ensimmäinen viestinne tällä foorumilla?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

"Mä alotin animella, kun satuin näkemään, mutta ku en saanu aiempia jaksoja mistään (olen surkimus Crying or Very sad ), niin alotin lukee mangaa ja nyt olen lukenut kaikki. Minusta on aika sama kummalla alottaa, jos valitsisin uudestaan alottaisin ehkä mangalla ja kattosin sitten animoituna.

Voisko joku muute kertoo miten tai mistä saa selville miten laitetaan kuva allekirjotukseen Embarassed olen aika kokematon..."

Eieieieieiei, noloa O___o Luin muitakin vanhoja viestejä ja olin aivan kauheassa "kiduta itseäsi muuli"-tilassa. Olen kasvanut noista ajoista aika paljon, vaikka nyt itse itsekkäästi sanonkin ^^ Niin ja topic oli "Aloititko mangalla vai animella"

Edit: Nuo Crying or Very Sadit sun muut oli oikeasti hymiöitä...
Kuva
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Oma ensimmäinen viestini oli aiheeseen "Eka Anime" ja vastasin
Minulla ne oli nuo muumit, totoro ja pokémon... ^^
^^
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mirha kirjoitti:Aloitin urani täällä iskemällä kehiin raakaa seksiä.

Tämä nimittäin.
edelleen mahtavaa tavaraa tuo!

Aloitin formu-uranikin nosebleedaamalla Mirhan kirjoituksista, se oli kyllä ShikaSasua:
Rinde kirjoitti:Oh my lord....

Miten tätä ei olla kommentoitu? God.... yks kauneimpia koskaan lukemiani. Käännytit mut just ShikaSasuun. Seriously, kiitos miljoonasti tästä...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Wendy kirjoitti:Hehee, minä vetäisin itse Narutoa turpaan, kun se onkin sellainen sähläri ja on liian kovaääninen ( Naruton huudoista saisi päänsäryn ja siksi voisi joskus turvautua korvatulppiin xD ) . Sasukea ja Sakuraa en löisi missään nimessä turpaan, kun he ovat minun suosikkihahmojani :o

// Juu tiedän, olen huono perustelemaan ;> //
Tuo oli ensimmäinen viesti, jonka olen kirjoittanut tänne tosi kivaan foorumiin.

Täytyy myöntää, että joskus pikkuisen hävettää lukea vanhoja viestejä. : D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

"*kihittää aiemmin esitellylle Itachi ja Kisame kuvalle* Kawaii wa ne... Lassi ja Leevi on minunkin suosikkisarjakuviani... *lisää kihitystä*
But, back to the business...

OLLI-MATTI.

*reps* Siis Orochimaru. Älkää kysykö tuosta lempinimestä, se on yksi sisäpiirijuttu... Mutta, Orolla on kaikki mitä pahis tarvitsee."


Voi kamala. xD *mutisee jotain* Tuo on siis "Lempipahis"-kyselystä. Huomasin muuten että olin kirjoittanut about 4 postia liittymiseni jälkeen ja sitten vasta tämän vuoden kesäkuussa kirjoitin uudestaan.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
toma
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 20:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toma »

toma kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiJoo, mä veikkaan, että Ichigo pyytää vaizardeilta apua Inouen pelastamisessa. On Ichigo sen verran tempperamenttinen, ettei se vaan oo paikallansa. Yamamoto sais miettii asioita vähän enemmän. Ehkä sillä on valta noussu päähän...
Niille spoileri, jotka katsovat vain Bleach animea, eivätkä lue mangaa.
No, kun Bleachfi:n kautta tähän foorumiin tutustuin, niin kai se oli Bleach osioon vastaamalla aloitettava. Tosin en lukenut silloin vielä Narutoa.
Tuli lähetettyy eka viesti 8.8.2006. Kirjauduin vasta sinäpäivänä tänne, mutta kauan ennen sitä olin jo löytäny tän foorumin, mutta en vaan ollu saanu aikaseks rekisteröitymistä.
Kiltit lapset eivät pyydä mitään.
-Kiltit lapset eivät saa mitään
Avatar
Katrim_
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Katrim_ »

Olisko ollut mistä tulette-topic (tai joku muu saman tapainen).. :oops:
End of all hope..

Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Katrim_ kirjoitti:Olisko ollut mistä tulette-topic (tai joku muu saman tapainen).. :oops:
Sen voi tarkistaa omasta profiilista, niin ei tarvi vaan arvailla :wink:

..Eli sun tapauksessa eka viesti kuului näin:
Katrim_ kirjoitti:Olisin Gekkou Hayaten (5´9´´= 175.36cm) ja Tatami Iwashin (5´8´´= 172.82cm) välissä.. Itse olen 173.7cm :D
[/OFFAUS]
Vastaa Viestiin