Onko suvussanne Special Bloodline ominaisuuksia?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
JaY
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 19:09
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja JaY »

<!--QuoteBegin-naruto_the_loudest_ninja+Feb 3 2005, 19:12--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (naruto_the_loudest_ninja @ Feb 3 2005, 19:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mulla on joku ihan ihme juttu että mikään ei tunnu uudelta ja joskus tulee tunne että tää o tapahtunu aiikasemmin.... [/quote]
Mullaki tulee usein deja vuita...
Heaven burning in the sky, Hell is not the reason why.
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Juuh useimmilla on juuri se että:

Tapahtuu joku tapahtuma. Vaikka joku kavereistasi kaatuu lumihankeen ja tulee tunne: ihan ku mä olisin nähny tän ennen.. ja silleen ^^ tämä oli vaan esimerkki
mutta kummiskin että on luullut kokevansa jo sen tapahtuman

ja tyhjään tuijottelua minäkin harrastan.. en muista perheenjäsenistä tiedä ^^
slvr_
Chuunin
Chuunin
Viestit: 213
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 23:13
Paikkakunta: Hidden Village of Kurikka

Viesti Kirjoittaja slvr_ »

No en kyllä osaa sanoa että onko tämä sukukohtainen vai ihan vain minun ikioma. x) Joka tapauksessa, olen huomannut että osaan hiljentää irc kanavia merkittäviksi ajoiksi, vain sanomalla itse jotain! :o PROO
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Enneunet. En ole pahemmin kysynyt muilta sukulaisilta, näkevätkö he enneunia. Tiedän ainakin, että äidin äitini näkee enneunia. Jonkilaisia taikavoimia esiintyy xD: ainakin minä ja pikkusiskoni ollaan saatu CD soitin tottelemaan meitä, kun se on sekoituskomennuksella mielessään hollaamalla: tulis nyt se hyvä biisi... JES! Joo... ei mitään yliluonnollista xD.

Tuli vain mieleen... onko tiellä koskaan ollut tunnetta, että ei kannattaisi mennä esim. kouluun xD? Kuuntelen aika paljon omia aistimuksiani, koska ne ei ole koskaan väärässä... ja jos en kuuntele niin minulle saattaa tulla huono päivä *grin*.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Saan usein komenttia siittä että olen hauska :blink:
Vaarillani oli sama ominaisuus, joten se liikkuu ilmeisesti suvussa.
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

mä näen enne unia :ph34r:
Kuva
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

FullPower, tiedän, tiedän. ^^ Sain huomata eilen, että jokainen perheestämme uhoaa kauheasti, mutta ei sitten toteuta uhoamistaan.. Sama siis on mullakin...
Fiora
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 21:07
Paikkakunta: Outokumpu..^^'

Viesti Kirjoittaja Fiora »

<!--QuoteBegin-Sarazki+Feb 3 2005, 19:52--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sarazki @ Feb 3 2005, 19:52)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-JaY+Feb 3 2005, 19:25--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (JaY @ Feb 3 2005, 19:25)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-naruto_the_loudest_ninja+Feb 3 2005, 19:12--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (naruto_the_loudest_ninja @ Feb 3 2005, 19:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mulla on joku ihan ihme juttu että mikään ei tunnu uudelta ja joskus tulee tunne että tää o tapahtunu aiikasemmin.... [/quote]
Mullaki tulee usein deja vuita... [/quote]
Sama täällä... mutta mä näen ne aina unessa ja muistan vasta sitten että olen nähnyt siitä tapahtuneesta unta :unsure: Veljenikin näkee näitä unia [/quote]
Aivan sama juttu! Aina unessa näkee jonkun pienen, ehkäpä merkityksettömän tapahtuman. Sitten se joku päivä tapahtuu oikeasti, esim. pari vuotta sitten näin unen, että kaverini löisi minua rukkasella. Ja niinhän tapahtui parin päivän päästä sitten, juuri niinko siinä unessa oli. :unsure: aika skeeriä se on...


EDIT: Buah! 100. viesti, olen Chuunin nyt! ^_^
<span style='color:blue'><i>Walking in the winter air, while it's snowing gently there. Missing you all the time, for I didn't even say goodbye...</i></span>
Storba-
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 18:05

Viesti Kirjoittaja Storba- »

Silläkin uhalla että kun tämä menee kaiketi offtopicikiksi niin kysyn että miten suomentaisitte järkevästi tuon Bloodline Limitin?
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Eikös Bloodline Limit ole Geeni? Minä olen tainnut ymmärtää ihan väärin,
siis Blood=veri, Line=linja, Limit=raja.. Vaikea juttu xP Verilinja raja..

EDIT: tai sitten: suvun omat tavat/geenit... Minusta se liittyy geeneihin x)
Storba-
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 18:05

Viesti Kirjoittaja Storba- »

<!--QuoteBegin-Yoshi+Feb 18 2005, 23:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Yoshi @ Feb 18 2005, 23:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Eikös Bloodline Limit ole Geeni? Minä olen tainnut ymmärtää ihan väärin,
siis Blood=veri, Line=linja, Limit=raja.. Vaikea juttu xP Verilinja raja..

EDIT: tai sitten: suvun omat tavat/geenit... Minusta se liittyy geeneihin x)[/quote]
Kyllä mä tiedän toki mitä se tarkottaa mut joku järkevän kuulonen suomennos tolle olis kiva jostain repästä =)
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Niin, mutta eikös sen voi suomentaa vain Geenit? Vaikka geeni-sanallehan on jo se toinen sana.. :/
Storba-
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 18:05

Viesti Kirjoittaja Storba- »

Mut ei se kuulosta järkevältä jos sen lähtee suomentaan esim narutosta. "Mun geeni on sharingan!" vai olenko väärässä? :)
Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

No jos se on erityistaito?

(vitsit näitä lyhyitä postauksia peräjälkeen...)
Vastaa Viestiin