Heikkouksia

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Itsekurin puute, itsekkyys ja ajoittainen empatian puute.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Hah, helppoa.

Puhun liikaa ja olen huono urheilussa.
Kuva
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

- Möläyttelen suustani kaikkea mitä ei saisi sanoa ihan yhtäkkiä. (Yleensä siitä seuraa hankaluuksia.)

- Olen erittäin laiska. ^^
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Laurana kirjoitti:Minä luistan velvollisuuksistani vähän turhankin usein. Olen vielä kaiken lisäksi todella itsepäinen eli jos joku asia ei mene mieleni mukaan niin pistän sen menemään. :?
Sama juttu minullakin.Olen myöskin erittäin huono nousemaan aamulla sängystä kouluun. ^^;
Sitten se myös että joskus olen liiankin herkkä,peritty äidiltä.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
miroku
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 00:18

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja miroku »

jaa a meidän luokan tytöt pompottaa meikää pyytämällä jotain ja sitten koiranpentu ilme ni meikä poika juoksee tekemässä jotain ... en vaan voi sanoo ei koiranpentu ilmeelle. vois tuota kai heikkoudeks sanoo.
Avatar
Marryan
Student
Student
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 17:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja Marryan »

Taitaapahan se omakin heikkous mennä sinne turhien möläyttämisten puolelle, etenkin mesessä kun puhu kasvotusten. Lisäksi pelkään koppakuoriaisia, etenkin niitä isoja yksilöitä, hyi h**vetti...
Lisäksi toinen on se, että joskus kun ei tippaakaan kiinnosta mitä kaverini kertoo, en kuuntele. Tämä yleensä huomataan koska sanon vain "mmm" ja kaverini ovat oppineet tunnistamaan siitä kuuntelenko vai en. Olen saanut tästä liian paljon huomautuksia.. :P

Ja jos vielä ruumiillisesti mainitaan, heikoin kohta on vasen nilkka :)
Avatar
Lee<3
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 15:46

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja Lee<3 »

Ehkä se että punastelen helposti... tai ainakin itse koen sen heikkoudeksi, kun tunnen itse kuinka punastun nauraessa tai liikuntatunneilla se alkaa ärsyttää!!! Ja no.... kävin nyt syksyllä egyptissä ja rakastuin niihin komeisiin (onko tuo ees oikein sanottu?) arabimiehiin. Nyt olen heikkona niihin.... xD
Gary diggaa diglettejä, Gary diggaa diglettejä!!
Avatar
Zetsubou
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 11:18
Paikkakunta: Kontu

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja Zetsubou »

Heikkouksia, minullako? ö__ö

Pelkään pimeää, jostain syystä enemmän kun olen kotona. Monet unettomat yöt on tullu vietettyä kun pelottaa nukahtaa. Suklaakin on mun heikkous. <8D
I have always known the storm would come,
listen now, my young ones,this is not a story I tell
of midnight, moon and sun


~ Neji FC ~ Shikamaru FC ~
Avatar
PikkuElvis
Rookie
Rookie
Viestit: 74
Liittynyt: Su Joulu 28, 2008 23:17

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja PikkuElvis »

Suurin heikkouteni on se, että olen annan liian helposti periksi. Minun on vaikea sanoa "ei". Toisinaan teen asioita, joita ihmiset pyytävät tekemään, vaikken välttämättä edes itse haluaisi.

Toisena heikkoutena on se, että minä en suutu helposti, mutta sitten kun suutun, sitä ei enää oikein pysty hallitsemaan. Helvetti pääsee irti.
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU,
NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Heikkouksia

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Itselläni ainakin on niin paljon heikkouksia että olisi helpompi melkein ruveta luettelemaan vahvuuksiani :'D Tai sitten olen vain liian kriittinen itseni suhteen. Sanonpa muutaman:
  • - En osaa olla vihainen, vaikka sitä joskus oikeasti tarvitsisin. Olen liian heikko luonne murjottamaan, jos toinen tulee siihen pirteänä, kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Ja sitten se suuttumus vain jää kytemään ja roihahtaa uudelleen sopivan paikan tullen.
    - Kuten jo mainittu, minulla on tosi heikko luonne. Teen monet asiat impulsiivisesti, koska itsekurini ei riitä esim. suklaasta (ja vähän isommistakin asioista) kieltäytymiseen. Täytyysaadahetitännenyt.
    - Ajattelen liikaa "Mitähän tuokin sanoo, jos..." Ärsyttävää, todella ärsyttävää.
En taida laittaa enempää :) Kyllä niitä riittää.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin