Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Mitä olet luullut tämän foorumin jäsenistä...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

ViestiKirjoittaja frostious » Ma Marras 20, 2006 23:45

Xtazey kirjoitti:Luulin että ZuNDe ja frostious on poikia ~14v semmoisia :D

14--?!? O_O
Pojaksi luulemisen vielä kestän, mutta 14-vuotiaaksi?

*itkee verta*
frostious
Herp a derp
Herp a derp

ViestiKirjoittaja Hideyori » Ti Marras 21, 2006 00:09

Urahara Takumi kirjoitti:
Runte kirjoitti:

EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3

Mtäh? O_O Uutta tietoa minullekin.

(Hah, olen sen verran 'miehekäs' että kukaan ei ole onnistunut sotkemaan sukupuoltani ^^)

Kasvaako muka tytöillä amisviikset? :o
mieshän se on :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!

ViestiKirjoittaja ZUnDE » Ti Marras 21, 2006 00:17

Hahahahaaa~
tappakaa mut : DDD
Kuva
| Animewatcher| "Yooosh!"
ZUnDE
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Viittaperkele » Ti Marras 21, 2006 01:27

Minä aikoinaan luulin ("luulin") että Frosti on todella räjähdysaltis ja ilkeä. Mutta se on kai niin että joko Frosti on pehmentynyt iän myötä (seniili!) tai sitten minäkin vain olen joskus ollut arka ja pelokas keltanokka (hyvin mahdollista) :D
Kuva
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma

ViestiKirjoittaja KorDe » Ti Marras 21, 2006 17:32

Hideyori kirjoitti:
Urahara Takumi kirjoitti:
Runte kirjoitti:

EIKS ZUNDE OO POIKA?!?!!?!? 8DDDD Ei helv. Mä oon luullu tähänki asti xDDD (Kyseisen henkilön meseosoite tallessa, enkä siltikään ole tajunnu =_=)
Frostin tiesin heti ensisilmäyksellä :3

Mtäh? O_O Uutta tietoa minullekin.

(Hah, olen sen verran 'miehekäs' että kukaan ei ole onnistunut sotkemaan sukupuoltani ^^)

Kasvaako muka tytöillä amisviikset? :o
mieshän se on :D

*Alkaa olla äärimmäisen sekaisin*
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader

ViestiKirjoittaja LittleSamurai » Ti Marras 21, 2006 18:07

LittleSamurai kirjoitti: Ja Takumista en ole vieläkään perillä kumpaa puolta hän edustaa :´D Tällä hetkellä oot taas poika, välillä oot sitten tyttö. Ei mtn käsitystä.

Takumi, musta olet ennemmin androgyyni (lainaten itseäni edelliseltä sivulta..). Tuo viestisi kielii siitä, että olet poika, mutten ole sittenkään varma... Kamalaa... x)

Älä ota tätä loukkauksena ;__;

Ja mä oon aina luullut Fransua mieheksi. Niin se vissiin onkin. Tosin se hame mitä se pitää kielisi siitä että se on sittenkin tyttö.. En tiedä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde

ViestiKirjoittaja frostious » Ti Marras 21, 2006 20:41

Dragonmaster kirjoitti:Minä aikoinaan luulin ("luulin") että Frosti on todella räjähdysaltis ja ilkeä. Mutta se on kai niin että joko Frosti on pehmentynyt iän myötä (seniili!) tai sitten minäkin vain olen joskus ollut arka ja pelokas keltanokka (hyvin mahdollista) :D

Mitä hittoa, taidan olla ruostunut! D:
Seniili mikä seniili. *ajaa rollaattorilla ihmisten yli*

(En minä kyllä koskaan ole tarkoituksella ollut räjähdysaltis tai ainakaan ilkeä - tyhmät ihmiset saavat vain hihani palamaan. xP Vaan näkisittepä Yozon luonnossa! ;D)
frostious
Herp a derp
Herp a derp

ViestiKirjoittaja hyu » Ti Marras 21, 2006 21:08

Nameless kirjoitti:
frostious kirjoitti:Pojaksi luulemisen vielä kestän, mutta 14-vuotiaaksi?

*itkee verta*

Ovatko 14- vuotiaat sitten jotenkin alikehittyneitä? Kiitos paljon. Myönnän että useimmat 14- vuotiaat poimivat mielipiteensä mistä milloinkin ja niinpoispäin, mutta eivät kaikki. Ei kannata arvostella niin rankasti iän perusteella.

Eihän tuo nyt vielä ole mitenkään rankkaa arvostelua. Ja on se kuitenkin jo vähän huolestuttavaa varmaan itsestään jos (apua miksen katsonut frostin ikää) ESIM. on jotain 20 v. tyttö ja luullaan 14 v. pojaksi. Voi tulla vähän outo fiilinki, kun "aika" erilaisia nuo luokat ovat, vaikkei alettaisikaan lajittelemaan huonoja ja hyviä. Ja frostihan vain itki verta, ei suinkaan haukkunut ketään. Mutta enhän minäkään halua mitenkään hyökkäävä olla, eletään kaikki sovussa ^^ (paitsi tuo ja tuo ja tuo ja tuo ja tuo...)

