Tyttö/Poika

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja wanZ »

Elikkäs nyt mua kiinnostais tietää kumpia on enemmän tyttöjä vai poikia? ja tähän vois myös kirjottaa onko tyttö vai poika, koska noi nimet on aika hämääviä ja olis kiva tietää ketä on tyttö ja ketä poika. Kait tähän vois laittaa vielä ikänsäkkin ja asuinpaikan jos haluaa.

Poika 16-vuotias asuinpaikka Raisio

Siinä oli mun, tän saa sit poistaa heti jos tämmönen topic on jo.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tämmöinen poll on jo, selaapa pari sivua taake päin.. ;)

Siinä kysyttiin onko tyttö, poika vai tohvelieläin..

EDIT: Sanon nyt silti että olen 17 vuotta täyttävä töttö Virolahdelta, paikasta mitä kukaan ei tiedä..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
wanZ
Genin
Genin
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 16:32
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja wanZ »

Prkl mites mä nyt taas onnistusin tekemään turhan pollin :(

<a href='http://www.naruto.fi/board/index.php?showtopic=22' target='_blank'>Täällähän se oli</a>

Nyt olis hyvä se oman topicin/pollin poisto mahdollisuus.....

Edit: se oli muuten sadas viesti. Chuunin! Yeah!
Kuva
-Kaito-
Genin
Genin
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 02:55

Viesti Kirjoittaja -Kaito- »

<!--QuoteBegin-LittleSamurai+Apr 2 2005, 11:06--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (LittleSamurai @ Apr 2 2005, 11:06)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Tämmöinen poll on jo, selaapa pari sivua taake päin.. ;)

Siinä kysyttiin onko tyttö, poika vai tohvelieläin..

EDIT: Sanon nyt silti että olen 17 vuotta täyttävä töttö Virolahdelta, paikasta mitä kukaan ei tiedä.. [/quote]
no mut jos vaihtoehtona on myös tohvelieläin, ni jotku valopäät on vastannu sen, eikä saa oikeet vastausta, ja wanZ ehkä halus semmosen :P

oon koht 18v poeka porvoosta
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Juuri 16 vuotta täyttänyt tyttö @_@
Avatar
SilverDragon
ANBU
ANBU
Viestit: 451
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 22:27

Viesti Kirjoittaja SilverDragon »

Sitäpaitsi tuosta viime topicista on aikaa, voihan olla, että foorumin tilanne on muuttunut. Tyttö olen.
Avatar
Ninda
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:57
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Ninda »

Noh, ihmettelen suuresti jos joku on luullut minua avastani ja siggystäni (+ nimimerkistä) huolimatta pojaksi, mutta sanotaan nyt vielä että olen tyttö, 18 vuotta ja paikkakunta on Äänekoski, Keski-Suomi... ^_^

Ja vaikka tällainen topic jo on, niin ehkä ihan hyväkin ottaa sellainen jossa ei ole ns. vitsi-vaihtoehtoja mukana... Toisaalta muistelisin, että myös sellainen on jo olemassa, mutta varma en ole... :unsure:
Kuva
Avatar
TeWuicah
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 23:23

Viesti Kirjoittaja TeWuicah »

17-vuotias poika(asuinpaikka profiilissa, en uskalla ääneen sanoa koska se on niin nolo :D)
゛見上げた、夜空の星たちの光。。。゛
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Hmm... poikahan minä... aika nuori sellainen... 12 vuotias :D
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

pitäisikö minua tytötellä??

ikääni en kerron. mutta jostain sivuiltani ikääni tosiaan löytyy ja kaikissa on sama päivämäärä.

asuinpaikka en sanoo kun olen kyseisessä paikassa vain pari kuukautta ja taas pitää siirtyä.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Lilie »

14-vuotias tyttöhän mie... ^^' Enkä vieläkään ymmärrä miten jotkut vieläkin luulevat minua 19-vuotiasta siskoani vanhemmaksi... o.O
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

kohta 17-vuotias tyttö Rollosta :D ("ihan tosi? mieku luulin että tiia on pojan nimi.")
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Olen pian 18-vuotias tyttö Helsingistä. Ahhah, miten minulla tulee mieleen missikisojen esittelykierros :lol: Shame on me, olisin voinut muotoilla lauseeni paremmin mutten jaksa >_<
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Likka 17-vee.
Enkä sulata itseäni kutsuttavan nimellä Dragonmistress. <span style='font-size:6.4pt;line-height:100%'><span style='color:white'>Paikkakunta on Mäntsälä</span></span>
Kuva
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Yare yare, oon 17 vuotias poika Salosta... Argh, Salo on vaan aika surkea paikka! Jep jep, elokuussa täytän siis 18. Ja noh, tuosta avasta vois ehkä luulla että olen tyttö, mutta ei, sitä en ole.. Olipas lyhyt viesti, ärsyttävää <_<

Muuten, jatkokysymys: Kuka haluais olla syntyneenä toiseksi sukupuoleksi? Elikkä jos oisit tyttö, mutta haluaisit olla syntyny pojaks? Ja kerro myäs minkä takia, jos haluaisit.
Vastaa Viestiin