MUCC

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: MUCC

Viesti Kirjoittaja Mirha »

1) Lue säännöt. http://www.naruto.fi/board/viewtopic.php?f=3&t=3742

2) Mihin liittyen voisit miettiä, mitä haluat tällä topicilla saada aikaan. Jonkinlainen keskustelunavaus olisi ihan paikallaan, kertoa miksi itse tykkäät, mistä erityisesti tykkäät ja niin pois päin. Jos kukaan ei kokonaiseen päivään ole vastannut topiciin, jonka avausviestissä on yksi lause ja hymiö, muokkaa viestistä MIELENKIINTOISEMPI ja KESKUSTELUA HERÄTTÄVÄMPI. Vaihtoehtoisesti voit myös odottaa pidempään. Tai spammata itse lisää viestejä, jolloin modejen hermot menee.

3) Tuplapostaukset. EI.

4) Ja itse aiheeseen, kuuntelen jrockia kyllä, mutta MUCCia en ole vielä kuunnellut. Millainen bändi? Kuinka vanha? Millaista musiikkia? Mikä on se biisi mikä kaikkien pitäisi tietää?
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: MUCC

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

MUCCu on kiva. \o/ On ihan oikeasti. Tykkään Tatsuroun äänestä, en voisi ikimaailmassa kuvitella toista vokalistia MUCCuun kuin Tatsua. En ikinä muista niitä ekoja biisejä mitä olen joltain hyviltä bändeiltä kuullut, mutta valehtelen nyt että soli Kuukyo na heya. Dilemma, daikirai, Isho ja LIBRA ovat omia suosikkejani tällä hetkellä. Albumi Worst of MUCC on täynnä loistavia kipaleita, ohhooi ! Jäsenistä mainitsen vielä, että mulla menee aina Miya ja SATOchi sekaisin. ö_ö
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
LostInPain
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 13, 2009 16:14
Paikkakunta: Murderland

Re: MUCC

Viesti Kirjoittaja LostInPain »

Kuuntelen MUCCIA aina sillon tällön. En mikään suurin fani ole, mutta ostin kuitenkin liput MUCCun keikalle Tavastialle 7.10. Tatsuroun ääni on ihana! ♥ Se on luultavasti syy miksi tähän bändiin tykästyin. En tiedä bändistä paljoakaan. Tiedän vain että laulaja on Tatsurou ja kitaristi on Miya. Tiedän myös, että kaikki bändissä on kolmekymppisiä ja että he perustivat bändin vuonna 1997. x) Parhaat biisit on Utagoe, Ryuusei, Sora to ito ja Libra. ^^
"Naite sumunara nakiyagare"
("If crying makes it better, then cry")

MUCC, Tavastia 17.10. ♥♥
SCREW Tsukicon 7.10. ♥♥
Avatar
eend
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Loka 20, 2009 20:39

Re: MUCC

Viesti Kirjoittaja eend »

MUCC aloitti angura kei -bändinä vuonna 1997, mutta vuosien varrella niin bändin musiikki kuin ulkoasukin on kokenut vaihteluja. Pääpiirteissään musiikki on rockia sekoitettuna milloin punkiin, millon nu-metalliin, milloin poppiin. Ulkoasun visuaalisuus on vuosien saatossa vähentynyt.

Bändillä on mahtava laulaja, joka herättää lyriikat henkiin dramaattisella tavalla. Yhdessä kitaristin, basistin ja rumpalin kanssa he luovat maanmainion tiimin, joka luo sopivan hiomatonta, mutta samalla hyvin tunteellista musiikkia.

* Laulu: Tatsuro
* Kitara: Miya
* Basso: YUKKE
* Rummut: SATOchi

* Basso: Hiro [1997 / 1999 - lähtenyt]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mites löysin tän. Hmm. Tää oli varmaan yks niistä ekoista jiirok bändeistä mitä kuulin. Eka biisi tais olla se Utagoe, kun joku ihana kaveri lähetti linkin mesessä. Rakastuin totaalisesti en Tatsun ääneen, vaan Yuken bassoon. Sitten, kun kuuntelin muita biisejä huomasin et toi jätkä osaa. Ei, en kuuntele tätä bändiä vaan Yuken takia. Hän oli vaan ensimmäinen asia mistä huomasin et tästä bändistä tulee jotain helvetin tärkeää. Sit kuulin biisin Saishuu ressha - kyllä olin kuullut välissä mooonia biisejä - ja siinä oikeasti huomasin miten mahtavan äänen Tatsuro omistaa. Se ääni on niin puhdas ja samalla niin miehekäs. En oikeen osaa sanoa, mutta se on mahtava. Rentoudun heti, ku kuulen tätä bändiä. Tatsun ääni, Yuken basso, miyan kitara ja Satochin rummut. Miyan kitara. Huomasin nopeasti myös miten mahtava kitaristi jätkä on. Taitaa kaikenmaailman tilutukset ym. kitarasoolot fantastisesti, enkä edes tiedä muuta kitaristia (hide) joka soittaisi näin mahtavasti. Rakastan tätä oikeasti. Keikalla en oo ollu, mutta lokakuussa menossa. Live esiintymisiä mitä oon kattonu, nii huomaan että jokainen oikeasti panostaa siihen mitä tekee. Ehkä Tatsuro ei hypi ja juokse lavalla niinku Yomi, mutta se on niin vaikuttava kuitenkin.
Ennen kuin tapasin sinut olin huono puhumaan, enkä voinut edes hymyillä avoimesti.
Vastaa Viestiin