hiukset

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Väri on vielä toistaiseksi sellanen kultaisen blondi, joskin alta on painanut omaa ruskeaa jo ainakin viisi senttiä :p
Muuten hiukset on suorat (ja ohuet.. Tuntuu hassulta, kun on aina ennen ollu paksut), pituutta löytyy hieman yli olkapäiden.
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Tämmöinen Hinata-tukka, jota vihasin kunnes värjäsin sen tumman punaruskeaksi. Ja nyt se on ihan kiva ^___^
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Jeij!
Värjäsin hiukseni tummanruskeiksi. ^^ (oikeastaan siskoni värjäs xD) Ja niiden pituus huitelee siinä 60 sentin paikkeilla. Ovat kyllä olleet pidemmätkin, mutta piti napsasta poikki kun latvat oli niin kuivat :/
Otsahiukset olen itse leikannut ja kutsun niitä "Käkteiksi" (Gackt u know ^^), sillä kun laitan otsikseni eteen niin ne menevät samallalailla "pöffölle" Siis joskus Gacktilla oli sellainen pöffelö otsis :) <_< se näyttää ihan hassulta minulla, joten pidänkin sivujakausta ja laitan ainakin pullollisen hiuskiinnettä niihin, että ne pysyvät paikoillaan x3
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Olen kai vastannut joskus tänne, mutta kun en muista edes vastausta niin kirjoitampa uuden :3 Ja kyllä minä joskus käyn parturissa..

Tällä hetkellä hiukseni on oman väriset (joo, olen värjännyt kerran elämässä. En ajatellut ihan heti toiste) ja ne johonkin yläselkään/olkapäille saakka. Ne on luonnonkähärät ja täyttä hamppua. Niistä voi tehdä köyttä vaikka jos tiukka paikka tulee. Ei tartte nyhtää selkäkarvoja kilpikonniin, ehe.

Äiti osti minulle jotain kuivien hiusten hoitoainetta joka laitetaan aamulla ja jätetään hiuksiin. Sen jälkene tuntuu kun hiukset ois kypärä ja uskalsin jopa pitää hiuksia auki kokonaisen viikon(!!)varmaan 10-vuoteen ensimmäistä kertaa, mutta sitten joku pölveri sanoi: "Haha, sun hiukset on ihan pörröllään" -_- Sen jälkeen opin että pidän pörröiset hiukset kiinni myös jatkossa. Ja ne tuntuu mukavemmilta niin :3 Hieman epäkäyttännöllisiltä, mutta ihan kivalta.

Hiukseni on ohuita ja kuivia. Olen jokaisen ihmisen kauhu-tyyppi hiusten (ja vähän muunkin : D) suhteen. Örr.
Kuva
Saki-san
Genin
Genin
Viestit: 130
Liittynyt: La Maalis 17, 2007 13:47

Viesti Kirjoittaja Saki-san »

Mulla on vaaleet pitkät (takkuset) hiukset jotka tulee naaman tielle koko ajan, mut ei se mitee! Pojilla pitää olla pitkät hiukset!!!!
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Omistan pensaan pääni tilalla. se on kasa hiuksia, mikä on väriltään punertavan ruskea. Minulla on häntä, joka yltää niskan alapuolelle.
Hiuksia onnkin sitten aika paljon jo.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Tällänen ruskean oranssi pehko, hiukset yltävätkasvojen kohdalta komeasti neän yli ja melkein suuhun... Yhtä pitkät joka puolelta päätä suurinpiirtein... KAverit keräävät kolehtia jotta pääsisin parturiin, luokamme ainua rehuletti tällä hetkellä... ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Spica
Genin
Genin
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 21:25
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja Spica »

Tummanruskea pehko, pitkänä oli rasittavan kihara, paksu ja aina tiellä (omasta mielestäni). Tällä hetkellä lyhyt, kasvatusvaiheessa oleva. Toiselta puolelta päätä pidempi ja toiselta lyhyempi, ihan kiva, mutta tykkäsin itse siitä siilistä. :( Vanhempien mieliksi piti luvata, että jos isäni ajelee tukkani parin millin pituiseksi, niin kasvatan sen sitten taas pidemmäksi. Eihän siinä auttanut kuin suostua. Kohta alkaa varmaan taas anelu, tyyliin: "iskä-kiltti, ajatko tukkani pois?" :wink:
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Minulla on peppuun asti yltävät luonnonkiharaiset hiukset. Väriltään ne on punaiset (luonnostaan) ja erittäin paksut. Mulla on ympärivuorokautinen lämmitys näitten ansiosta, joka on todella vaivalloista kesäisin! :lol:
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Kävin eilen parturissa, joten omistan nyt n. alle 10-3 cm (riippuu pään kohdasta) pituiset hiukset. Takaa ne on ihan lyhyet ja edestä sitten pitemmät.
Väri on violetti/punertava lila.

Kaikki ovat kehuneet on onnistunut parturikäynti :) Kuulema käy hyvin minulle, mutta minä halusin vain hiuksistani eroon! Ne oli kamalat..

Maksoi 26€.

EDIT: tuolla edellisellä sivulla muuten on kuvaus niistä entisistä hiuksistani u_u
Kuva
Avatar
fLÄSh
Jounin
Jounin
Viestit: 1088
Liittynyt: Ti Helmi 06, 2007 13:31
Paikkakunta: Oma sänky

Viesti Kirjoittaja fLÄSh »

lyhyt. siilistä vähän pidempi piikkitukka :D

ja luonnon blondi olen :D
Happy panda
Avatar
Ayami
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 18:19
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ayami »

Itselläni on aikas vaalehtavat hiukset,mutta en silti blondi ole. Jotain kymmenisen senttiä yli olkapäiden pituiset hiukset on... Suora otsatukkakin löytyy^^.

Olen aikas monta kertaa värjänyt,mutta ei vaan väri tartu kunnolla hiuksiin ja katoaa nopeasti...
Palasin o_o
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

En ole ikinä käynyt parturissa, enkä ole ikinä värjännyt hiuksiani. Olenko vähän kummallinen? ^__^

Annan vain lettini kasvaa, mahdollisimman pitkänä se näyttää todella hyvältä. En ole ikinä pitänyt lyhyistä hiuksista, ne ovat aivan liian yleisiä. Muutenkin haluan varmaankin ilmaista tätä kiintymystäni metallimusiikkiin pitkillä hiuksilla. Lettini on tällä hetkellä edestä rintakehän alapuolelle ja takaa keskiselän kohdilla. Väriltään vaaleahko, muttei kuitenkaan aivan vaalea.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Hep. Mulla on emoetuhiukset (menee silmille, itse asiassa leukaan asti). Ja takaa ne sitten on keskiselkään. Mun hiukset kasvaa 1.2-2 cm kuukaudessa, eli aika nopeasti. Normaali kasvunopeus kun olis 1 cm. Väri on semmonen kulahtanut musta cossien jäljeltä, vaikkakin mulla on 3 cm blondi (o___0) juurikasvu. Se on mysteeri, koska hiusteni luonnollisen värin pitäisi olla punaruskea.. No jaa. Ehkä se vaihtuu.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin