Jyrsijät

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Oih! Minä rakastan hamstereita! Meillä on ollut niitä kuusi, mutta sitten tuli kissa...

Niiden nimet olivat järjestyksessä Viki, Muikku, Tiku ja Taku(kääpiö hamstereita)Elmo(albiino) ja Pikachu(minun oma hamsterini :D ).
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Rakastan jyrsijöitä! Ne ovat niin suloisia!
Meillä oli joskus kauan aikaa sitten kaksi hamsteria, joiden nimet olivat Tiku ja Taku.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Noo... onhan jyrsijät ihan suloisia, mutten niistä kauheasti tykkää. Marsut ovat minusta ihanimpia jyrsijöitä. n__n

Kaneista olen saanut jonkunmoisen 'trauman', kun erään kaverini kani puraisi minua reiteen ja muistaakseni itkin pikkuisen. Tuon jälkeen olen 'vältellyt' kaneja, muttei se kuitenkaan tarkoita sitä, että pelkäisin kaneja kuollakseni mutten niistä kauheasti tykkää. (Koiraihmisiä olen enemmän. (: )
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Kira
Genin
Genin
Viestit: 125
Liittynyt: Pe Tammi 27, 2006 13:16

Viesti Kirjoittaja Kira »

Wendy kirjoitti: Kaneista olen saanut jonkunmoisen 'trauman', kun erään kaverini kani puraisi minua reiteen...
Olen joutunut niin monta kertaa kanin hyökkäyksen kohteeksi, että siiihen alkaa jo tottua ;D Meillä on yksi tosi häijy kani. Tai no, meidän kaksi aiempaakin kania olivat aika äksyjä, en tiedä mistä jotuu, liekö kasvatuksesta :roll: Tämä nykyinen kani, Tiki, on kyllä hurjin kaikista. Hyvä että edes uskaltaa sen syliin ottaa, kun heti se on raapimassa, puremassa ja murisemassa. Ja turha sitä on mennä yrittämään häkkiin laittamaan, jos se on päättänyt, että tahtoo olla vapaana. Ilman topparukkasia ei Tikiin parane mennä koskemaan jos se jonkun kaapin alla lymyää. Tosin sitten kun se on ollut jonkun aikaa sylissä niin se on kuin ihan eri kani, raivokohtauksista ei ole tietoakaan.
Vastaa Viestiin