Frosti anna sitten anteeksi jos arvio meni ihan päin mäntyä, mutta kun ei minulla ole kuvaa ikäluokista... Ajattelin, että olisit ehkä jotain 20 tai vähän yläkanttiin, 22, jotain sinne päin. Muista, että täällä voi puhua vain henkisestä tasosta, ulkonäköä en nääs muista, joten jos menee vikaan, niin voit ajatella positiivisesti. Urgh, vähän aiheen vierestä ^^
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja frostious » Ti Marras 21, 2006 21:23

Nameless kirjoitti:Kiitos paljon. Myönnän että useimmat 14- vuotiaat poimivat mielipiteensä mistä milloinkin ja niinpoispäin, mutta eivät kaikki. Ei kannata arvostella niin rankasti iän perusteella.
Luulin muuten, että foorumi on tarkoitettu Narutofaneille ja Narutosta pitäville ihmisille, enkä sisäistänyt että se on rajattu 15-16 vuotta täytäneille.
Pahoittelen syvästi, jos sävy oli hieman hyökkäävä. Sydämeni itkee verta asian puolesta.

Face - meet keyboard. Keyboard - face. I'm sure you'll get along fabulously.

Onneksi olkoon, kehitit juuri itseksesi riidan aivan tyhjästä! *taputtaa*

Olen 21, ja itkisin aivan yhtä paljon verta jos minua oltaisiin luultu 15- tai 16-vuotiaaksi.
frostious
Herp a derp
Herp a derp

ViestiKirjoittaja Xtazey » Ti Marras 21, 2006 22:22

Eh. Sori. Siis ZuNDea luulin tytöksi ja frostia pojaks :D

Runte-edit: Joo on se hyvä tässä vaiheessa korjata.. 8D
EDIT: No perkele ko niin jäässä ollu tohon aikaa :D
Viimeksi muokannut Xtazey päivämäärä Ke Marras 22, 2006 18:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Xtazey
BANNED
BANNED

ViestiKirjoittaja LittleSamurai » Ke Marras 22, 2006 13:09

offtopic:

frostious kirjoitti:
Olen 21, ja itkisin aivan yhtä paljon verta jos minua oltaisiin luultu 15- tai 16-vuotiaaksi.

Älä huoli. Mulle myytiin pari viikkoa sitten lastenlippu bussiin :D En tosin sanonut mitään, linkkikuskin oma vika kun päästi halvemmalla.

/off
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde

ViestiKirjoittaja Nike » Ke Marras 22, 2006 19:00

Megumi_chan kirjoitti:Minuakin kyllä välillä hämää kumpaa sukupuolta joku on.. Mutta enköhän minä vielä opi.. jotenkin.. ^^

Ei niitä ole pakko oppia ollenkaan. xD Paljon hauskempaa aina..yllättyä, kun saakin nähdä olevansa väärässä taas kerran (kuin niin kuulostan siltä kun puhuisin kokemuksesta?).
Tulikin muuten mieleen, että kukaan ei vielä ole sanonut luullensa minua pojaksi. No joo, en ole kovinkaan androgyyni (ainakaan omasta mielestäni) ja avani ja siggini ovat olleet aika tyttömäisiä aina. Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader

ViestiKirjoittaja frostious » Ke Marras 22, 2006 19:32

Nike kirjoitti:Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)

Mitä vielä, Nikehän on kreikkalaisten voiton jumalatar! ;)
frostious
Herp a derp
Herp a derp

ViestiKirjoittaja Hideyori » Ke Marras 22, 2006 19:53

frostious kirjoitti:
Nike kirjoitti:Mutta nickki saattaisi hämätä. (Älkää nyt kuitenkaan enää paljastako tässä vaiheessa mitään..)

Eihän kyseessä oleva henkilö (Nike) sattuisi olemaan entinen Niki? :D
Siitä päätellen, että minunkin yhden miespuolisen ystävän nimi on Niki :p (siis selkokielellä minä aluksi luulin Nikeä pojaksi)
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!

ViestiKirjoittaja Nike » Ke Marras 22, 2006 20:48

frostious kirjoitti:

Siitä tämä nickname tulee, mutta uskomattoman monilla tästä vaan tulee ekana mieleen eräs kenkämerkki, Nike Inc. Harmillista kyllä.. xD

Hideyori kirjoitti:Eihän kyseessä oleva henkilö (Nike) sattuisi olemaan entinen Niki? :D
Siitä päätellen, että minunkin yhden miespuolisen ystävän nimi on Niki :p (siis selkokielellä minä aluksi luulin Nikeä pojaksi)

Ehe. Ihanaa, nyt voin sanoa kuuluvani niihin keitä luultiin pojaksi kanssa. (Älkää nyt vaan lukeko mitään ylpeyttä tuosta rivien välistä..)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader

EdellinenSeuraava

Paluu Kyselyt ja Gallupit