Pahin nimitys mitä teistä on käytetty?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Cross kirjoitti:ala-asteella sai kuunnella nii paljon vittuilua ja muuta haukkumista et ei siitä osaa enää nykyää välittää
ja sit tietysti kavereitten kanssa auvotaan toisillemme päätä ja muuta vastaavaa koko ajan
Suunnilleen tolleen on mullakin. Ei sitä enää jaksa välittää jos joku aukoo päätänsä. Paras vastaus siihen on: Älä vittuile ku et osaa :)

Kavereiden kanssa auotaan päätä toisillemme läpällä jatkuvasti. Yleensä se on vielä niin "sairasta" läppää et ei sitä voi millään ottaa tosissaan. Ulkopuoliset saattaa tosin luulla friikiks jos kuulee meidän läppää :lol:
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

No, minua ollaan haukuttu joskus leikillä, mutta olin joskus saanut kaverin kaverilta kuulla, että kaverini on haukkunut minua idiootiksi, en ymmärrä miksi, mutten yleensä muistele tuollaisia asioita x___x . Isäni sanoo minua anorektikoksi, vaikken sairasta anoreksiaa ja isoveljeni sanoo minua läskiksi ;>
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

koko yläaste aika oli minulle sitä yhtä helvettiä, nimitykset vaihtu päivittäin. hmm.... noh, ehkä se ikimuistosin nimitys oli että sillon kun olin vielä yläasteella, eräs jätkä luokaltani kutsui minua pallopääksi.. :roll: (olin kyllä erittäin huvittunut) ja noh, kuuleehan sitä vieläkin välillä että selän takana paskaa puhutaan mutta, minä en ainakaan jaksa välittää.

Ja kaveriporukassa sitä yleensä leikillään nimitellään toisiamme huoriksi ja tyhmiks lehmiks yms. mutta se onkin vain sit sellasta erittäin outoa huumoria jota kyllä useimmat ulkopuoliset kattoo pahasti kieroon enkä ihmettele yhtään... :D
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Tämä on aikas hönö, mutta yksi opettajistani sanoi minua vampiksi! :lol: Aikas paha opettajalta #he hee...# Se on vähän omaperäinen.... Jooh :)

En tykkää jos joku sanoo minua laiskaksi! Sillä sitä en todellakaan ole! :x
Kuva
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

hmm..no läskiksi on sanottu monta kertaa, en edes jaksa loukkaantua siitä enää..
mutta pahin mitä on sanottu, tais olla kun olin 14-15 vuotias ja mun mutsin miesystävä suuttu mulle, meni parvekkeelle, ja huus siellä täyttä kurkkua, että mä olen huora ja pikkupillu...
mä en oikeen ikinä tullu sen kanssa toimeen, mutta sen jälkeen en oo voinu antaa sille sitä anteeks :x
Kuva
Y.S.A.K
Puppet

Viesti Kirjoittaja Puppet »

Noh. Minua haukutaan vähän vaikka miksi välillä.

Kirpaisseet ovat "Vitun kyrvännuppi", viitaten siihen että olen lyhyt ja "Japsihuora", koska pidän Japanista ja periaatteeni "ei-edes-kihloihin-suomalaisen-kanssa". Kieltäydyin seurustelemasta erään jätkän kanssa ja se yhdistettiin periaatteeseeni.

Kerran jotkut skinit huutelivat jotain rotupetturista, kun olin Joensuussa ja puhuin englanniksi kännykkään. Ensin olin kyllä pelkkä "vitun ulkomaan horo", mutta kun sitten jäin neuvomaan jotain mummoa, niin olin sitten rotupetturi. En oikein jaksa välittää niistä skineistä, joten ei se tuntunut pahalta.
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

No onhan sitä joskus läskiksi kutsuttu, mutta tuota ei ole tapahtunut yli vuoteen. Pahimmaksi voisin sanoa sen, kuinka äitini huutaa minulle välillä että olen laiska paska, joka ei tee mitään muuta kuin on koneen ääressä...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
töttöröö

Viesti Kirjoittaja töttöröö »

Pahinta miksi mua on haukuttu on tullut siskon suusta.. En toki ota sitä pahalla.. xDDD kyllähän sitä joskus siskoa tulee haukuttua..
Avatar
Mechi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 324
Liittynyt: Pe Loka 21, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Mechi »

Mietitäänpä

Pahin on ehkä niistä lukemattomista nimityksistä: "homo", "angstipelle" ja "teini". Noiki on kaverit sanonu. Aika tiheään tahtiin ne niitä käyttääki. Olen hiljaa pelkästään niin jo se lasketaan angstiksi ja kavereitten mielestä angsti=teinimäistä itsesäälissä kieriskelyä.
Sit ku äiti suuttuu nii tulee usein "saatanan penikka" ja "just niinku isänsäki" -__-. Jälkimmäinen satuttaa siinä mielessä, että pidin isästä tosi paljon :(.
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Hevi-porkkana. :roll:
Porkkana nimitys johtuipi siitä että yläasteella mulla oli oranssit hiukset jonkun aikaa.
Siitäpä sitten syntyi uus nimi; Porkkana, Porkkis, Porkka, Hevi-porkkana.
Mutta eipä tuo voinut vähempää kiinnostaa. :p
Ammatikoulussa "haukuttiin" toisiamme koko ajan
(siis minä ja kaks muuta kaveria)
Mutta se oli vaan semmosta kaverihenkistä "Urpo, Taneli, Nööli, Kukkakaalikyrpä, Pillunaama" -juttua.
(Huom. Noi kaks kaveria on tälläkin hetkellä kaks lähes parasta kaveria)
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Eräs kaverini kutsuu minua leikillään homoksi ja transuksi... Se ei haittaa minua, sillä otan itsekkin ne huumorin kannalta. Nuo edelliset nimitykset saivat alkunsa eräällä matikan tunnilla kun "vahingossa" piirsin ylifeminiinisen miehen, jolle sen vuoksi piirsin myös hameen päälle :lol:
Viimeksi muokannut Maakeri, Ma Tammi 16, 2006 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hmm. En kamalasti pistä niitä merkille, ellei ne osuu väärään aikaan ja tosi kovaa.
Mutta:

-lesdo
-saatanan-huora-lehmä
-läski
-anime-hinttari
-menkkari-runkkari
-apina
-vitun friikki lapsi

>__>
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Nooo, silloin kuudennella pojat kutsuivat minua paistinpannuksi. Olin koko kuudennen ja melkein koko seitsemännen luokankin ymmälläni, että mitä tämä oikein tarkoitti. Sain siinä jossain seiskan lopussa sen sitten selville. He olivat jostain kuulleet, että olisin mukamas hakannut paistipannulla pikkuveljeäni. Minulla ei ole pikkuveljeä. :D

No lähiaikoina kaverini on alkanut kutsumaan minua ukeksi. Se alkaa pikkuhiljaa nyppiä.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Vastaa Viestiin