Lävistykset!?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Hikaru-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 315
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hikaru-chan »

Minulla ei ole edes korvissa, koska äitillä ja isällä on jotain jopa korviksia vastaan. Saan ehkä ottaa ensi vuonna tai tänä syksynä korvikset, ehkä. Saisinkin....
Kuva
Älä edes yritä elää viisaasti
~Y.S.A.K.~
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Sain pari viikkoa sitten korvikset.Isä ei tiiä vieläkään...tai no ei se olisi kummiskaan sitä vastaan...ehkä :oops:
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Ei ole ollut mitään halua ottaa läväreitä. Korvissa on toisessa yksi ja toisessa kaksi reikää, mutta en minäkään niitä oikeastaan laske lävistyksiksi.

Kaverini ovat hulluja ja ovat antaneet/käskeneet tehdä muutamat lävistykset itselleen (yksi nenä ja kulma ja muutamat korvat on tullut piikitettyä). Ja se kun sattuu olemaan jotenkin kivaa puuhaa... Ei, en ole sadisti ;) Laittaisin mielelläni itsellenikin ainakin korvaan, mutta kun en kaipaa lisää reikiä sinnekään. Ja se menisi jo vähän kummalliseksi jos ihan vain kokeilu-pohjalta tuikkaisi neulan korvaansa... Noh, voinhan aina luovuttaa verta :P
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Hmm. Mulla on molemmissa korvalehdissä 2 reikää, en kyllä yleensä pietä niissä koruja. Sitten tein myös sinne ylös korvaan reiän, mutta en jaksanut pitää sitä siellä...(teiun myös ystävälleni sinne reiän) Nyt tein itselleni uuden reiän, aika erikoiseen paikkaan.. en osaa edes selittää : D ei korvalehteen tai muuhun ulkoiseen osaan, vaan tuonne sisemmäs rustoon. Ja sitten on nenä koru, jossa pidän tappikorua (timanttia) ja napakoru. En niitä sentään laittanut itse itselleni. Navassa minulla on söpö vaaleansininen kukka. ^^ Huulikorun olen myös joskus halunnut, mutta toisaalta en halua että läväreitä olisi liikaa.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

tiia kirjoitti:en ajattele korvareikiä kovin läväreinä. :huh:
miksei korvanreiät muka ole lävistyksiä? "reikiähän" nekin on, ja ihan samaan tapaanhan nekin tehdään.
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Minäkään en osaa pitää korvareikiä lävistyksinä. Kaipa siihen on jokin kulttuurisyy, jotenkin automaattisesti vain olettaa että kaikilla tytöillä on korvissa reiät, ja vaikkei olisikaan niin asia ei olisi yhtään pätkää erilainen.

Lävistykset taas ovat niitä joita hankitaan omasta tahdosta ja oman itsensä vuoksi tai jotain.. ^^'

Itse en halua lävistyksiä vain sen takia että vihaan kaiken maailman piikkejä. No en siis vihaa niitä itsessään vaan sitä prosessia jossa jonkin sortin piikki työnnettäisiin ihooni. En tykkää lääkärintarkastuksista ja rokotuksistakaan, joten lävistykset ovat minulle iso "no no".
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

Minulla on oikeassa korvassa kolme lävistystä ja vasemmassa kaksi^---^ ja nenälävistyskin löytyy, semmone pikkune^^ rengas olis kiva... xD ja napakorun haluaisin, siskolla on ja se on ihana^--------^<3 ja korvaan laitan ehkä sinne ylös rustoon jos vaan pääsisi jonnekin laitattamaan niin ettei porukat huomaa ja pitäis saada rahaakin :/ ja tuohon ylähuulen yläpuolelle (miksi sitä nyt sanotaan o____Ö) haluaisin laittaa, muttei sitä lupaa heru... xP
tykkään lävistyksistä, mutta liika on liikaa o_______Ö'
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Tämä surullinen tarina on, hyvin surullinen.

Sain 9-vuotiaana ekat korvikset. Olin puol vuotta tyytyväinen, mutta aloin pikku hiljaa vonkumaan toisia reikiä korviin. En tietenkään saanut ja siitä pari vuotta myöhemmin 11-vuotiaana päätin ite lävistää korvani. Kultakorviksia oli vain yksi, joten rei'itin vain toisen. No, en tietenkään jaksanut putsata sitä, umpeen meni.

Sitte se toinen tarina alko 10-vuotiaana ja loppu 12-vuotiaana. Eli yritin joka ilta rutiininomaisesti lävistää napaani. Se ei sattunut paljonkaan (tai ainakaan mä en tuntenu sitä), mutta vaikka kuinka yritin, neula ei koskaan mennyt täysin läpi. Pidin pitkiä paitoja kauan, että pistoarvet navan ympärillä ei näkyisi. Olin todella viisas lapsi, enkö ollutkin?

No myöhemmin huomasin, etten ollut varsinaisesti sitä napakorua halunnutkaan, lävistysyrityksistä tuli vain pinttynyt tapa. Sitte myöhemmin mulle tuli pakkomielle arvista ja halusin ehdottomasti niitä nilkkoihini ja ranteisiini. Kolhin itseäni tahallani, joskus matikantunnilla *hups* vetäisin harpillä naarmun käteen. Olinkin TOSI viisas lapsi, enkö ollutkin?
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Muah, Minulla on kummassakin korvalehdessä 2 reikää.
Ja huulilävistys. Kauan siitä haaveilin ja feikkikorua pidin, ja talvella laitoin huulilävistyksen. :> Seuraava hankkeeni on kieli tai kulmalävistys.
Who's that girl living my life?
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Nyt minä aion mankua sen huulikorun >:D
Saan tiistaina 100€uroa ja menen ottamaan sen >>:D
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Minulla on korvakorun reiät, mutta en pidä niissä korua.. en tiedä miksi. Muualla ei sitten ole.. Tatuoinnin ottaisin kyllä mielummin..
Kuva
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Itselläni on läsvistys silmäkulmassa. \o/ Olisin halunnut mielummin huuli lävistyksen, mutta äiti ei antanut ottaa. :\
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Mulla on 6 korviksenreikää, mutta muutama kylläkin mennyt umpeen... Kyllä ne vielä auki saa... ... ... Haluaisin huulilävistyksen! Sellainen olisi hiano!
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Joskus olen harkinnut tatuoinnin ottamista mut se on sit aina jääny, lävistyksiä ei oo koska ne on muijien hommia :P
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

No korvissa on 3 (2 alhaalla ja 1 rustossa) ja silmäkulmassa oli mut jouduin ottamaan pois. Joulukuussa pitäs käydä lahjaksi ottamassa huulilävistys... :D
Kuva
Vastaa Viestiin