"Elämänne suuret rakkaudet!"

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Koska olen suhteellisen sekavassa mielentilassa juuri nyt, aloin muistella minun ensimmäistä ihastustani.. Siniä. ^^'

Onko teille jäänyt jälkiä tai traumoja ihastuksistanne? Minä olin nuorempana (no edelleen oikeastaan) aika toivoton ihastuja. Olin jollain tavalla ihastunut varmaan kaikkiin kouluni tyttöihin. Tavallaan tärkein kaikista on tyttö nimeltä Sini. Sini herättää nimenä edelleen samalla tavalla huomiota kuin oma kiko, Laguna tai oma nimeni. ^^'

En muista enää tarkkaa vuotta tai luokkaa jolloin ihastuin häneen mutta veikkaan neljännettä luokkaa.. ^^' Olin huomannut jo sitä ennen miten uskomattoman älykäs Sini oli kun teki matematiikan tehtävät viidessä minuutissa oikein ja sai stipendejä peräjälkeen (niitä alettiin evätäkin häneltä jotta muutkin saisivat). Älykäs ja kaunis on ollut aina tappava yhdistelmä, ja minua se riuduttikin pikkuhiljaa enemmän tai vähemmän.

Minulla on lukuisia kommelluksia ja muistoja Sinistä ja haluaisin jakaa ne kaikkien kanssa, mutten muista enää läheskään kaikkia tai ainakaan niin tarkasti että uskaltaisin selittää. Näin hänestä unia ja toivoin salaisesti hänen hymyilevän minuun päin. Voitteko kuvitella pikku-kikoa yksinään punastelemassa? Ette luultavasti, parempi niin xD

Sini on varmaankin ollut suurin vaikuttanut tekijä luonteessani. Kaikki ne kerrat kun olin tullut pettyneenä kotiin, olin pohtinut kiivaasti, "Mitä tytöt oikein ajattelevat?" Olin mustasukkainen kavereilleni, vaikkei se kenties näkynytkään aina läpi.

Lempikertomukseni Sinistä on se kerta luokkaretkellä kun minut tutustutettiin pullonpyöritykseen.. En ollut koskaan aikaisemmin kuullut siitä ja päädyin kosimaan Siniä sekä pyytämään hänen isältään Sinin kättä.. ^^' Onneksi sille voi nyt nauraa, mutta uskokaa pois, se jätti silloin arvet..

Se "rakkaus" oli yksipuolista. ^^' Korkeintaan sain Siniltä samanlaista kunnioitusta kuin Rock Lee saa Sakuralta.. tai jotain..

Tjahas... en ollutkaan tarpeeksi maassa kertoakseni paremmin elämäni ihastuksista mutta tämä topic on ollut sen aikaa mielessä että postaan sen nyt... ^^'
Kuva
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Hän on komea/kaunis. Hän on tumma silmäinen ruskea hiuksinen poika...... MINÄ!
No ok se oli vitsi no onhan niitä meidän luokkalaisii joitakin tullu kateltuu sillä silmällä (tietysti tyttöjä) mut oli mulla joskus pienempänä silee et kuljin yhen tytön perässä ja pussailin häne kanssaan kaapissa no voitte arvata mitä se oli. Ja olen saanut selville että tuo kyseinen tyttö on Redfall:in luokalla (en enää pidä hänestä no moku asiat muuttuvat) <_<
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Niin ja ikää J@nzkilla on?
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Olen ihastunut elämässäni kaksi kertaa, vaikkakin yli kolme vuotta sitten. Tunne oli molemmissa tapauksissa molemminpuolinen, mutta sain tämän tietää vasta paljon myöhemmin (olivat kertoneet kaverilleni)
Ensimmäinen ihastus katsoi aina minua tyynen rauhallisesti hymyillen aina kun selitin jotain(vaikka asia ei ollutkaan aina ihan viisasta)
Toinen ihastus taas oli mukava poika, jonka kanssa juttelin usein yhdellä leirillä.

Täytyy myöntää, että vieläkin vähän mietin tuota ensimmäistä ihastustani. Nykyään en edes anna itselleni mahdollisuutta ihastua keneenkään. Eihän siinä mitään ideaa olisi. ^______^ <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Minulla on muutakin tekemistä..</span>

Mutta joskus tulee yksinäisyyden tunnetta.. ;__; <span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Hug me</span>

Mut joo. :)
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

*Hugs SilverDragon* :P

Mutta nooh... Mie olen ollu ihastunut monta kertaa. Mutta, se on aina ollu pelkkää ihastumista. Tosin olen mennyt sanomaan siitä yleensä ks. henkilölle,mutta noh... Yleensä on sanottu,että: "Olet todella mukava poika,mutta..." bla,bla,bla.. Eli se normaali juttu. Olen ollut kerran rakastunut. Ainakin itte luulin niin. Seurustelin hänen kans 3 kuukautta. Se oli siinä. Mietin usein kyllä häntä,mutta nooh... Anyway, jos on ihastunut johonkin,niin kannattaa mennä siitä hänelle sanomaan. Totta, ei siitäkään välttämättä ole muuta kuin haittaa,mutta mistään ei voi olla varma,ellei sitä asiaa tee.
Tällä hetkellä mie olen aivan todella ihastunut erääseen henkilöön. En voi sanoa rakastunut,koska sitä en vain tiedä. Mutta ei siitä nyt sen enempää...
:)

