Sentenced

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Sentenced

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Elikkäs keskustelua tästä loistavasta bändistä.

Yhtye soitti jonkinlaista melodisen death metallin, gothic metallin, death metallin ja doom metallin sekoitusta. Itse tykkään kovasti. Kuulin pari kappaletta Last.fm:n kautta ja tykästyin heti. Sitten ostin The Funereal Albumin ja oli uskomattoman loistavaa kamaa.

Tässä on Wikipedian artikkeli.

Sitten pari videota:
Lower the Flags
Killing Me, Killing You
Vengeance is Mine
Ever Frost

E: Korjataan sitten. Eli yhtye hajosi v. 2005 (?) ja The Funereal Album oli heidän viimeinen albuminsa.
Viimeksi muokannut MoonFang, Pe Heinä 13, 2007 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Re: Sentenced

Viesti Kirjoittaja Turhis »

MoonFang kirjoitti:Yhtye soittaa
Soitti. Sori mutta oli ihan pakollinen piiki ;P

Jooh. Oon kuulustelteltu joskus enemmänkin, mutta pakko huomautta kivasta veisusta nimeltään Routa Sydän. En ole mikään kärppä-fani ja en edes seuraa lätkää missään muotoa(siis en tunnusta xD). Niin kehtaan väittää tuon olevan loistava.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Sentenced

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Sentenced on yksi Suomen parhaimmista bändeistä. Siitähän on sanonut että Sentenced on avannut tien näille Bodomeille yms. muille suomalaisille huippubändeille. Arvostan Sentencediä täydestä sydämmestäni. He tekivät huippua musiikkia, kumpainenkin laulaja osasi asiansa. Kyllä Laihiala on edelleenkin ehdottomasti Marco Hietalan ja Rainer Nygårdin lisäksi Suomen parhaimpia vokalisteja.

Olen itse fanittanut Sentencediä jo vuosikaudet, voisin sanoa että se oli ensimmäinen raskaampaa musiikkia soittava bändi mistä aloin pitämään. Bändin toiseksi viimeinen, eli ruumiinvalvojaiskeikka oli yksi parhaimpia missä olen koskaan ollut. Kumpainenkin laulaja kävi vetämässä lavalla oman aikakautensa biisejä <3 Ostin myös tuon niiden viimeiseltä keikalta taltioidun livetallenteen, Buried Aliven. Suosittelen kaikille faneille.

Tälläkin hetkellä Sentenced on Last.fm'n profiilin mukaan minulla 4. kuunnelluin yhtye.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lunachi
Rookie
Rookie
Viestit: 71
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 13:03

Re: Sentenced

Viesti Kirjoittaja Lunachi »

Jep, sama täällä, Sentenced oli juuri niitä ensimmäisiä raskaan muusiikin bändejä joihin tykästyin. Aika yleistä tuo taitaa olla, että Sentencedin kautta sitä tutustutaan metallimusiikin ihmeelliseen maailmaan. Kummasti tuo on jaksanut koko ajan itellä roikkua tuolla soitetuimpien bändien jokossa, vaikka luulisi, että jossain vaiheessa niihinkin biiseihin kyllästyisi. Mutta ei. Tällä hetkellä on itellä toisena tuolla last.fm:n listoilla.
Enivei, hieno bändi, harmi etten viimesiä keikkoja päässyt todistamaan.
Oh, by the way, I was being sarcastic!
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Sentenced

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Sentenced oli myös minulle ensimmäisiä raskaampia bändejä, joita aloin kuuntelemaan ja jo senkin takia todella rakas bändi. Ehdin nähdä bändin livenä sen olemassaolo aikana kaksi kertaa, joista toinen oli bändin jäähyväiskiertueella.

Ensimmäisenä rakastuin bändissä Laihialan lauluääneen sekä Lopakan mollivoittoisiin sanoituksiin. Jarvan laulua en päässyt koskaan kuuleman paitsi tietysti bändin dvd:lla. Tuolle nimenomaiselle jäähyväiskeikalle olisi ollut mahtava päästä, mutta kun asun toisella puolella Suomea niin budjetti hirtti kiinni.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Vastaa Viestiin