UVERworld

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Jee UVERworld! ^^
Mun lempi bändi itse asiassa.. Lempi kappaleet: Just Melody,Shine,Chance ja Shamrock!!! Olis niin kiva jos ne tulis Suomeen eli sitä odotellessa.

Niiden uusi albumi julkaistaan 7.2. ja aion hankkia sen jollakin keinolla.. ^^
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Kakashi_lover kirjoitti: Niiden uusi albumi julkaistaan 7.2. ja aion hankkia sen jollakin keinolla.. ^^
Warella tietenkin se hankitaan.

UVERworld on kyllä todella hyvä Jrock bändi. Itse en kyllä kuuntele muuta kun kahta UVERin kappaletta(D-Tecnolife ja Colors of heart), mutta pystyn jo niistä huomaamaan että on tasokas bändi... :roll: .
Jotenkin ei ole jaksanut/ehtinyt warettaa niitten albumii, mutta voispa vaikka pistääkkin jossakin vaihees kuha nyt kerkee.
Kuva
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

UVERworldin uusi albumi julkaistaankin 21.2.... Muisti petti...
Täällä voi kuunella niitä biisejä.. ^^
http://www.sonymusic.co.jp/Music/Info/uverworld/
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

UVERworld on joku aivan mahtava bändi \o/ Paljastaudun pieneksi fanitytöksi. Itse pidän enemmän hitaammista biiseistä kuten Just Melody, Colors of the heart, Kimi no sukina uta, Tobira jne. Rush, Prime ja D-tecnolife taas ovat semmoisia biisejä joista en oikein pidä. Rakastan Takuyan ääntä ^---^
Juho-chan546 kirjoitti:Onko kellään mitään tietoa mistä täältä suomesta sais ostettua tuon Timless albumin ja muitaki?
Itselleni ei tule muuta mieleen kuin netti. yesasia.com on ihan hyvä paikka mistä tilata. Itse tilasin sieltä Kimerun levyn kaverin kanssa. Olisin sieltä tilannut nyt Uverin uusimman levyn, mutta kaveri lupasi tuoda sen minulle Japanista niin en sitten tilaakkaan sitä. Mutta sieltä se ainakin löytyy. Itse en ole nähnyt Suomessa yhtäkään levykauppaa jossa olisi UVERworldin levyjä.
On my way~
Kuva
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Mistäs kyseisen bändin kappaleita voisi saada? Minunkin mielestäni erittäin hyvä bändi, vaikka olen vasta kuullut vain D-tecnolifen.
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Re: UVERworld

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Oho :o Täältä paljastuikin yllättävän paljon UVERworld faneja. Luulin ettei kukaan muu tykkää/ole kuullut kyseisestä bändistä :D Tykkään oikeastaan kaikista biiseistä yhtä paljon, mutta voisi nyt mainita esim. Colors of the Heart, CHANCE! ja parhaimpana D-tecnolife (ainoo jonka voi nostaa muiden yläpuolelle) :)
Kuva
Vastaa Viestiin