Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Lävistykset!?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Re: Lävistykset!?

ViestiKirjoittaja LoneWolf » Pe Loka 16, 2009 15:17

Päivitystä! Nelimilliseksi tuo korvarustoläväri on parhaimmillaan laajennut. Jännää sinänsä, että oon onnistunut säilyttämään tuon lävistyksen näin armeija-aikanakin. Taktiikka on ollut yksinkertainen; ostin läpinäkyvän nelimillisen tapin tuohon ennen lähtöä. Siitä on tullut noin kymmenen erinäistä valitusta erinäisiltä alikersanteilta, mutta tähän mennessä skapparit eivät ole huomanneet tuota. Noh, viikko pari sitten tuo koru katosi mystisesti johonkin, ja reikä pääsi umpeutumaan noin kolmemilliseksi. Nyt kuitenkin sain samanlaisen samanlaisen läpinäkyvän, mutta milliä pienemmän korun tuohon, jonka kanssa ajattelin selvitä loput kolme kuukautta armeijasta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin

ViestiKirjoittaja PikkuElvis » Pe Huhti 23, 2010 11:48

Päivitystä täältäkin puolentoista vuoden takaa. Venytyskoruni venytin parhaimmillaan 12mm asti, mutta koska naperoikäinen serkkupoikani taisi unissaan hävittää toisen tunneleistani, päätin ottaa myös toisenkin pois. Palautukoot nyt kerrankin ihan normaaleiksi, voihan ne halutessaan sitten venyttää uudestaan. Olen kuitenkin noita pitänyt jo sen verran kauan, että voisi sitä vaihteluakin kaivata.

Olen myös ottanut kaikki muut korvakoruni pois lukuun ottamatta tätä uusinta rustolävistystä, jonka tein joskus muutama kuukausi sitten.

Huulilävistykseni minulla on ollut nyt kaksi vuotta, enkä ole sitä kyllä ihan heti pois ottamassa, kun tykkään siitä niin kovin. Kävin myös ottamatta tuossa maaliskuun loppupuolella kielilävistyksen.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
PikkuElvis
Rookie
Rookie

ViestiKirjoittaja Mallusaurus » Ti Kesä 22, 2010 16:35

Huulikoru, 6 normikorvista ja yks rusto.
Mallusaurus
Student
Student

Edellinen

Paluu Kyselyt ja Gallupit