Lävistykset!?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Elluliina, eikös siskollas ole vielä enemmän. Sähän kohta ohitat sen.. o_O

Sain kaksi korua korvaani.. On nytte rengas ylhäällä ja tappi alhaalla.. molemmat laitoin vasempaan korvaan joten olen pää kallellani koko ajan. xP
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Lävistykset on mukavia kunhan ne ei ole nänneissä tai klitoriksessä tai pippelissä!

Mul on ollu korvaläväri. Tyhmä juttu oli. Mul oli semmonen makee pääkallokorvis <3 noin 2 päivän ajan kunnes kadotin korviksen ja reikä kasvoi umpeen.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Ellu
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 12, 2005 18:06
Paikkakunta: Ylistaro

Viesti Kirjoittaja Ellu »

<!--QuoteBegin-Deta+Mar 17 2005, 19:57--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Deta @ Mar 17 2005, 19:57)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Elä helvetissä  <_<[/quote]
no kyllä helvetissä :D

<!--QuoteBegin-Yoshi+--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yoshi)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Elluliina, eikös siskollas ole vielä enemmän. Sähän kohta ohitat sen.. o_O[/quote]
Voi lakkaa jo sanomasta Elluliina, kyllä se pelkkä ellukin käy xP
nojoo, itse lävistyksissä mulla on enemmän, mutta korvissa sillä on enemmän. ainakin vielä jonkin aikaa. pitää kattoa jos saan josksus aikaseks pistää lisää korviin x)
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Vois melkein jonkun lävärin ottaakin. Ehkäpä alahuuleen jonkun pienehkön, tietäis vain paljon moiset maksavat. Vois guuglata.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

nenässä ja navassa. korvissa molemmissa kahdet, mutta itse en ajattele korvareikiä kovin läväreinä. :huh: tatuointejakin haluaisin sitten "isona hankkia" :D
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

itelläni on vaan korvissa :D kummassakin yhet....
olis kiva ottaa toiset tai ainankin toiseen lisää lävistyksiä :D
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Itselläni ei oo yhtään lävistystä :/ mutta tatuointeja haluaisin :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

mulla on vasemmassa korvassa 5 reikää ja oikeassa 2 (toinen taitaa olla ummessa...). mutta pidän vain yhtä korvakorua (joku kanji, tais tarkottaa pitkää ikää, mut se saattaa olla kiinaa.. >.>'') vasemmalla puolella (siinä alimmassa reiässä). oon rei'ittäny korviani lukemattomia kertoja mutta eipä puhuta siitä enempää. :? sitä se teini-ikä teettää...
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Mulla on ollu korvalehdissä reiät, mutta varmasti umpeutunut, kun korviksia en oo pitäny.... oottakaas hetki.. No, kuitenkin, moneen vuoteen.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Tanya
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 04, 2005 18:26

Viesti Kirjoittaja Tanya »

ajattelin ottaa alahuuleen lävistyksen, sain äidiltä luvan, kunhan maksan sen itse. Pakko saada jostain rahaa! Se varmaan sattuu, mutta ei se haittaa. n_n
Kuva
Nee darlin kowai wa
Avatar
Moonlight__91
Genin
Genin
Viestit: 114
Liittynyt: To Kesä 16, 2005 14:08
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Moonlight__91 »

Minulla ei ole eikä ole koskaan ollutkaan minkäänlaisia lävistyksiä, ei edes korvissa. En ole kiinnostunut niistä joten tuskin tulevaisuudessakaan olen hankkimassa...
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Itse käytän nykyään huulessa feikki lävistystä. Eli sellaista puoli ympyrän tapaista jossa on pallot molemmissa päissä että se pysyy kun sen pistää huuleen. En voisi varmasti ikinä ottaa oikeaa lävistystä siihen...hyihyi. Mutta koru on hienon näköinen ^_^
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Itselläni ei ole ollenkaan lävistyksiä, ei edes korvissa.
Haluaisin kyllä reiät korviin mutta olen aina pelännyt sitä rei'ittämistä. Ehkä minä vielä joskus uskallan.. :roll:
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Haluaisin huulikorun, ja sellanen kuulemma sopisikin minulle. Mutta on vain ongelma nimeltä äiti & isä..

Mulla oli korviksetkin yhdessä vaiheessa, mutta onnistuin hukkaamaan aivan kaikki koruni :p Jopa ne joita pidin korvissa..
Don't hate us if we make you smile
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Juups, mulla on vaan vasemmassa korvassa yks reikä knu kaikki muut meni umpeen.. <__<

ehkä joskus otan kulmalävärin.
voi läväreitä ottaa liikaa, naama täys, niin ei mitään kaunista katseltavaa..toisin kauneus on katsojan silmissä anyway

EDIT:// Komori, muistatko yhtään mistä olet sen saanut? xD se varmasti näyttää hianolta ^^
Kuva
Vastaa Viestiin