Ja ei ole mitään kamalampaa kuin yksinäisyys. Sen mie tiiän..
Recon^
Genin
Genin
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 17:48

Viesti Kirjoittaja Recon^ »

On minullakin niitä koko ajan(Korjaan ihastuksia, ei kuitenkaan mitaan muuta) muttakun pilaan aina jokaisen jutun ni ei musta ole siihen joten oon ajatellut jättää ne muille!
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Kerran joskus ku olin ekalla oli semmosta molemmin puolista rakkautta (kait xD)(ei kyl varmaan ollut.. Anyway:) minua 3-4 vuotta vanhemmalla tyypillä.. Juuh en muista siitä paljon mitää.. Tunnen tyypin, mutta se on ihan idiootti enkä ole puhunut sen kaa aikoihin.. Eli se oli vaan sellasta pikkukakaran "leikkiä". Se siitä. Olin silloin pieni ja tyhmä. Joo, ja täähän oli ihan tyhmä juttu joka ei liity tähän topiciin.. Kait ^^'

En ole koskaan muulloin ihastunut/rakastunut kehenkään. Enkä haluakkaan. Ellei sitten se joku ihmeellinen tyyppi tuu joka minut huolii tai minä huolisin hänet. xP

Eli yksin tääll kyyhöttelen. ;___;
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Eka ihastus oli kolmannella. Oltiin leirikoulussa ja piti tanssia hitaita tytön kanssa. Kaikki pojat meni pöydän alle jonne aikuinen ihminen ei olis voinu mahtuu millään. oltiin sielt 30min ku meit etittii sit se pöytä nostettiin ja jouduttiin tanssii hitaita. Tanssin yhen Emmin kanssa ja ihastuin. Arvatkaa kenen kaa oon nyt? ;)

Editoin tätä ku Grape sano jotain.
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

Hmm.. tuhansia :D en taida muistaa ees ekaa, tai hetko, se oli varmaan sellanen ihana kaikkien pitämä poika.. mutta se nyt ei kauaa kestänyt... ihan oikea ihastus/rakastus on tullut vasta nyt vastaan enkä yli pääse <_< mendokse (miten nyt si kirjotetaankin).
Koskaan mikään ei oo ollut kummankin puoleista, satun vaan aina ihastuun väärään tyyppiin, siinä se..
No, nyt kun alotin laskemaan niin sellaset aam.. 10 ihastusta ollut.. vähän nopeasti muuttunu, tää nyt on kyllä pysyny jo vuoden, tosin en enää ole niin ihastunut, mutta ihastunut kuitenkin ;) (ota tuosta nyt sitten selvää mitä mä jorisen :huh: hope you understand^^')
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

Olen ihastunut/rakastunut kerran elämässäni. Olin kolmannella, kun luokkaamme tuli uusi tyttö... aloin kaveeraamaan hänen kanssaan ja tapasin hänen kotonaan hänen meistä vuoden vanhempaan veljeen... ihastuin/rakastuin suunnattomasti häneen... aloimme olla yhdessä... hän muutti pois, mutta pysyimme yhdessä ja hänen siskonsa kaverinani... seiska luokalla he tulivat takaisin... olin iloinen kun "bestikseni" tuli samalle luokalle... ja siitä vasta kolmen vuoden helvetti alkoi. Molemmat jätti mut samana päivänä mut... ei mitään selitystä... soitin hänelle ja sanoi, että vihaa mua... The end.

Sen jälkeen on ollut irtosuhteita... Olen ollut seiska luokasta asti yksin ja en uskalla mennä lähellekään miehiä->pelkään, että minua satutetaan taas julmasti. Sama se, vaikka en uutta rakkautta elämästäni löydä. Yksinkin voi elää... johonkin asti. Ja aina on Rammstein ja Till lohduttamassa minua xD.

Ja saanko kysyä (vaikka tyhmältä kuullostaakin), mitä kamalaa yksinolemisessa on :blink:? Vaikka joskus tuntuu tyhmältä lähteä jonnekin luokkaretkelle ilman kaveria ja joskus tuntee ulkopuoliseksi niin en anna sen häiritä... mulla ei edelleenkään ole koulun ulkopuolella kavereita tai poikaystävää (kuoreni on kova kuin kivi, mutta sisältä olen pehmeä...).

Joo lopetan vuodatuksen... olen päässyt tuon yli, mutta menee varmaan vielä muutama vuosi kun uskallan taas rakastua.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Nooh, ainaki minun mielestä yksinoleminen on todella per***tä. Ja tällä tarkoitan nyt kavereita ja muita,en pelkästään tyttöystävää tai poikaystävää. Mie en ainakaa kestäis,jos ei olis ketää. Oikeastaan olen ollut yksin nyt kesäloman lopusta lähtien. En tunne Salosta ketään muita paitsi naapurin,jota näen ehkä kerran viikossa. En muita. Ei kovin hauskaa,ainakaa minun mielestä. Enkä minäkään anna sen häiritä,mutta... Ei se ole mukavaa...

