Millaista musiikkia kuuntelettah?

Musiikkikeskustelut täällä!
Vastaa Viestiin
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

monenlaista xDD.. Dir, en grey, lovex, children of bodom.. juup ja nightmaree ja sitten myös kaikkii japanilaisii mitä tuolta löytää :DD
Kuva
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Kyu »

J-Rockkia, Rockkia, Punkkia..

J-Rock;
1.Gackt
2.L'Arc en ciel
3. D'espairsray
4. An cafe

Rokc;
1.Alice cooper

Punk;
1. Sex Pistols
2. Ramones
3. Exploited
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Joka genrestä löytyy jotain, myös iskelmästä kuin räpistäkin. Ja uutuutena minulle on tullut myös J-rock. ^__^ Kuuntelemiani artisteja/bändejä ovat mm. Agents, Yölintu, Rammstein, Eminem, Scooter, Dir en Grey, Neljä Ruusua, E Nomine, Groove Coverage, Nightwish... Tuollaista. :] Ja on sitten niitä muitakin mielettömästi, kuten animemusa, leffatunnarit tms.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No genren kannalta painottuu tuonne Heviin ja metalliin, mutta sitten löytyy tälläisiä ihastusbiisejä genreistä, mistä en yleensä pidä, kuten räpistä tai Folkista.

-Lordi
-Nightwish
-PuffyAmiYumi
-Marilyn manson: lähinnä this is halloween.
-green day
-pohjannaula
-Tyylivirhe
-ja yleensä elokuvamusat, kuten Kidnap the sandy claws tai Remains of the day.
Kuva
meridian
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 19:05

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja meridian »

Metallihan se aina uppoaa lähes laidasta laitaan, sen lisäksi sitten jotkut rokkijutut ,indu, proge ja sit tietynlaiset trance-, gabber- ja teknohommat. Mielentilan mukaan aikalailla.

Viimeaikoina on soinut Hatesphere, At The Gates, Ajattara ja Spiha.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Signaturessa olevaa linkkiä klikkaamalla löytyy suurin piirtein se mitä kuuntelen. Klamydian kuuluisi tosin olla paljon alempana, se on tuolla vain siksi että minulla on soittolistalla kaikki mp3:t mitä koneelta löytyy, ja klamydian biisejä siellä on eniten. Usein unohtuu soitin päälle kun lähden johonkin ja randomilla kun mennään niin suurimmalla todennäköisyydellä sieltä puskee Klamydiaa kaikista eniten. Mutta joo, suurin piirtein tuollaista kuuntelen.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Musiikkimakuni on kai sinäänsä aika laaja vaikken nyt niin kamalasti musiikkia kuuntele, kun ei ole radiota omassa huoneessa (naapurihuoneen asukas pölli sen, kun se ei mahtunut huoneeseeni), eli ei oikein tule tutustuttua mihinkään uuteen. En tosin tiedä, tuleeko radiosta edes tyylistäni musiikkia (...no siis, ainakin linkin park on ihan hyvää).
..eli siis kuuntelen sitä musiikkia, mitä kaveritkin (ah, en omista omaa tahtoa?~)

Juuh, en tosin pidä mistään erityisen hitaasta musiikista (ja Blues sun muut ovat mielestäni aika blah).

Kaikki teknot ja trancet sun muut ovat kivoja~

Puhun taas tosi asiantuntevasti, mutta ei se mitään.
Kuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Noh.. Olen huono selittämään musiikkimaustani listaamatta suosikkibändejä, koska olen niin huono genre-juttujen kanssa.
Let's see.. Pidän psykedeelisestä trancesta, power metallista, SID metallista(eli Machinae Supremacysta. XD), monenlaisesta rockista, industrialista, monesta goottimusiikin lajista, jne.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mun musiikki makuun kuuluu Rap, Nu-Metal, Rock ja joskus myös Heavy n.n !!! Mut mä en siedä iskelmää!!
Emmä tiiä mut jotenki mä saan ''voimaa'' ku kuuntelen Rockii, Räppii, Nu-Metallii tai Heavyy... Suomalaist musaa ei kyl tuu hirveesti kuuneltuu...

Suosikki Bändei/Artistei ^_^:
-Linkin Park
-Limp Bizkit
-KoRn
-System Of A Down
-Eminem
-Fort Minor
-P.O.D
Viimeksi muokannut Sabu-chan, Ke Elo 08, 2007 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

JRock, Heavy, metal, rock... Tuossa jotain pieniä esimerkkejä. Aika harvoin kuuntelen radiota mutta jos kuuntelen, kuuntelen Novaa. Iskän kanssa autossa ollessani joudunkuuntelemaan SuomiPOP:ia.
Kuva
Kuva
Avatar
Nozomi-ninja
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 12:47

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Nozomi-ninja »

Noudatan "laidasta-laitaan"- säädöstöä mutta kuuntelen paljon:
- Morning Musumea
- Evanescencea (albumien kappaleiden nimet sekosi koneella ja jouduin kirjoittamaan sen oikean nimen ja sen eteen "Evanescence" joten musta tuntuu että osaan kirjoittaa sen silloinkin kun olen 80 vuotta...)
- Within Tempatationia
- Nighwishia
- Linkin Parkia
Ja muuta anime-musaa. Inuyashan "Every Heart" on kaunis kappale ja samaan sarjaan plussaanpa "Owari Nai Yume" joka on semmoinen kappale josta saan hyvän mielen. Samurai Deeper Kyon "Kakusei" kappaletta kuuntelen kun suunnittelen veriviholliseni murhaamista... ja sitä rataa. :)
Viimeksi muokannut Nozomi-ninja, Pe Elo 03, 2007 10:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Yes... my weapon is a book. I don't see you mocking Light's Death Note."
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Minä olen musiikin suhteen aika kaikkiruokainen; kuuntelen sitä, mikä kuulostaa hyvältä. Enimmäkseen kyllä HIMin musaa, se on niin parasta. Rap ei khyl iske, ei sitten yhtään. Sitä en kuuntele.
Avatar
Take
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 22:27

Re: Millaista musiikkia kuuntelettah?

Viesti Kirjoittaja Take »

Takezo suosii melko raskasta musiikkia. Eli metallia kuuntelen. Pidän kuitenkin yleisenä kriteerinä sitä, että laulunsanoista on saatava ainakin jotain selvää. Pahin mahdollinen örinähevi ei siis pääse minun kuunneltavakseni.
Suosikkejani ovat muunmuassa Helloween, Gamma Ray, Iron Maiden, Sonata Arctica... Näitä riittää.

Rap-musiikkia en siedä ollenkaan. Myöskään japanilainen musiikki ei ole minua varten ( paria poikkeusta lukuunottamatta ). J-rokki ja poppi rikkoo korvani.
Vastaa Viestiin