Musiikki

Musiikkikeskustelut täällä!
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Minulla on hyvin sekalainen musiikkimaku. Kerran kuuntelin yhden päivän ajan vain klassista. Kuitenkin, kuuntelen kaikenlaista, mutta räppi jää rannalle. En voi sietää sitä.
Mitään lemppareita en ala listaamaan, koska en virallisesti ihkuta mitään tiettyä bändiä/artistia.
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
NenweN
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 13:01
Paikkakunta: SuomiFinlandprkl

Viesti Kirjoittaja NenweN »

Minäpä kuuntelen melkein kaikkea.. paitsi en tietenkään ihan kaikkea, mutta metalli on lähellä sydäntä..
Pikkumyyn suusta: "Toisen suru, toisen onni. Meitä onnisti. Kiitos, kiitos."
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Tykkään monenlaisesta musiikista. Vanhat blues ja jazz biisit on iha tykkejä ja Hevi on yleisesti hyvää paitsi jotku nykyajan teinihevi bändit/biisit. Ei niitä kuuntele umpikuuro porokaa -_-.
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Raskaampaa musiikkia tulee kuunneltua,mutta se menee kyllä ihan nu-metallista aina Skandinaaviseen kuolon metalliin.

Hyviä bändejä ovat mm.
Soilwork
Slipknot
Children of Bodom
System of a down
Sevendust
Shadows fall
Disturbed
Chimaira
ja niin edelleen...
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

TDM kirjoitti: vähän YATTA!:a, J-Rockia ja kaikkee metallia, mutta ei missään nimessä räppiä, hip-hoppia ja horo nais artisteja (Aquilera, Spears) sekä afrikkalaista heimo musiikkia (Aquilera).
Sisko kuuntelee semmosta koko ajan volyymilla ja se alkaa ottaa aivoon.
Mulla ihan samat :!: Ja munki sisko tekee niin.

afrikkalainen heimomusiikki tosin on perin hyvää.
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
IzU
Chuunin
Chuunin
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 19:20

Viesti Kirjoittaja IzU »

Metallia ja rokkia tulee kuunneltua enimmäkseen ja voi korvaparat jos joudun kuuntelemaan jotain poppi, räppia ynnä muuta p****a...niitä en viitsi edes musiikiksi luokitella
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Käytännöllisesti katsoen jokaisesta genrestä menee jotain.
Popularistisia massiivista kansansuosiota nauttivia musatv-sukupolven artisteja sit vaan hieman vähemmän

http://www.last.fm/user/chauron/
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No, minulle kelpaa kaikki todella mystiset ja melodiset kappaleet. Pidän myös useimmista j-rock/pop biiseistä.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Nyt puolessa vuodessa musiikkimakuni on muuttunut todella paljon. Syksyllä kuuntelin jotain iloista rokkia, poppia ja muuta roskaa (IMO), mutta nykyään kuuntelet power, death, black jne. metalleja. Cradle of filth ja bolt thrower ovat eräistä lempibändeistäni juuri nyt. Muita genereitä joskus saatan kuunnella huvikseen, mutta yleensä vaihdan parin minuutin jälkeen taas cradle of filthin laulajan "laulamaan" ihanan korkealla ja epäselvällä äänellä nopeasti cthulhusta.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Melko laajalta alueelta tulee musiikkia kuunneltua. Kun katselee playlistiä niin kyllä sieltä löytyy räppiä, ebm:ää, industrialia, metallia, rokkia jne. Tosin kyllähän aina joku bändi saattaa herättää enemmänkin mielenkiintoa johonkin tiettyyn genreen. Esim. tässä pari-kolme viimestä päivää mennyt industrial metallin parissa kun kuulin Turmion Kätilöiltä uusia veisuja.

