Onko teillä jossain parannettavaa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Pitäisi parantaa luottamusta. Joidenkin ihmisten kohdalla vaan satun olemaan niin pirskutin mustasukkainen ettei hyvä seuraa...
Omg O.o
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

asenne ja matikka. geometria tökkii suht pahasti viime kokeesta tuli nelonen
Kuva
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Asennetta ja motivaatoita koulun suhteen täytyy saada parannettua, kerran olen lukioon menossa. Parannettavaa on myös kokeisiin luku tavassa.
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

veit sanat suustani kiddo :o
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

<!--QuoteBegin-frostious+May 4 2005, 19:04--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (frostious @ May 4 2005, 19:04)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Muistissa, jaksamisessa (=olen laiska kuin perkele), itsetunnossa, vastuuntunnossa... [/quote]
Onnistuitpa sitten listaamaan kaikki ne asiat mitä itsekin olisin laittanut o/ Lisään vielä itsekurin, joka toisaalta liittyy tuohon vastuuntuntoon.

Sen verran olen kuitenkin onnistunut huomaamaan, että itsetuntoni on parantunut mielettömästi yläasteajoilta. Vaikka kyllä se vieläkin on aika sukka. Vastuuntunto ja itsekuri taasen ovat päässeet romahtamaan ja pahasti.
Kuva
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon ihan tyytyväinen itseeni mitä olen mutta ainahan tätä pientä "viisautta" voisi olla enemmän sillä en ole mikään viisas ihminen olleskaa.
Avatar
zobis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 21:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja zobis »

Kaikessa on parantamisen varaa. Voisin varmaan koettaa ajatella ennen kuin teen jotain typerää useammin.
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Minulla on kyllä parannettavaa historiassa. On aika hassua että isäni ja äitini olivat hyviä hissassa koulu ajoillaan ja samoin minun isoveljeni on hyvä hissassa mutta minä en osaa yhtään. Pitää kyllä parantaa. ;)
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

No kouluasioissa olisi toki parannettavan varaa...aika usein näin on. Mutta sitten olisi parannettavaa aika lailla itseluottamuksessa ja sosiaalisessa puolessa. Niitä on vain niin pirun vaikea lähteä tuosta vaan muuttamaan.
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

motivaatiossa useiden aineiden kohdalla... ei vaan jaksa ees niitä lukion yhtä kemian ja fysiikan kurssia kunnialla kahlata läpi... 6 kummatkin :( vaikka rahkeita kyllä riittäisi, ei ne nyt niin vaikeita ole. ei vaan jaksa kuunnella tunnilla ja tehä läksyjä!
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Avatar
Firén
Chuunin
Chuunin
Viestit: 274
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 01:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firén »

Täytyisi jostain saada parempi yleistieto. En ihan idiootti ole, mutta ärsyttävän paljon tulee vastaan tilanteita, joissa pitäisi tietää, mitä jokin tarkoittaa.
Itsekuri on toinen. Vaikka kuinka lupaan itselleni nousevani aikaisemmin niin en kuitenkaan jaksa. Olen koko tämän kouluvuoden yrittänyt herätä 15 minuuttia aikaisemmin, mutta en ole koskaan en pystynyt. Jään aina siihen makaamaan ajatellen, että ehdin kyllä, mutta myöhästyn silti muutaman minuutin.
Sen lisäksi pitäisi hankkia parempi itsetunto ja koulumotivaatio on ollut kadoksissa jo aika pitkään.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Minulla on aikas paljon parantamista.

-Pitäisi käyttää kouluhommiin enemmän aikaa. Minä vain olen koneella, vaikka vuorenkokoinen läksypino odottaa pöydällä.. (itseasiassa tälläkin hetkellä)
-Olen päättänyt kohottaa kuntoani kesän aikana. Olen niin huonossa kunnossa, että oikein hävettää. Reeneissäkin tuntuu aina että kuolen.
-Pitäisi ruveta syömään terveellisemmin. Kasviksia ja hedelmiä enemmän jne. Karkit voisi jättää vähemmälle..

En viitsi listata enempää.. Tuossakin on aika paljon parantamista. Onneksi koulu loppuu kohta, niin ei tarvitse enää huolehtia tuosta ensimmäisestä kohdasta. -_-
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minusta pitäisi parantaa ihan joka asia. Paitsi sääreni. Ne on somat. (missisääret.. :3)
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Matikka ja äikkä olis kiva parantaa molemmat ovat olleet hankalia aineita, mutta muu koulu on sitten ihan kohtalaisen hyvin menny.....
Avatar
Sharun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 249
Liittynyt: La Syys 18, 2004 08:52

Viesti Kirjoittaja Sharun »

Fyssaa&Kemia ja kielissä pitäisi parantaa (ruotsi ja ranska), muuten tuo koulu menee ihan hyvin. Kuntoakin pitäisi varmaan vähän kehittää ja läksyjäkin voisi enemmän tehdä :D Muuten asiat on ihan hyvin...

EDIT: Piirustustaitoa pitäisi myös parantaa
Vastaa Viestiin