Lävistykset!?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Korvakorut vielä sietää mut lävistykset näyttää ihan kauheilta :o
Avatar
Ghost
ANBU
ANBU
Viestit: 482
Liittynyt: To Syys 02, 2004 20:43

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Joskus kauan sitten vasemmassa korvassa oli lävistys, mutta siihen kyllästyi ja annoin sen umpeutua tatuoinnin aion hankkia kesällä.
Kuva
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Sama juttu Ghostin kanssa, täti rahoitti korviksen vasempaan korvaan, mutta kyllästyin siihen puolessa vuodessa ja heitin korviksen mäkeen (oikeastaan koulun pihalle, mutta ihan sama), tatuointi tosin on vaan käynyt mielessä, eli tuskin hankin.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Korvakoruja vastaan mulla ei mitään ole, mutta lävistykset on erittäin rumia >.>
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Ei ollenkaan mitään korviksia eikä muitakaan lävistyksiä vastaan, mutta itselläni ei ole. Lähinnä varmaankin sen takia, että olen niin laiska etten jaksaisi "pitää huolta" niistä. xP Eikä se koskaan ole tuntunut oikein minun jutultani. *shrug*

Ja nyt kun niistä on näköjään myös puhe, niin tatuoinnin kyllä hankkisin mielelläni. Ja hankinkin, heti kun löydän sopivan kuvan ja saan kerätyksi rahat kasaan. Haluaisin jonkinlaisen pääkallo-tatuoinnin, varmaankin olkapäähän. Ei mitään kamalaa liekehtivää ja mätivää satanistikalloa, vaan realistisen ja "normaalin". Pääkallot ovat minusta kamalan kauniita ja persoonallisia, tykkään niistä ihan hirmuisesti. :3
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Juu. Lävistykset ovat pelottavia, että rumia :blink: (Minun mielestäni). Korvakorut ovat hienoja.

Vois sanoa vielä, että itse en käytä mitään tuommoisia koruja (Tarkoitan korvakoruja, lävistyksiä jne.)
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Itselläni on vain korvakorut ja tuskin enempää lävistyksiä hankinkaan...ne ovat silti ihan mukavia.Ja tatuointia olen harkinnut.Haluan ehdottomasti jonkun pienen mukavan tatuoinnin,en mitään suurta.Sellaisen jonka voi peittää tarpeen tullen...mutta saa sitten nähdä :P
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Kerrankin voin sanoa olevani samaa mieltä Dyston kanssa :P
Elikkä mielestäni lävistykset eivät ole nättejä, ei edes korvissa.
(Okei, korvissa ne vielä menettelee, mutta mieluummin ilman)
Suussa, nenässä ja silmäkulmissa olevat korut ovat yksinkertaisesti rumia!

Tatuoinnit ovat sitten kaksipiippuinen juttu. Tatuointi on okei, jos se on pieni.
Ja riippuuhan sekin tietysti siitä, minkälainen tatuointi on. Itse olen jopa harkinnut
hauiksen ympäri menevää "piikkilankaa". Aika kliseinen, mutta niin pirun tyylikäs :D
Tämä olisi hyvä myös siksi, että se ei olisi koko aikaa esillä ja se olisi muutenkin suht neutraali.
Kuva
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

Korvikset löytyy, ei muuta. Aikoinaan oli toisessa korvassa kaksi reikää, mutta toinen tulehtui enkä sitten halunnut uutta, joten annoin mennä umpeen. Korvissani on lähes poikkeuksetta pienet, hopeiset renkaat tai vaihtoehtoisesti hopeiset napit.

