Yksinäisyys. Tunnetko itsesi yksinäiseksi?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Koetko itsesi yksinäiseksi

Kyllä, joskus
82
57%
Kyllä, kokoajan
24
17%
En
23
16%
En osaa sanoa
9
6%
Yksinäisyys? Onko se jotain syötävää?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 143

Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Moonlight Slave kirjoitti:Kun lueskelin näitä viestejä, niin tuli vaan mieleen että onko se oikeesti muka niin surullista olla yksin? Mä saatan tässä suhteessa olla jollain mittakaavalla vähän sairas ("vähän") mutta oikeestaan yksinäisyys on ihan mukava tunne.
Jeh... Minä -RAKASTAN- omaa rauhaani. Mutta itse hain takaa sitä, kun ei ketään tosiaan pidä yhteyttä. :shock:
Kuva
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

Haluan olla yksin,en kaipaa kamujani...en aina,mutta joskus,jos ei ole mitään tekemistä.
Viihdyn yksin..olen erakko rapu! :D Buahahaha!No ei nyt sentään.*Menee heti elvyttämään kaverinsa*
Kuva
Avatar
kiko-chan
Super Mama
Super Mama
Viestit: 1478
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 19:25
Paikkakunta: Gitaroo Planet
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiko-chan »

Kyllä, joskus.

En ole kokenut koskaan sitä ahdistavaa yksinäisyyden tunnetta joka toisi pahan olon. Mutta joskus tuntuu ontolta ja tyhjältä olla yksin. Tuo tila mistä Moonslave puhuu on jokseenkin tuttu minullekin. En vain nauti siitä. Enkä nauti masennuksesta. En ainakaan jälkeenpäin, mutta luulen tietäväni tunteen.
Kuva
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

En osaa sanoa, vaikka aika paljon olenkin yksin, mutta jos tykkää olla yksin niin ei kai sillon tunne itteään yksinäiseksi :3 ja kun olen kuitenki aika paljon kavereiden kanssa lomallakin vaikka kaikki asuvat 3-10 kilometrin päässä....^^'
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
KillerScorpion
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:05
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KillerScorpion »

Dystopia kirjoitti:Tunnen itseni yksinäiseksi ja eristetyksi kun netti katkee :(
Mutta noin noin muuten pidän yksinolosta.
Oon 100% samaa mieltä. :D Mä olen niin usein yksin et joskus inhoan sitä että joku muukin on paikalla. Mutta tietty joskus taas on kivaa kun joku on paikalla. Että näin.
Devilstar

Viesti Kirjoittaja Devilstar »

Kyllä joskus. Yksinäisyys on varmaa kamalinta mitä tiedän. Tai no ehkä maksalaatikko on vielä pahempaa.. Mut se tunne että kukaan ei tartte minuu millään tasolla on aika murskaavaa. Sitten kun vielä pistää katatoniaa soimaan niin pääsee ihan uskomattomiin fiiliksiin. Ei voi tehä muuta kun maata sängyssä ja itkee.
Yksinolossahan ei oo mitää vikaa! Ei kaverietakaa koko aikaa kestä.
Avatar
Zigah
Genin
Genin
Viestit: 150
Liittynyt: La Elo 28, 2004 09:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Zigah »

Tunnen olevani aina yksin. Kyllähän minulla on kavereita, mutta ei niiden kanssa jaksa olla, kun ne ei keksi mitään puhumista. Ainut kaveri, jonka kanssa puhun on semmoinen melkein samalla aaltopituudella oleva, hullu, anime otaku ^^ Sen kanssa riittää puhumista.

Melkein aina tosin olen vain kotona, kuuntelen musiikkia, piirtelen, luen mangaa, olen koneella, tai katson TVtä.

Min olin masentunutkin tuossa ihan kesäloman alussa. Se oli kyllä ihan pirun paskamaista aikaa, mutta nyt olen päässyt masennuksesta yli \o/
:\
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Joskus on kiva olla yksin. Joskus taas tuntuu kuin tulisi hulluksi kun ketään kaveria ei ole lähettyvillä. Mesekään ei ole niin auttavaa kuin tapaaminen in real life.
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

En ole yksinäinen. Olen oikeastaan kokoajan menossa ystävieni kanssa.
Asiat muuttuvat kyllä, kun ystävät lähtevät muualle opiskelemaan.
En pelkää tai vihaa sitä että jään yksin, haluan sitä mahdollisimman nopeasti.
Rakastan olla yksin ja puhua yksikseni. (Olen vielä oudompi miltä näytän)
On niin mukavaa huudahdella ja höpistä itsekseen, terveydenhoitaja sanoi sitä terapeuuttiseksikin vielä. Ja yksin ollessani saan kohtauksia että juoksen pitkin taloa kuin jokin ajaisi minua takaa. RAKASTAN olla yksin. :D
Who's that girl living my life?
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Olen melko yksinäinen.
Kyllä minulla on kavereita mutta kun ei ole semmoista sopivaa.
Siksi vietän paljon aikaa foorumeilla, koska tietää että siellä on ihmisiä jotka pitävät samoista asioista.
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Errm...vietän aikaani aika kohtuullisesti yksin. Tai noh, onhan täällä vanhemmat, mutta se nyt on melkein sama. Olen huono tutustumaan ja olen arka, joten väkisinkin tunnen itseni yksinäiseksi. On minulla jokunen kaveri täälläkin, mutta onhan heilläkin muita menoja kuin minun kanssani homehtuminen. Ainahan sitä kaipaisi hieman enemmän läheisen ihmisen läsnäoloa.
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

en oikeastaan. jos tulee sellanen olo, että kaipais jonkun seuraa, niin soitan jollekkin kaverilleni tai menen käymään jonkun luona kahvilla varottamatta. joskus kyllä on ihana olla vaan yksin ja rentoutua. voi ajatella vain omia asioitaan ja tehä melkein mitä vaan mitä huvittaa.. 8)
Avatar
Hasegawa
Genin
Genin
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 03:44
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Hasegawa »

Olen erakko luonteeltani joten yksinäisyys ei ole minulle ongelma.
"Admit nothing, deny everything and make counter-accusations"
Vastaa Viestiin