Mitä olet luullut tämän foorumin jäsenistä...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Hyu nyt ymmärtää helposti ko sillon Hitsusiggi yms. Mut miks kaikki luulee mua tytöks?!? =__=

Nojaah.. Kun tulin tänne foorumille:
Luulin aluks Cicoo tytöks.. Luultavasti sen chan päätteen takia..
Fadoria luulin myös paljon vanhemmaks. Chauronin luulin tietysti olevan nainen ja Littliksen sekä Franciksen poikia.. ^^;;
Ja joo.. Maya (A.k.a Sepetus):sta luulin myös, et son tyttö.. Luultavasti koska esim. Tenjou Tengessä on sen niminen tyttöhahmo.

Saatoin luulla paljon muutakin, enkä vieläkään tiedä kaikkee.. Foorumi on meinaan suht laaja ^^;;
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minäkin luulin Mechiä aina tytöksi.. ^^ Ja sitten luulin chauronia tytöksi.. *vajoaa maan alle* Se tosin oli vain vähän aikaa. Ja Takumista en ole vieläkään perillä kumpaa puolta hän edustaa :´D Tällä hetkellä oot taas poika, välillä oot sitten tyttö. Ei mtn käsitystä.


Luin topicin läpi, ja ihmisten käsitys minusta on 12-vuotias pikkupoika joka huitoo muovisella katanalla ohikulkijoita.. :D Oon mie pieni ja ehkä mieleltäni miehekkäämpi kuin naisellisempi, mutta.. ^^" Eh he hee.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Mulla on sellanen outo tunne, että ennen Ropecon'06:sta saatoin luulla Littlistä pikku pojaksi. Siis paljon ennen. Emmätiiä X33333 saattoi olla, että nikki hämäsi, mutta kyllä se luulo ajan kanssa korjaantui ;D
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

MsUchiha kirjoitti:
Emmy kirjoitti:Off: Mitää?? onko Hyu poika?? o___O
Mä... Mäkin luulin Hyuta tytöksi O.O Ei voi olla poika! (älä ota loukkauksena, yllätyin vain niin paljon ^^")
Minäkin olen luullut Huyta tytöksi, en tiedä miksi.. varmaan hänen kirjoitustyylinsä hämäsi minua. Yllätyin hieman sitten, kun luin hänen kirjoittaman viestin, jossa hän sanoo olevansa poika. :'D (Tämä taisi mennä offiksi...)
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
KuroTsubasa
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 19:42

Viesti Kirjoittaja KuroTsubasa »

Moi oon uus tääl ja kun toi naurattaa ett luulette Hyuta tytöks...(tunnen IRL(in real life)



PS. kerto mulle täst foorumist tänään
Viimeksi muokannut KuroTsubasa, Ti Marras 21, 2006 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Wenkku kirjoitti:(tunnen IRL(in real world)
Btw.. Se on In Real Life :wink:
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Xtazey kirjoitti:Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D
EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Runte kirjoitti:
Xtazey kirjoitti:Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D
EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3
Mtäh? O_O Uutta tietoa minullekin.

(Hah, olen sen verran 'miehekäs' että kukaan ei ole onnistunut sotkemaan sukupuoltani ^^)
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Xtazey kirjoitti:Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D
14--?!? O_O
Pojaksi luulemisen vielä kestän, mutta 14-vuotiaaksi?

*itkee verta*
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Urahara Takumi kirjoitti:
Runte kirjoitti:
Xtazey kirjoitti:Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D
EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3
Mtäh? O_O Uutta tietoa minullekin.

(Hah, olen sen verran 'miehekäs' että kukaan ei ole onnistunut sotkemaan sukupuoltani ^^)
Kasvaako muka tytöillä amisviikset? :o
mieshän se on :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minä aikoinaan luulin ("luulin") että Frosti on todella räjähdysaltis ja ilkeä. Mutta se on kai niin että joko Frosti on pehmentynyt iän myötä (seniili!) tai sitten minäkin vain olen joskus ollut arka ja pelokas keltanokka (hyvin mahdollista) :D
Kuva
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Hideyori kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:
Runte kirjoitti: EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3
Mtäh? O_O Uutta tietoa minullekin.

(Hah, olen sen verran 'miehekäs' että kukaan ei ole onnistunut sotkemaan sukupuoltani ^^)
Kasvaako muka tytöillä amisviikset? :o
mieshän se on :D
*Alkaa olla äärimmäisen sekaisin*
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

LittleSamurai kirjoitti: Ja Takumista en ole vieläkään perillä kumpaa puolta hän edustaa :´D Tällä hetkellä oot taas poika, välillä oot sitten tyttö. Ei mtn käsitystä.
Takumi, musta olet ennemmin androgyyni (lainaten itseäni edelliseltä sivulta..). Tuo viestisi kielii siitä, että olet poika, mutten ole sittenkään varma... Kamalaa... x)

Älä ota tätä loukkauksena ;__;


Ja mä oon aina luullut Fransua mieheksi. Niin se vissiin onkin. Tosin se hame mitä se pitää kielisi siitä että se on sittenkin tyttö.. En tiedä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Dragonmaster kirjoitti:Minä aikoinaan luulin ("luulin") että Frosti on todella räjähdysaltis ja ilkeä. Mutta se on kai niin että joko Frosti on pehmentynyt iän myötä (seniili!) tai sitten minäkin vain olen joskus ollut arka ja pelokas keltanokka (hyvin mahdollista) :D
Mitä hittoa, taidan olla ruostunut! D:
Seniili mikä seniili. *ajaa rollaattorilla ihmisten yli*

(En minä kyllä koskaan ole tarkoituksella ollut räjähdysaltis tai ainakaan ilkeä - tyhmät ihmiset saavat vain hihani palamaan. xP Vaan näkisittepä Yozon luonnossa! ;D)
Vastaa Viestiin