Räppiä en uskonut kuuntelevani mutta niin vaan on pyörinyt tiuhaa tahtia Asan Leijonaa metsästän levy.... Tosin tuntuu, että räpissä on enemmän sitä huonoa musiikkia kuin muissa genreissä. :P
KuvaKuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

kuuntelen musiikkia melkein laidasta laitaan^^
lempipändit ja artistit: HIM, X Japan, hide, Yoshiki, Indica
Lempibiisit: DJ Sammy - Heaven, Indica - Pidä Kädestä, Nelli - Pidä Musta kii(tätä on ihana tanssia<33), HIM - The Funeral of Heart, HIM - Join Me, The Rasmus - Shot, Irina - Kymmenen Kirosanaa, X Japan - Rusty Nail, X Japan - Silent Jealousy, X Japan - Endless Rain, X Japan - Tears, hide - Junk Story, hide - Tell Me, Yoshiki - Eyes of Venus , Ackent - Kylie, Enya - In Dreams ja Shela - Days ^^
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
blindeye
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: Su Tammi 08, 2006 16:48
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja blindeye »

Hevi on paskimmillaankin parasta.Kaikenlaista heviä tulee kuunneltua,mutta melodinen death metalli ja metalcore vievät voiton. Musiikin pitää näet potkaista hampaat kurkkuun,mutta hyvällä tavalla.Että näin tänään lapsoset.
There's more to life than profit
Like what?
You know,like slurpies and stuff...
Samppa/ko

Viesti Kirjoittaja Samppa/ko »

Kyl se metallia olla pittää 8) ... En nyt jaksa hyviä bändeja luetella ku ne tossa alla näkkyy, et kattokaa siitä...
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

Apua! piru minut perikööt!

Tää raastaa jo mun omatuntoani. Aiemmin olin suurinpiirtein täysin Jpoppia kannattava mies, mutta pikkuhiljaa salakavalasti J-Rock luikerteli ajankanssa mukaan ja lopullinen upottautuminen oli Janne Da Arc, jonkajälkeen J-Rockista pois kömpiminen on ollut mahdotonta. Ja mitä pahinta olen aina kammoksunut Visual-keitä vaikka kumminkin ihan aina Visual Kei artistien joitain mielestäni hyviä kappaleita soittolistan lomassa kuunnellut ja jonkun verran videoitakin katsonut, mutta olen kammoksunut silti kyseisten yhtyeiden ulkoasua. Nyt olen huomannut että olen mahdollisesti saattanut jo pidempään olla Visual-kein Kaappi fanittaja, joka ei ole suostunut myöntämään sitä edes itselleen. olisiko siinä se että en halua myöntää pitäväni "outojen" artistien visuaalisesta ulokoasusta tai suuremmin heidän musiikistaan. ehkä syy siihen miksi sitten olen alkanut joissain määrin pitää visual kei tyylistä on sitten se, että visual kein rinnalla normaalit yhtyeet ja etenkin länsimaalaiset vaikuttavat tylsiltä ja yleisesti ottaen visual kei yhtyeen panostaa siihen miltä se esiintyminen ja soittaminen näyttää. kuntaas normaalit panostavat siihen että musiikki uppoaa suurelle yleisölle, jolloin levyjä menee sitäkautta kaupaksi.
Mihin mä vielä joudun. kai sitä pitäis tulla tästä visual-kei ovisesta kaapista ulos.

Olen tainnut saada yliannostuksen J-poppia kun monia vuosia suurinpiirtein pelkkää jpoppia kuuntelin ja muuta luontaislääkinnällistä vaihtoehtoa j-pop yliannostukseen ei taida olla kun J-rock ja Visual-kei

olempa minä outo tyyppi kun fanitan näköjään vähän kaikkea j-musaa Ayumi hamasakista Visual-keihin.

Kertokaapa miten päästä tuosta Visual-kei kirouksesta eroon.

LOL jos pyöris vielä tänäpäivänä Pekka Saurin Yölinja niin tuostapa olis hyvä avautua siellä. :lol: :lol: :lol:
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Vastaa Viestiin