hiukset

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Sellaset...hmmm...ei mitkään sellaset selkään asti olevat...suunnillee olka päähän asti oleva taka tukka ja simien kohalle etu tukka...sanon nyt vaikka pitkä kun tavoitteena olisi kyllä kasvattaa pitkä. :/
Kuva
Avatar
sri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 14:54

Viesti Kirjoittaja sri »

Tummat reippaasti lapaluiden alle ylettyvät luonnonkiharat :( Etuhiukset yhtäpitkät kuin takahiuksetkin. Leikkaisin jos eivät olisi kiharat. Tai ehkä millisiili menis. Miehellä on lähes kalju. Pidän toki pitkistäkin hiuksista, jos eivät ole omat, kun tykkäävät roikkua tiellä. Siksipäs ovatkin yleensä aina kiinni.
Avatar
Drago^
Cthulhu
Cthulhu
Viestit: 1483
Liittynyt: Ke Huhti 21, 2004 20:01
Paikkakunta: R'hyel

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Nooh lyhyet tavalliseen verrattuna, mutta kohtapuolin joudun sille kauhealle leikkuupenkille ja se ei ole minulle eikä leikkaajalle helppoa... Editoin sitten joskus... Kokeet huomenna eikä ole kertaakaan luettu :>.
"Mikään ei ole este, se on mahdollisuus".

Ia! Ia! Cthulhu Fthagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Avatar
Magic
ANBU
ANBU
Viestit: 477
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 04:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Magic »

Kuulun lyhythiuksisten naisten kirjavaan joukkoon.
Omani ovat tällaiset omituisen vaaleat, liian ohuet ja erittäin hitaasti kasvavaa lajia. Ovat kokeneet kaikenlaisia pelottavia muodonmuutoksia suorasta kiharaan ja tummasta valkeaan. Nykyisin kaikki keinotekoinen väri on jo lähtenyt, enää otsatukassa on varsin tyylikäs aivoitukseni, musta hiustupsu, joka salaperäisesti maastoutuu muiden hiusten sekaan.
Tällä hetkellä kampaus yrittää kovasti pysyä ylhäällä hiusliimalla, mutta hiukseni ovat jo niin kovasti villiintyneet, että pitäisi kohta taas käydä kampaajalla.
Tosin puolipitkät tasaleikatut hiukset voisivat olla toinen hyvä vaihtoehto, ei kuluisi noita liimojakaan niin paljon, mutta ongelma on tuo kasvuvaiheinen hiuspehko, joka ei näytä erityisen hemaisevalta. Ja kyllä siinä reilusti yli puoli vuotta kuluisi kasvattaessa. Katsotaan nyt.
Kuva
Avatar
Charuka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 278
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 20:17
Paikkakunta: Jockis

Viesti Kirjoittaja Charuka »

pitkät on juu, ennen oli sellaset 15 cm pidemmät, tässä kolmeviikkoa sitten. Tätä nykyä on enää ehkä vähän lapaluiden alle ylettyvä punaruskea pörrökasa ^_^ Tällä tai ensviikolla ompi sitten punamustat.. mutta silti pituus pitää, en oo koskaan ollut lyhythiuksinen niin että muistaisin (paitsi pienenä kun veli leikki parturia).

EDIT: no nytpä on sitten ihan korpin mustat... voi kekkale nää on kamalat =/
Don´t try to live so wise, don´t cry cause you´re so right, don´t dry with fakes of fears cause you will hate yourself in the end...
Avatar
Ero-Sannin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Ero-Sannin »

Lyhyet on, vaaleilla raidoilla varustettuna. Haluisin ehkä sellasen skeittireuhkan, mut mulla kun hiukset kasvaa ni mun pää muuttuu lähinnä sellaseks pallon näköseks, eikä ne mee silleen tyylikkäästi.
"Ja nyt, KAASU POHJAAN!" , "Se on jo pohjassa..."
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

homot olkapäille ylettyvät hiukset, laskeakko ne sitte pitkiksi vai lyhyiksi... vaalea kai tää mun reuhka on :S
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Hmm.. Johonkin tohon hartioihin asti olevat vaalea ruskeat hiukset löytyy. Hiusten alaosa on värjätty ihan tummaksi. Ja luonnonkiharat minullakin <_< Niin kamalaa!! Mutta suoristan hiukseni aina eli kiharat ei näy :D
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

mulla on semmonen ihan tavallinen epähoidettu hilseviidakko
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

Pitkät, violetit hiukset, Hieman punaistakin on. Oikea värini kylläkin on tumman vaalea.
Itse en välitä minkälaiset hiukset on, mutta kuitenkin en sillain kaljusta oikein pidä. Se on jotenkin.. No tulee mieleen kuulapää ;D
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Tjaa
Chuunin
Chuunin
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 20:12

Viesti Kirjoittaja Tjaa »

Aikas lyhyet mut ei nyt mikään siili kumminkaan et ihan silmille asti tulee.. Musta on väri ja ihan oma väri on. Paksut myös ovat ja muutama iso pyörre keskellä päätä nii tulee helpolla näitä anime lettejä, jos ei kato aamulla peilii, kun nousee sägystä... ja niinhän se yleensä on et koulussa sit vasta tajuaa, kun ihmiset tujottaa joka suuntaan sojottavaa pehkoo...
"Dude, we're ninjas! We graduated from Ninja Tech!"
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

Lyhyet ja punaruskeat. Olen ajatellut värjätä päältä tummanpunaisiksi ja alta tummanruskeiksi. Ei taida vaan värit purra, kun on jo punaista päässä. Väri on jo haalistunut, näytti aivan ihanalta, kun tulin kampaajalta. Tunsin itseni hiusmalliksi. Oikeastihan hiukseni ovat jotkin maantienväriset, tai jotain. Ihanata. Olen aina ollut tunnettu punapäänä, ja siitä olen ylpeä.
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Jaa'a, mites tän selittäis. Tommoset ei ihan lyhyet, mut lyhyemmät ku keskipitkät. Pikkasen on vielä edellisestä värjäyksestä punastaki jälellä. Oma väri on tommone ei ihan tummanruskeet, eikä vaaleetkaan. Pitäs käyä parturissaki.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Tummat punaiseksi värjätyt olkapäille ulottuvat hiukset
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Vastaa Viestiin