Muita lävistyksiä en ole edes harkinnut, mutta ei niissä mielestäni mitään vikaa ole (kohtuudella käytettyinä). Muutamilla ystävilläni on lävistyksiä (esimerkiksi navassa, nenässä ja/tai kulmassa) ja mielestäni ne sopivat heille oikein hyvin. Tietysti on näitä poikkeuksia joille ei yksinkertaisesti lävistykset sovi, mutta silti niitä pitävät... <_<

En ole erityisemmin innostunut tatuoinneistakaan. Tämä johtuu varmaan siitä, että mielipiteeni vaihtelevat aika rajusti tällaisissa asioissa, joten (lähes) ikuisen kuvan ottaminen nahkaan olisi aika suuri riski. Olen myös aika kipuherkkä... :rolleyes: Toisaalta sellainen muutaman vuoden tatuointi voisi olla ihan hienokin, mutta en sitten tiedä minkälaisen haluaisin kun en ole kovin paljoa asiaa miettinyt. Suhteellisen tyytyväinen olen näinkin. :) Muilla tatuoinnit eivät haittaa (sopivatkin monille), kunhan eivät ole järjettömän suuria. Suuret lävistykset ja tatuoinnit eivät ole mielestäni kauniita...
Kuva
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

<!--QuoteBegin-grape+Dec 30 2004, 11:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (grape @ Dec 30 2004, 11:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Itselläni on vain korvakorut ja tuskin enempää lävistyksiä hankinkaan...ne ovat silti ihan mukavia.Ja tatuointia olen harkinnut. [/quote]
Minäki oon ajatellu hankkia sitte tatuoinnin...

Ja kyllä ne lävistykset korvissa on ihan mukavat, mutta jos niitä alkaa
olla jokapaikassa niin sitte ne on vähemmän mukavia.... <_<
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Äiskä oli mun ollessa pieni niin passiivinen ettei otattanu mulle korvanreikiä mistä seurauksena en enää uskalla niitä ite ottaa :lol: Tahtoisin kumpaankin korvaan väh. neljä lävistystä mutta minkäs teet kun oot säälittävä pelkuri. Ainoo asia joka oikeesti oksettaa on neulat ^^ Ja tatuointiki olis kiva....*huokaus* joku pieni ja täynnä merkitystä.
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

En erityisemmin tykkää lävistyksistä, ainakaan itselläni. Toisilla ne ei minua niinkään haittaa, itse en vaan ottaisi ainuttakaan. On minulla joskus ollut korvissa yhdet reiät, mutta en jaksanut huolehtia niistä, joten annoin niiden kasvaa umpeen. Se olikin vuosia, vuosia sitten.
Täytyy kuitenkin vielä tuohon "toisilla ne ei haittaa"-pointtiin lisätä se, että sitten kun niitä lävistyksiä on koko kroppa - varsinkin naama - täynnä, niin sitten se ei ole enää kaunista. Päinvastoin.

Mitä tatuointeihin tulee, itselläni on kaksi: <a href='http://koti.phnet.fi/lvannine/katrin/ph ... 0458_2.jpg' target='_blank'>alaselässä Kainin (Legacy Of Kain) symboli</a> ja <a href='http://koti.phnet.fi/lvannine/katrin/ph ... 0457_2.jpg' target='_blank'>alavatsassa "sabaku" kanjein</a>. Sen ehkä jo huomaa, mutta tykkään tatuoinneista kovasti. Minusta ne ovat tyylikkäitä ja kauniita - olettaen siis, että ne on tehty ja suunniteltu huolella. Ei sellaiset valtavat, suttuiset "linnakundi" tatuoinnit ole ollenkaan hienoja. Tyylikkäitä niiden pitää olla. Itse otan ainakin vielä kolmannen tatuoinnin tässä jossakin vaiheessa, vahvin ehdokas tässä vaiheessa on ZOE-symbolin niskaan.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

korvikset on ollu, mutta sitten meni umpeen ku en korviksia pitäny. En oikein korviksista tykkää enkä muutenkaan lävistyksistä.. Jaksa sellasia pitää -__-
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Juuh... yhet lävistykset on molemmissa korvissa... haluaisisin korviin lisää lävistyksiä..
eivät lävistyksen laitto minusta satu (ainakaan korvaan laittaminen ^^)
Vastaa Viestiin