Pitävätkö läheisesi sinua nettiriippuvaisena?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Pitävätkö läheisesi sinua nettiriippuvaisena?

1. Enpä usko.
10
8%
2. Ainakaan ne eivät sano sitä ääneen.
36
30%
3. Olen koukussa nettiin, mutta ne eivät tiedä sitä.
3
2%
4. Joo, ihan turhaan.
23
19%
5. Kyllä, syystäkin.
40
33%
6. Ne ovat itse nettiaddikteja!
2
2%
7. Mitkä läheiset? Mun mesekamut vai?
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 122

Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Minä olen koneella noin 8 tuntia vuorokaudessa ja siitä 6 tuntia netissä, joten olen aika keskitason nörtti.
Viime vuonna skeittasin ja tein kaikkea muuta, mutta manga ja animeharrastus vei mukanaan tietokoneen pariin.
Kuva
Avatar
GolliM
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 505
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 07:59

Viesti Kirjoittaja GolliM »

sojo kirjoitti:Minä olen koneella noin 8 tuntia vuorokaudessa ja siitä 6 tuntia netissä, joten olen aika keskitason nörtti.
Viime vuonna skeittasin ja tein kaikkea muuta, mutta manga ja animeharrastus vei mukanaan tietokoneen pariin.
[OFF] Voi sinua, mutat jos haluat eroon tietokoneesta osta mangaa :3. Itselläni menee loppuaika ostettujen pokkareiden lukemiseen. ^^ [/OFF]
KuvaKiitokset Runtelle, joka teki avatarin ^^
Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Pitää ne, mutta oikeastaan ihan syyttä. Ei se pahemmin tuota mitään ongelmia olla ilman konetta jonkun aikaa. [muhahah, pakko mainita, että meillä tietokone viettää aina viikon joululoman.] Pysyvästi jos vietäisiin pois niin tylsyys iskisi ja kinuaisin tätä takaisin. Netti ja tietokone on tapa viettää aikaa. Muinoin kun meillä ei konetta ollut, niin se aika mikä menee nykyään koneella meni teeveen ääressä, mutta ei äiti silloin valittanut mulle olevani teevee-addikti. Pikkuveli on oikeastaan kaikista pahin vineemään siitä että olen liikaa koneella. Ennen sen valitukset olisi ollu ihan aiheellisia (parhaimpina/pahimpina kausina yli 10h koneella), mutta ei enää nykyään. Vietän enää aika harvoin maratoneja koneella. Öisin tulee tosin oltua melkein aina se 3-4h minimissään. Yhteensä ehkä vuorokauden aikana tulee koneella oltua...7h. Keskimäärin. Siitäkin 3/4 yöllä.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Salomaa

Viesti Kirjoittaja Salomaa »

Eihän ne kauheen, ehkä jonkinverran vaikka istun ½ päivästä koneella ja teen kaikkee sälää :o
Avatar
Yasas
Chuunin
Chuunin
Viestit: 235
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2005 14:51

Viesti Kirjoittaja Yasas »

Kyllä! vanhempani ja isoveljeni valittavat melkein koko ajan siitä, kun olen koneella aika paljon <_< mutta milläs minä sille voin, jos minulla on paljon asiaa koneelle. Vanhempani ovat oikeita Kitupiikkejä.......
Kuva
kiitoksia Runte =)
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Ainakaan ne ei sano sitä ääneen mutta äitini sanoi Reddistä nettiriippuviseksi kun se ei koskaan oo ulkona :D mut jos ne mulle sanoo niin sanon vaan että "Turpa kii" (todella pelottavaa)
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Kyllä äiti minua pitää nettiriippuvaiseksi ja minä myös. Koneeni on elämäni. Ja äitinikin valittaa ain, että: "menisit välillä ulos", mutta ei se sen kauheammin netissä olostani välitä. Minäkin olen kyllä enimmäkseen kone riippuvainen; manga, anime, pelit ja musiikki.
Herään yleensä klo. 12.00 ja menen koneelle. Menen nukkumaan yleensä klo 6.00 ja poistun koneelta. Joskus valvon koko yön koneen ääressä. Eli kesälomalla noin 10-13 tuntia päivässä. 8D
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

HAH! Kaikki mun läheiset kamut on nettiaddikteja. >.>'''
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

GolliM kirjoitti:
sojo kirjoitti:Minä olen koneella noin 8 tuntia vuorokaudessa ja siitä 6 tuntia netissä, joten olen aika keskitason nörtti.
Viime vuonna skeittasin ja tein kaikkea muuta, mutta manga ja animeharrastus vei mukanaan tietokoneen pariin.
[OFF] Voi sinua, mutat jos haluat eroon tietokoneesta osta mangaa :3. Itselläni menee loppuaika ostettujen pokkareiden lukemiseen. ^^ [/OFF]
Joo minä kyllä ostan mangaa, jonka luen silloin kun en voi olla koneella :)
No täytyy myöntää että joskus päivä menee lukemiseen ja piirtämiseen :D
Kuva
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Eivät ne ainakaan sano...välillä huomauttavat koneella istumisesta jonka sijaan pitäisi harrastaa hieman enemmän liikuntaa, kun valitan hartiakipua. Mutta eivätpä nuo hirveästi kyttää...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Koneella tuli loma-aikoina vietettyä hyvinki paljon aikaa, mutta nyt kun koulu alko niin taitaa tuntimäärät laskea jotain 2-5 tuntiin per päivä. Ei oo kauheesti porukoilta kuulunu valitusta nyt ku mulla on oma kone omassa huoneessa, mutta äiti on vaan laittanu tietokonepöydälle kirjeen sähkölaitokselta. En pääse coneihin, jos menee liian paljon rahaa sähkölaskuihin O_O eli pitäis sen takia yrittää hillitä käyttöä... Lähinnä kuuntelen musiikkia, ja sitten kun saan kaiuttimet ni japsimusa saa raikua sen 24/7 XD
Avatar
the-end
Genin
Genin
Viestit: 124
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 17:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja the-end »

Kyllä pitävät. Enkä ihmettele joskus olen mennyt koneelle kello 17 ja lopettanut 05.00
no silloin tosin välillä katoin animee :wink:
Mä olin juuri lapis 3viikkoo, yhden viikon vaellus riparilla ja kaksi mummolas eikä tuntunu missää
Kuva
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Huu, kyllähän sitä valitusta tulee, mutta nykyään olen silleen taktisesti koneella, kun kukaan muu ei ole kotona. Mutta olen ainakin lievästi nettiriippuvainen. Mutta níinhän nekin ovat ^-^;;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

No siis oon päivittäin koneella, ja oon 12wee et.. on siinä kyl syytäkin. Pitäis olla muutakin.. Kun ei oo harastusta tai mtn..
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

No joo no nyt kyllä pitää myöntää että heti koulusta päästyäni ryntään koneelle ja olen kahteentoista asti AINA.
En ole sillai hirveän kiintynyt internettiin vaan koneeseen muuten.............
Tai no okei olen minä kyllä aika paljon netissäkin
Kuva
Vastaa Viestiin