Oudot omat teoriat....

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Ei ole yhtä tiettyä OIKEAA uskontoa vaan kaikissa uskonnoissa on piirteitä mistä kannatta ottaa oppia ja soveltaa elämäänsä, mutta uskon että shintolaisuus on lähinnä semmoinen "kaikenkattava" uskonto. Shintolaisuudessahan periaatteessa kaikessa on jumalallisuutta tai kaikelle on oma jumalansa, itse sanoisin että tämä polyteismi on hieman oudohkoa mutta se ajatus on hyvä, eli minun mielestä mikään uskonto ei ole absoluuttisesti ylivoimainen tai paras vaan kannattaa kunnioitaa elämää, uskoa korkeampaan voimaan, elää parhaansa mukaan ihmisiksi ja kuolla saappaat jalassa
EDIT: itse uskon vielä karmaan ja uudelleensyntymiseen (mutta se on asia erikseen).
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Olin jossain vaiheessa (hieman pienempänä) aika varma siitä, että maailma katoaa selän takana sitä mukaa kun kävelee eteenpäin. Ei tuo kaiketi mikään liian originelli kuvitelma ole, mutta sellainen oudohko kuitenkin.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
chu

Viesti Kirjoittaja chu »

Usein olen melkein varma siitä, että kaikki muut ihmiset paitsi minä ovat robotteja. Kuulostaa järkevältä.

The Simssin sivuvaikutuksia lienee se, että luulen myös elämän olevan jonkunlainen simulaatio peli, eikä meillä oikeasti ole mitään omaa tahtoa vaikka niin uskotellaan. Ei ole minun vikani, että sain ruotsin kokeesta 6 1/2, vaan sen (kuka lie), joka minua ohjailee eikä laittanut minua lukemaan ruotsin sanoja.

Huomaa että on jo myöhä.
Vastaa Viestiin