The Ark

Musiikkikeskustelut täällä!
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

The Ark

Viesti Kirjoittaja minori »

Olen fanittanut Arkia suunnileen kuusi tai seitsemän vuotta, joten onhan sille topic perustettava, kun näkyy tuolla meidän last.fm groupissakin pyörivän. ^^

Wikipedia kirjoitti:The Ark on ruotsalainen glam rock -musiikkia soittava yhtye. Heidän valttejaan ovat tarttuvat pop-melodiat sekä näyttävät esiintymisasut, jotka ovat osa huikeaa live-esiintymistä. Heidät yhdistetään myös hyvin usein homoihin ja biseksuaaleihin. Sen puolesta myös suurinta huomiota on herättänyt hitti "Father of a Son", joka ottaa kantaa homopariskuntien adoptoinnin ja ylipäänsä lapsensaantimahdollisuuksien rajoittamiseen. Muita mainittavia hittejä ovat "It Takes A Fool to Remain Sane", "Let Your Body Decide", "Calleth you, Cometh I", "Beauty Is The Beast" ja "Tell Me This Night Is Over".
Ja kaikkihan jo varmaan tietävätkin, että Ark voitti ruotsin euroviisukarsinnat ja on siis kisassa mukana ja kaipa sitä jotkut pitävät potentiaalisena voittajanakin. ^^


Ihastuin Arkiin silloin aikoinaan varmaan juuri noiden tarttuvien melodioiden ja vähän erikoisen soundin takia. ^^ Ja Olalla aivan mahtava ääni <3

Kertokaahan siis omia kokemuksianne ja mielipiteitänne. ^^ [/quote]
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

No tuo Maijahan sitä mulle joskus esittely ja zädää.. Jäin aivan koukkuun :p

Kolme levyä löytyy koneelta ja uusin pitää imuttaa asap..
Todella letkeää ja päähän tarttuvaa musaa. Loistavat live-esitykset! Tykkään.

Itse uskon The Arkin viisu voittoon, vaikka biisi ei parasta Arkkia olekkaan, niin kyllä se silti muut viisuveijarit pesee *nod*


Niin ja itse tartutin myös hanista Arkin fanin =D
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mä tykkään. En ole kamalasti ko. bändiä kuunnellut, mutta olen monesti ajatellut, että pitäis pitää sellanen The Ark-kuuntelutunti, että tutustuu bändiin kunnolla. Melodiat ovat aivan ihania, ja mulle tulee lähinnä ehkä mieleen tyylistä The Crash tai Mew (aika kaukaahaettua 8D). Mä ootan mielenkiinnolla euroviisuja, kun vakiobarbimaa valitsi kerrankin tällaisen bändin. Melkein toivois, että Ruotsi voittaa.. :3 Pitää katsoa, miten hyvin ne vetää. ^^

Poprockia oikein Olan takaa. :roll:
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Aawww... ootte mun idoleita. ^^ Luulin jo, että tämä pahus jää ihan tyhjäksi sittenkin...

Joo, harmittaa tosiaan, että Ark teki kohtalaisen laimean biisin (siis omaan tuotantoonsa verrattuna) Euroviisuihin. :/ Varmaan niillä tuli kiire tai jotain ja se perinteinen viisukaava taisi vähän painostaa ja sotkea... Mutta hyvä se on kuitenkin kun yleisesti ajatellaan. ^^ Toivottavasti voittavat. ^^
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Viesti Kirjoittaja meridian »

Kyllä mä arkista tykkään ^__^ Yleensä vähän raskaampaa musiikkia, mutta ei Olaa eikä sen ääntä voi vastustaa ;__; Lempilevy on ehottomasti We Are The Ark ja hyvänä kakkosena In Lust We Trust. State of the ark jätti vähän kylmäksi varsinkin muutaman kuuntelukerran jälkeen (= biisit oli perjaatteessa hyviä mutta kyllästyin suht. nopsasti). Livenäkin nähty ja kivaa oli 8)) Lavashow oli mainiota katteltavaa.

Tosin euroviisuvetoon olin aika pettynyt.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Tähän en voi sanoa muuta kuin. KAMALA BÄNDI.

Euroviisuissakin ihmettelin ensiksi et onko toi laulaja ämmä vai äijä.
En myöskään tykkää bändin musiikista.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Hidesuke kirjoitti:Tähän en voi sanoa muuta kuin. KAMALA BÄNDI.

Euroviisuissakin ihmettelin ensiksi et onko toi laulaja ämmä vai äijä.
En myöskään tykkää bändin musiikista.
Vähän samoilla linjoilla sinun kanssasi^^
Ruotsin euroviisuedustaja Ola Salo arvosteli kisoja kovin sanoin heti finaalin jälkeen.

"Me olemme maailman paras bändi riippumatta jostain paskakilpailusta", Salo puuskahti tiedotustilaisuudessa Aftonbladet-lehden mukaan. Salon mukaan viisuissa ei vielä oltukaan valmiita äänestämään The Arkin kaltaista bändiä.

Ruotsi jäi viisuissa sijalle 18, siis yhtä sijaa alemmas kuin Suomi. Salo sanoi hermostuneensa myös teknisiin ongelmiin.
Mjoo...
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: The Ark

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

kamut kehu bändii joten päätin käydä kuuntelee sitä You Tubesta... en ees jaksanu kuunnella loppuun :? ...
KAUHEE BÄNDI!!! :x
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: The Ark

Viesti Kirjoittaja Nixu »

HAH, Teiltä puuttuu asenne kyseiseen musaan. Muutaman vuoden päästä, kun musiikkimaku hieman kypsyy, niin johon alkaa Arkki kuulostamaan letkeältä.



Meikä pääsee taas katsomaan kyseistä bändiä, kun ne heittää keikan Ankassa ^__^ Toivottavasti Ola heittää taas kunnon läppää xDD
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Re: The Ark

Viesti Kirjoittaja meridian »

nixuboy kirjoitti:Meikä pääsee taas katsomaan kyseistä bändiä, kun ne heittää keikan Ankassa ^__^ Toivottavasti Ola heittää taas kunnon läppää xDD
samaten minä! pari vuotta sitten ankassa näin jo ja oli niin mahtavaa että siitä asti on ollut fiiliksiä takas. En ole vain kerennyt kuuntelemaan sitä uutta levyä juuri ollenkaan kun olen ollut niin paljon reissussa ja kotona (/poikaystävällä) on tullut kuunneltua aika paljon raskaampaa musiikkia nyt jo jonkun aikaa. No, onneksi Ark ei petä lavaesiintymisellään ja jos pari biisiä menee ohi niin se ei kyllä tunnu missään kun on muutenvaan niin hauskaa. Nyt täytyy vaan toivoa ettei ole kovin paha krapula lauantain jäljiltä -__-
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: The Ark

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

nixuboy kirjoitti:HAH, Teiltä puuttuu asenne kyseiseen musaan.
"Menkää kotiin kasvamaan, tulkaa sitten sanomaan" xDD

/off
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Re: The Ark

Viesti Kirjoittaja meridian »

nojoo, ankkarockin keikasta sen verran että mahtavaa<3 pelasti koko viikonlopun!oli oikein hyvät paikat ja jepson hurmasi. olalla taas vaihteeksi maailman upeimmat välispiikit ja muutenkin lavaesiintyminen. setti oli muutamaa biisiä lukuunottamatta täydellinen ^___^ hyvä pojat.
Vastaa Viestiin