Vikaa syömisissänne?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

mulla on muka vikaa mun syömisissä, kun jopa kaikki perheenjäsenet pitää mua friikkinä, koska

A ) popsin vitamiini pillereitä, jotta saan tarpeeksi kaikkia vitamiinejä, kun porukat vaan väittää että meidän perheen ruoka olisi muka tarpeeksi monipuolista. ja pah

B ) syön 3 ruokalusikallista paahdettua soija-rouhetta ihan vain sen terveysvaikutteiden takia, vaikken ole mikään vegetaristi

sitten kun yritän valaista, soijan terveys vaikutuksia, niin kommentti on tyyliin "no just, niin varmaan". annan kouraan nipullisen tutkimustuloksia ja soijan vaikutuksia, niin eivät viitsi edes vilkaista.

inhottavaa kun ahdasmielisten mukaan syömiseni on muka friikkiä, kun yritän vain pitää terveydestäni huolta

vaikutuksia mm:
-alentaa kohonnutta "pahaa" LDL-kolesterolia ja parantaa HDL/LDL-suhdetta. Hyvä eli HDL-kolesteroli pysyy samalla tasolla
-ehkäisee LDL-kolesterolin hapettumista
-alentaa kohonnutta verenpainetta
-ehkäisee syöpää, varsinkin rinta-, endometriumin ja eturauhassyöpiä
-ehkäisee luukatoa eli osteoporoosia
-ehkäisee vaihdevuosivaivoja
-ehkäisee insuliiniresistenssiä ja diabetesta
-vaimentaa tulehdussytokiineja
-ehkäisee lihomista, alentaa painoa
-ehkäisee miestyyppistä, testosteroninsta johtuvaa hiustenlähtöä (kaljuuntumista)
-ehkäisee syöpää ja sen leviämistä

ja sitten minua 18 vuotiasta miespuoleista normaalipainoista ihmistä pidetään friikkinä!!!!
sikamaista!!!!!
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Minä löysin weetabix paketista kivan yllätyksen. Avasin paketin, katkasin yhden keksin lautaselle ja tajusin että jotain liikkuu. Siinä keksissä ja paketissakin oli jotain eläviä siivekkäitä ötököitä pesiytyneenä sinne! >.< Oisin halunnut valittaa asiasta mutta äiti ei jaksanut. No jaa, en olisi varmasti edes syönyt jos tehtaalta olisi tullut lisää niitä paketteja... yök!
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Onhan niitä jotain epämuodostuneita karkkeja tullut vastaan, mutta kamalinta oli se kun joskus mätin urakalla muistaakseni Halvan salmiakkia naamaan, ja siellä seassa oli jokin kova kökkö, joka oli kaikkea muuta kuin salmiakkia. Meni ihan murusiksi ja jauhoksi kun sitä puraisi :/

Se on muuten jännä homma että jos Suomessa valittaa tuollaisista niin saa säkällä esim pahvilaatikollisen kyseistä tuotetta, mutta jos jenkkilässä valittaa niin se useimmiten johtaa miljoonakorvauksiin valittaja hyväksi.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Kuukausi sitten löysin broileripaketista sianlihanpalasia. <__< Eivät ne HK:lla kyllä uskoneet, että se possua oli, mutta kymmenen euron lahjakortti tuli kuitenkin pari päivää sitten postissa. Kai minä nyt possun tunnistan kun sitä joka hiton päivä myyn herkkutorilla... -_______-
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Isäni valitti siitä kun sokeripakettejen pakkaukset menevät niin nopeasti rikki,niin hän sai paaljon erinlaisia sokerituotteita..
Palasin o_o
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kaverin Karkkirasiassa oli ollut homeinen 2 euroa. Ei siinä mitään, kun karkkirasia maksoi 1.20 euroa.

Itse olen löytänyt 3 kertaa banaanistani banaanikärpäsentoukkayhdyskuntia. isoja vaaleita ryppäitä, josta valuu limaa. söpöä.
Kuva
Vastaa Viestiin