Mutta. Sen sanon, että kannattaa luottaa ihmisiin. Tosin siinä voi käydä huonosti, mutta nooh, sitä ei koskaan tiedä. Ja omasta puolestani sen voin sanoa,että jos olis jonkun tytön kanssa vaikka 6 kuukautta, ja se olis todella ihanaa aikaa. Ja sitten,kun se loppuisi, niin olisin tietenki aivan maassa ja elämänhaluni menettäny. Mutta. Kaiken pystyy jättämään taakseen. Ennemmin olisin vaikka 3 vuotta masentunu,ku että olisin menettäny sen 6 kuukautta. Jos joku tajusi,niin hyvä. En mie osaa sitä oikee selittää... Blääh. <_<

Mutta niin. *GinGurifin*? Etkö saanu mitään selitystä? Siitä että hän vihas sinua? Se on jo todella....Nooh, perseestä. Mutta kuule, on niitä mukaviakin miehiä. Usko pois.
Avatar
HUman_Shield
ANBU
ANBU
Viestit: 437
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 21:17

Viesti Kirjoittaja HUman_Shield »

Mun ensimmäinen kunnon ihastukseni tapahtui ollessani siinä viidentoista kesäinen ja ollessani rippileirillä :lol: Siitä tulikin jotain mutta ei siitä sen enempää.. Viimeaikoina elämässäni on ollut kolme tyttöä joista en ole osannut valita. Todella sekavaa. Kaksi heistä olen, no en voi sanoa tuntenut, mutta tiennyt jo pitkän aikaa.. Ensimmäisen kerran juttelin heidän kanssaan pitkään ja "vakavasti" tässä viime viikolla. Ja kyllä.. Olin erittäin päissäni :( . Olen aina ollut ujo kun on ollut kysymyksessä uusi ihastus.. Alkoholi vapauttaa, mutten kuitenkaan juo sen takia ;)
Katotaan minne tie vie.. No baariinhan se vie, mutta kyllähän nyt synttäreinä saa ;)
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Anteeksi nyt jos kuulostan tyhmältä ja ehkä tietämättömältäkin, sillä en ole ikinä ollut rakastunut, mutta ihmettelin tuossa näitä posteja lukiessani seuraavaa; Oletteko te aivan tosissanne kun puhutte teidän ns. "suuresta rakkaudesta" jollain kolmannella luokalla? :blink: ja vielä kuuluu että "ehkä elän loppuelämäni yksin", vaikka se elämähän on vasta alussa! Minusta tuo vain kuulosti perin oudolle...valaiskaa minua jos olen käsittänyt asian nyt väärin.

Niin kuin sanoin, en ole itse ollut ikinä rakastunut, muutamia pieniä ihastuksia toki, mutta niitäkään ei pahemmin ole enää ollut...joitakin tietty. Mutta tuntuu vain siltä että alan jotenkin hallitsemaan ehkä tunteitani paremmin (...mm, joo, jotain sinne päin :D ) kuin penskana ettei ihan jokaiseen vastaan tulevaan poikaan heti ole lääpällään. Ja minusta yksin olemisessakaan ei ole mitään pahaa...päinvastoin. Se on ihan mukavaa, mutta kyllä sitä toisen ihmisen läheisyyttäkin kaipaisi.
Avatar
*GinGurifin*
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 316
Liittynyt: Ti Huhti 20, 2004 19:04
Paikkakunta: ... Lounaalta hyppäsin Kymeen ...

Viesti Kirjoittaja *GinGurifin* »

<!--QuoteBegin-Jusper+Feb 9 2005, 18:43--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jusper @ Feb 9 2005, 18:43)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Mutta niin. *GinGurifin*? Etkö saanu mitään selitystä? Siitä että hän vihas sinua? Se on jo todella....Nooh, perseestä. Mutta kuule, on niitä mukaviakin miehiä. Usko pois. [/quote]
Joo... Olisin vain halunnut kuulla häneltä syyn kasvotusten, mutta pitikin toimia puhelimitse. Se tässä enemmän ärsyttää. Ja uskon, että tuolla jossain on mukavia miehiä... joista voin vain haaveilla, jos en uskalla ottaa riskiä... saapi nähdä, jos uskallan joskus ottaa askelia vakavampaan suhteeseen. Onhan sekin jo jotain, kun on ollut vain irtosuhteita. Arvasin, että en selittänyt kunnolla... tai oikeammin kun puhun tästä jätän osan pois... en oikein pidä puhua siitä... Menneisyy on menneisyys ja tulevaisuus on avoin.
Kuva
**Z niin kuin Zabuza**
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

<!--QuoteBegin-large+Feb 9 2005, 16:21--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (large @ Feb 9 2005, 16:21)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Niin ja ikää J@nzkilla on? [/quote]
no sen saat ite selvittää painamalla nickiäni <_<
Vastaa Viestiin