa mieltä Ringo-chanin kanssa, että hyvä suomennos. Mielestäni sinä voisit kääntää lisää tuon tyyppisiä pätkiä. ^__^
Lisää suomennoksia on luvassa (varmaankin Kanonin kommentti seuraavaksi)
kunhan saan yhden Gazetten haastattelun ensin pois alta :)
Laittelen sitten linkkiä taas tänne :3
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Tosi hyvä bändi ja yksi lemppareista! ^^
Lempi kappaleet on Merry Making,Smile Ichiban Ii Onna,NYAPPY in the World2 ja Secret Track. Secret Track on hyvä kun ne muut laulaa siinä.. Hauska kappale, vaikka sanat ei oo ilosia.
Muutkin kappaleet on hyviä.
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Buruu berii tiara kirjoitti:An Cafe on ilmoittanut että heidän kitaristinsa, Bou, tulee eroamaan bändistä. Viimeinen live Boun kanssa on Hibiya Yagai Dai Ongakudoulla 30.huhtikuuta, joka on jo aiemmin loppuunmyyty, ellei lippuja sitten tuoda vielä myyntiin. Aiheesta on foorumin puolella keskustelua.
Buruu berii tiara (Suomalainen An Cafe -fanisivusto)

Ikävää, että Bou jättää Antic Cafen (vaikkei Bou ollutkaan lempparijäsen) - ilman häntä Antic Cafe ei ole Antic Cafe. Hän oli bändin tyttömäisin jäsen ja koko bändin perustajana eroaa bändistä ensimmäisenä. Mutta... elämä jatkuu. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin