Yksinäisyys. Tunnetko itsesi yksinäiseksi?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Koetko itsesi yksinäiseksi

Kyllä, joskus
82
57%
Kyllä, kokoajan
24
17%
En
23
16%
En osaa sanoa
9
6%
Yksinäisyys? Onko se jotain syötävää?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
Uzumaki naruto
BANNED
BANNED
Viestit: 821
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 00:06
Paikkakunta: Leaf village
Viesti:

Yksinäisyys. Tunnetko itsesi yksinäiseksi?

Viesti Kirjoittaja Uzumaki naruto »

ite olen koska tuntuu että asun varjon keskellä ei ole kavereitä olen surkee heikko

---
chauron-edit: - Topicin korjaus, itsenäisyys vaihdettu tuohon kysyttyyn yksinäisyyteen.
KATSO ALAS
Avatar
batanga
Oinin
Oinin
Viestit: 913
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 20:24
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja batanga »

Jaa, no enpä oo. En muutenkaan mikään kovin sosiaalinen ihminen oo.

+EDIT+
eli luin oikeen "väärin" kirjotetun otsikon... noh, melko itsenäiseks kyllä jo itteni tunnen
Viimeksi muokannut batanga, Ti Heinä 12, 2005 01:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haista paska! Saatanan rasisti kusipää! -EroSennin
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

Mä en ymmärtänyt puoliakaan kymysyksestä. itse kirjoitin yhtä kurjasti noin 12-vuotiaana...kun en silloin osannut hädin tuskin kirjoittaa suomea.

yksinäiseksi-kyllä

itsenäinen- no EN
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Jep.. :( Montakin kertaa.. On tylsää jne.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Korjasin tuota topiccia järkevämpään kuntoon, otsikon kanssa.
---

Eiköhän se tuohon ylimpään vaihtoehtoon taida kohdistua. Silloin tällöin yksinäisyyden puuskakin häiritsee, mutta onneksi on noita veljiä ja kavereita joiden kanssa voi tällöin viettää aikaa... - pärjään tosin helposti omillani ja tykkään viettää joskus paljonkin aikaa aivan itsekseni, joten aika harvoin tältä tuntuupi. Yleensä kumminkin kun yksinäisyys iskee päälle, iskee se melkoisen lujaa... esim. erot parisuhteessa käy todella lujille ja niin edelleen.

Jokatapauksessa se pollin ylin vaihtoehto. Kyllä, tunnen itseni Joskus yksinäiseksi.

Niin ja tuota yksinäisyyttä ei kannata sitten oikeasti sekoittaa mihinkään tylsyyteen, vaan siihen että tuntuu kuin maailmassa ei olisi ketään muuta ihmistä, jonka kanssa olla, viettää aikaa tai edes jutella. Todellinen yksinäisyys on todella vahva masentava voima, joka ajaa ihmisiä jopa itsemurhaan.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Liiankin usein.. Vihaan yksinäisyyttä.
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

Joo, tunnen. Todella usein.

Joskus tosiaan tuntuu siltä, että vaikka kaikki ystvät oisi ihan lähellä, on yksin. Yksinäisyys ahdistaa.
Don't hate us if we make you smile
Hiroo
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 17:12

Viesti Kirjoittaja Hiroo »

Toisinaan, mut onneks on kavereita, ni ei kerkee sitä yksinäisyyttä murehtii ku mul on nii mahtava kaveri porukka ^^

Ihmettelen miten poppoo pysyy kasassa, ku kaikki on niin erilaisii luonteeltaan

DUMP INC.
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Miten "epä"-yksinäiseksi itsensä voi tuntea ihminen, joka lukee netistä chaptereitä ja doujinsheja koko päivän ja siivoilee välillä ja jonka ainoa keskustelukumppani on päiväkirja tai satunnaiset foorumilaiset? Ja ainoo järkevä asia, mitä päästä lähtee, on kummalliset runot, joita ei teinirunoihin vois ees verrata.
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Yasha
Genin
Genin
Viestit: 195
Liittynyt: Su Heinä 10, 2005 15:46

Viesti Kirjoittaja Yasha »

En tunne itseäni ollenkaan yksinäisesti. Minulla on aina kavereita pyytämättäkin ympärillä ja se on mukavaa :p Oma aikakin on tietty hauskaa sillon tällön.
Viimeksi muokannut Yasha, La Touko 27, 2006 00:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Oon nuuskamuikkunen, yksinäisyydestä pitää osata nauttia eikä aina valittaa että "voi ku on yksinäistä". Onhan seura kivaa aina sillointällöin ku sitä saattaa löytääkkin.
Incognito
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 14:21

Viesti Kirjoittaja Incognito »

En tunne itseeni enää kovin yksinäiseks, kun on liuta kavereita ja tyttöystävä :wink:
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Sillon alkuvuodesta ku oli vielä koulua ja tällöistä muuta "säännöllistä" elämää ni ei sitä hirveen yksinäiseksi ehtiny tulla... Mutta kesän alkaessa ja varsinki nyt peruskoulun loppuessa tuli muutamaksi viikoksi tosi ankee olo, ku tuntui vaan niin yksinäiseltä. Ei tuntunut, että olis ollu ketään, jolle soittaa ja puhua, ei ketään, jota mennä moikkaan. Mun kaverit on sen verran ihania, että ne on huolissaan susta, jos oot vähän depis. Ei tehny mieli mennä niille valittaan, miten yksinäiseksi sitä olonsa tuntee, niille itelle olis tulle varmaanki aika ontto olo :)

Nyt kuitenki näyttää asiat paremmilta ku kesäloman loppu häämöttää XD Ilmeisesti se fakta, että kukaan mun lähimmistä luokkakavereista ei mee mun kanssa samaan lukioon riipaisi lujaa, mutta no jaa, onneksi on sisko siellä :) Yksinäisyys käy välillä aika lujille, mutta joskus se on vaan hyvä *muistaa jokaikisen joulun jolloin 4 hengen asuttamaan omakotitaloon tulee 3 siskoa + heidän seuralaisensa ainakin viikon ajaksi asumaan* :)
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Tykkään olla yksin ja olen tottunut siihen, siispä en ole yksinäinen vaikka olen usein yksin. Mutta silti on kiva olla kavereiden kanssa silloin tällöin. Outo asia on että aina kun olen viettänyt aikaa erään serkkuni kanssa kanssa ja jatkan taas yksin oloani tunnen oloni erittäin yksinäiseksi... hänen täytyy olla noita. Muiden kaverien kanssa ei ole tätä ongelmaa.
Vastaa Viestiin