Oletko vainoharhainen?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

En yhtään uskalla roikottaa kättäni sängyn laidan yli nukkuessa, kun pelkään sängyn alla olevan jotain, joka tarraisee pihtimäisellä otteella käteeni ja vetää mut jonnekin..


sama ongelma.. oikeastaan kun luin näitä niin kaikki tuntuu tutulta tunteelta ^^ vaikka metsäpelkoni on lakannut (osaksi ^^)
Recon^
Genin
Genin
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 17:48

Viesti Kirjoittaja Recon^ »

Ainakun pelaan illalla kotain jännittävää peliä tai ihan mitä vaan niin kuitenkin kun liikutan päätä ja hiukseni heilahtavat sivulla niin pelästyn että kuka siel oli vaik oon yksin kotona sit huomaan aina et ne on mun hiukset :lol:
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

kyllä :lol:
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Meya+Jan 3 2005, 14:47--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Meya @ Jan 3 2005, 14:47)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> En yhtään uskalla roikottaa kättäni sängyn laidan yli nukkuessa, kun pelkään sängyn alla olevan jotain, joka tarraisee pihtimäisellä otteella käteeni ja vetää mut jonnekin.. [/quote]
Sama täällä. T^T Muuten en pelkää sängyn alla piileskeleviä örkkejä (monet ovat sanoneet, etteivät seiso pitkiä aikoja sänkynsä vieressä kun pelkäävät, että joku nappaa jalasta kiinni - minulla tuollaista ongelmaa ei ole), vain silloin kun roikotan kättäni sängystä.
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Vähän samaa vikaa kuin muillakin, eli en voi roikottaa kättäni sänkyn reunojen yli, jalat ei mielellään ole peiton ulkopuolella, en seiso kauaa sänkyni vieressä jos huone on pimeänä...

En pysty myöskään jättämään jänispehmoani muiden pehmojen kanssa mihinkään "pervoon" asentoon. Eli sen käpälät ei saa hiplata ketään, eikä se saa olla missään ehh... rivossa asennossa. Pidän siis 13 vuotta vanhaa pehmoleluani pervona. Aika kutsua auto.

Ennen en edes pystynyt jättämään pehmoleluja väärinpäin lattialle yöksi, tai mihinkään asentoon joka olisi niiden mielestä epämukava, eihän ne voi silloin nukkua! Onneksi en tee sitä enää.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Aina ku oon yksin kotona ja teen jotain tyhmää niin luulen että joku kurkkii ikkunoista tai mun kännykässä on joku piilo kamera..... :lol:
Kuva
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

Jaa-a olenko vaiko enkö ole... usein uskon et jokin näkymätön vartia kulkee mun kanssani menin mä minne tahansa... :huh:
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Olen aina pimeällä ulkona kauhean valpas, koska luulen koko ajan että joku koittaa kidnapata tai tehdä jotain... olen suoraan sanottuna valppaana koko ajan ulkona illalla. Juoksen aina kotiin jotta pääseen tunteesta... <_<
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

kyllä joskus (yleensä) kun vaikka kuulee kun jotkut nauraa jossain lähistöllä niin tulee sellanen olo että ne nauraa ihan varmasti mulla. ja monesti tuntuu että mua koko ajan kyylätään, ja kaikkea muuta vastaavaa. ei mulla sentään ole mitään "mut kidnapataan"-pelkoa.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Mulla ei oikeestaan ole hirveen isoa "vainoharhaa" oikeestaan vaan joskus kun kävelen yksin metsäs pimeellä katon taakseni.Mutta muut taitaa olla vaan tapoja esim:

laitan sädeverhot kiinni(otin ton nyt puheeks ku siitä puhuttiin aijemmin)ni laitan vaa tottumuksesta kiinni en pelkää sitä että joku pervo tulee sinne kattelee.
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

olen äärimmäisen vainoharhainen. kukaan ei voi edes nauraa mikäli minä en tiedä mille he nauraa. katon murhaavasti/jäätävästi ja kaikilta kuolee nauru siihen paikkaan XP
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

Jos joku on vainoharhanen niin minä...aina ajattelen että kumminki se tekee sitä, kumminki tuolta tulee semmonen.....ajattelen aina kaikkia pahoja asioita.... :rolleyes:
Kuva
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Olen erittäin vainoharhainen. Koulussa luulen, että kaikki katsoo minua ja nauraa selkäni takana. Kotona taaskin yksinollessa olen varma, että yksi henkilö on ainakin jäänyt kotiin ja hetin ja huhuilen talon aina vähän väliä. Tulosta ei tietenkään koskaan ole, mutta varmaan hän osaa mennä varjoihin...
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

olen^^ aina kun teen illalla vatsalihasliikkeitä huoneeni lattialla, niin pitää katsoa ettei siellä sängyn alla vaan ole mitään mörköä xD enkä uskalla pitää jalkoja peiton ulkopuolella mennessäni nukkumaan, kun pelkään että sieltä sängyn alta käsi tarttuu jalkaan ^^ ja vasta vähän aikaa sitten uskalsin pitää oven kiinni nukkuessani x3 se oli ennen aina raollaan, niin että käytävästä näkyy valo ja niin että sinne oven taakse ei mikään mörkö pääse piiloon xD ja aina koneella ollessani kun katson galleriassa kuvia niin katson koko ajan taakseni ettei isä tai äiti ole katsomassa^-^' nei oikee tykkää kallerihommailusta x''D
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Noh... kaipa mie hieman olen vainoharhainen. Aina kun kuulen pienenkin äänen tai luuloäänen kun kuuntelen musiikkia kuulokkeilla, vilkaisen taakse.
Myös, aina yöllä kun olen yrittämässä nukkumista pienet äänet saa mut ylös sängystä ja sätistämään sen kissan jonnekin.
Aina kaupungilla yksin kävellessänikin jos joku hoppariräppärigangsta kävelee ohi, menee lähes refleksinomaisesti kulmat kurttuun ja käsivarsien lihakset jännittyy.
Lasken nyt tämän kerran vainoharhaisuuden piikkiin sen miten suunnittelen välistä sijoittavani teräslevyjä nahkatakkieni sisään tai muuten hankkivani panssarointia.
Vastaa Viestiin