Heikkouksia

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Itselläni on vaihtelevansuuruinen pakkomielle suklaaseen (tai suklaavanukkaaseen, päivästä riippuen) ja silloin kun tekee mieli on sitä myös saatava. Muuten en pysty nukkumaan yöllä.. Ja jos en saa vähintään lasillista jotain hiilihappopitoista päivässä, ovat seuraukset samankaltaisia. :P

Kuten monet aiemmin kirjoittaneet henkilöt, minäkin olen aika altis imartelulle. :D Tämän takia minulle tulee aika usein ihmissuhdeongelmia. Ja sitten tuppaan kiintymään siihen henkilöön joka sanoo minulle kivoja asioita vähän useammin kuin muut. Muutamaa tyyppiä seuraisin vaikka mihin jos vain pyytäisivät. Tuollaiseen tilanteeseen päätyminen vie kyllä aikansa, mutta siinä vaiheessa olenkin ihan pulassa itseni kanssa. "Apua, mitä jos se ei enää halua koskaan jutella mulle kun mä sanoin näin ja näin ja näin.." Go me! :D

Obsessoidun helposti uusiin asioihin. Varsinkin musiikkiin. Sitten jään siihen niin pahasti koukkuun etten muuta kuuntelekaan pitkään aikaan, kunnes löydän jonkun uuden kiinnostuksen. Nämä kaikki kappaleet kiertävät koko ajan, ja uusia tulee aina lisää. ;D
Kuva
Recon^
Genin
Genin
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 17:48

Viesti Kirjoittaja Recon^ »

Jos animet on loppu koneelta niin tylsistyn enkä jaksa tehä yhtään mitään yleensä <_< Toinen on mehu
Fiora
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 21:07
Paikkakunta: Outokumpu..^^'

Viesti Kirjoittaja Fiora »

Noh, kaikki sanovat että olen ylikriittinen itseäni kohtaan ja vaadin itseltäni liikoja. En sitten tiedä voiko tuota sanoa heikkoudeksi....
Ai niin, heikkouksiin kuuluu myös pari nyt nimeltämainitsematonta henkilöä... jos he pyytävät jotain, tai kysyvät olenko samaa mieltä, niin on melkein pakko vastata myöntävästi.... en vain halua menettää heitä^^;
<span style='color:blue'><i>Walking in the winter air, while it's snowing gently there. Missing you all the time, for I didn't even say goodbye...</i></span>
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

hmmmmmm....heikkouteni on se etten oikein osaa juosta lujaa.. :huh: ei tule nyt muuta mieleen..
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

Voin heti myöntää että mun heikoin kohta on se että olen täys tollo, sellanen mitä mun pitäis oppia mä en opi ja toista päin, ja se on paljon pahempaa ku luulette. <_<
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Heikkouksia. En osaa luottaa hyvännäköisiin ihmisiin. Tai noh, periaatteessa poikiin. Ei aavistustakaan mistä johtuu. Paha suusta, häpeän aina jälkeenpäin mitä on tullut sanottua. Ja en osaa pyytää anteeksi päin naamaa jos olen loukannut jotakuta. Täytyy olla todella tärkeä ihminen minulle, jos katuvaisena menen anteeksi sanomaan "face to face". Olen marttyyri-luonne, joka tosin tulee harvoin esiin, ja suutun helposti. Ja inhoan yli kaiken sitä, että kun loukkaannun jostain ja pahasti alan...öh, nikottelemaan. En saa sanoja ulos kunnolla ja tulee vedet silmiin. Miksi niitä sitten kutsuisi. Itkuksi en ainakaan, ja inhoan sitä enemmän kuin mitään ikinä. Ja olen erittäin huono käsittelemään stressiä.

Ja minussa on myös vähän sitä raivostuttavaa "kehu-niin-olen-sinun"-vikaa. Yritän kyllä välttää sitä ^^' Lisäksi minulla on heikko polvi. Heh... mutta vain toinen polvi.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Heh, LöderLappen, sit minul ei taida olla mitää hätää. Koska en oo hyvännäkönen, niin minuun voit luottaa. :P Tai, no joo... Olenpa sittenkin hiljaa omassa nurkassani... <_<

Meni vähä offiks... Eka kerta!
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

ainiih, sekoan sanoissani...toisin sanoen en osaa puhua kirjoittaa lukea... välillä ^^ ja laiskuuden mainitsen vielä kerran koska se on liiankin totta............
olen muuten "aika" samanlainen kuin päättömässä tarinassa.... :/
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Äkkipikainen, suuri suu, super hyper duper kiper laiska, suutun tosi helposti, komentelen muita.. öömm.. mitäs kaikkee muuta kivaa o.O teen eka ja sitten vasta ajattelen ^^;;
editoin sitten jos muuta keksin ;)
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

No näitä löytyy....en esimerkiksi saa sanottua asioita suoraan toiselle ihmiselle.Tiedän mitä haluaisin sanoa,mutta sitten vain höpisen jotakin pientä ja jälkeenpäin olen pettynyt taas itseeni kun en osaa sanoa asioita muille suoraan niinkuin ne ovat.
Sitten...kutian kamalan helposti. :ph34r: pahimpia heikkouksiani tuo.Veljeni ovat käyttäneet tätä heikkouttani minua vastaan niin kauan kuin muistan.Mikään ei ole niin ilkeän tuntuista kuin kutittaminen.Siihen riittää jopa vain,että joku laittaa kätensä niskalleni niin kutian jo siitä.

mm...äsken minulla oli niin monta heikkoutta mielessä mutta unohdin ne tässä kirjoittamisen tiimellyksessä :huh: no jaa...lisäilenpä sitten kun/jos muistan.

Edit: niin juu,hirveen perso makealle olen.Lakkoakaan en saa edes muutamaa päivää kestämään.Itseasiassa tänäänkin kävin juuri kaupassa karkkiostoksilla :ph34r:
Edit: niin ja tosiaan olen kovin laiska myös.Koulunumeroitani saisin parannettua hieman jos vain jaksaisin panostaa enemmän,mutta koska minulla ei surkeasti mene,niin annan sen sitten olla.Ja mihinkään lenkille tms. en itseäni usein saa.Keksin tekosyitä miksi ei pitäisi mennä lenkille tjsp..
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Heikkous? Jaa... No olen laiska. Vaikka teen asioita jne, olen silti sisimmiltäni laiska. Sitä vaan pitää osata taistella itseään vastaan. No en aina ole sellainen "p*****, mä mitää jaksa" mutta kuitenkin. Ja omistamisen haluni. Olen aina ollut sellainen, halunnut omistaa kaikennäköistä. Osaan myös yleensä pitää pääni kiinni, mutta sitten kun sen avaan, se on menoa. Olen myös usein aika jääräpää, onhan siitä kuitenkin hyötyäkin.

Hieman EDITointia...
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

täydennystä: minulla on valikoiva-kuulo/muisti/puhe/lukeminen ^________^
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

Heikko kohtani on aina ollut läheiseni, hyvät ystäväni ja muu perheeni. Noin pois päin. Ketään heistä en haluaisi menettää, vaikka en kaikista joka päivä niin paljon pidäkään.
En tietenkään haluaisi olla nolife, enkä kestäisi jos koriksen ilo vietäisiin minulta.
Viimeksi muokannut Yasha, Pe Touko 26, 2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Sanon mitä ajattelen.
Se on mun heikkous. Ja toinen on mun koirat. Mä en voi antaa tapahtua niille mitään pahaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin