Hävetääkö lääkärin tarkastus

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kuutosluokalla oli kokonaisvaltainen lääkärintarkastus viimeksi... Ei se hirveästi nolottanut, vaikka se äijä vilkaisikin onko murrosikäkehitys normaalia ja silleen... :/ En ole varma tarkistiko se myös tissit, en muista enää. xD Mut heihei, kannattaa nekin tarkistaa joidenkin tautien takia. :O

Nyt sitten keväällä on varmaankin tulossa uusi samanlainen, ysillä kun olen. Vähän mietittyttää, mutta en kai minä nyt viitsi sitä hävetä. >__> Inhottavaa on, kun olen ensimmäisenä jokaisessa hammaslääkäri/terveystarkastus/lääkärintarkastus listassa ja kaikki kyselevät jälkeenpäin "oliko se ihan hirveetä?" "mitä se teki?" "nolottiko yhtään?" "kattoko se oikeesti sun housuihin?" ja niin pois päin. :S Ne tytöt...

Suchi mainitsi tuon gynekologin. Onhan tuota tullut hiukan mietittyä että mitäs sitten kun joskushan siellä kuitenkin kannattaa ja on ihan tarpeellistakin käydä. Viimeksi tuli mieleen kun viime menkat olivat melko pahat ja äiti sitä ehdotti, mutta kun todettiin yhdessä että ei ne pahimmat krampit ole minulla mitenkään hirveän useasti, niin ei kai sitä kannata.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin