Millainen talosi on?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Puinen omakotitalo, 1 kerros, noin 150 neliötä, 5 makuuhuonetta, yksi niistä on tietokonehuone, WC, kylpyhuone+sauna+kodinhoitohuone, keittiö, olohuone, iso takapiha ja kuisti, tekninen tila, pieni varasto ja autokatos. Sellaisessa sitä on nyt viisi vuotta asusteltu.
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Tälläinen pieni rivitalo asunto,2 huonetta+sauna+keittiö.Mutta riittää minulle,äidille,2 koiralle ja 2 kissalle oikein hyvin.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Äänenvaimennettu Riipperi
Genin
Genin
Viestit: 108
Liittynyt: To Loka 20, 2005 12:50
Paikkakunta: Ivalo

Viesti Kirjoittaja Äänenvaimennettu Riipperi »

Semmonen keskiverron kokonen omakotitalo. Neliömäärää en muista eikä se kait tule tarpeeseenkaan. Olohuone, keittiö, 2 vessaa, 3 erillistä "makuuhuonetta", 2 eteistä, parveke ja kellari. Siinäpä se. Pihalla on 3 koirankoppia vaikka onkin yksi koira (kyllä, Jeppe on porvari -_-'). Että ihan kiva kämppä, mutta huvittais päästä ihan omaan luukkuun irti perheestä. Kyllä tuo faija heittää kuitenkin pihalle 18vuotiaana ellen ennen sitä itse ole ymmärtänyt lähteä :lol:
I scream why, can't hear my
own voice, you've driven me
to this. In darkness I fly ,
with crippled wings, with
blind eyes, can't see
through your lies.
Hanging on the edge of sanity only a step away from death and your embrace.
Avatar
Sarada
Genin
Genin
Viestit: 119
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 14:42
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sarada »

Koko elämäni olen asunut(miinus puoli vuotta) kaksikerroksisessa omakotitalossa. Jotku jännät seinät joihin on liimattu jotenkin melkein-hiekkaa, näyttää kaukaa vaaleenruskeelta. Kaksi kerrosta plus kellari. Ite asun alakerrassa vessan, saunan ja keittiön vieressä, pikkuveli asuu just yläpuolella ja vanhemmat olohuoneen ja ruokailutilan yläpuolella.(huono puoli on vain se että kissanhiekkalaatikko on just yläkerranportaita vastapäätä ja portaat taas on jut mun huoneen oven vieressä. Joten jos kissa ei peitä pökäleitään kunnolla ja ovi on auki, mun huoneeseen tulee paskan hajut. Ja nyt kun ei ole edes ovea, se meni talveksi eteisen ja pikkueteisen väliin ettei tulisi niin kylmä.)
Kuva
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Tässä meidän talossamme, joka on omakotitalo, on 2 kerrosta + kellari.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Minna7
Chuunin
Chuunin
Viestit: 241
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Minna7 »

Kotini on omakoti talo Herukan liepeillä. Talon ikää on jo yli 60 vuotta, mutt remontoitu ja hyvä kuntoinen. Talomme on Auringon keltainen ja punainen katto. Pihallamme on pensaita, viinimarja pensaita, paljon kukkapenkkejä (rakastan niitä) ja paljon tilaa juosta. >^w^<

Kodissani on kaksi kerrosta:
1. kerroksessa on olohuone, keittiö, eteinen, äidin huone, kylpyhuone, 1 pikkuvessa ja ompelu/työhuone.

2. kerroksessa on oma huoneeni ja kaappi, josta pääseen varastotilaan ja toinen ovi, josta en tiedä lainkaan mihin se vie sekä isoveljen huone.

Meillä on varasto, erillisenä totta kai, jossa on tavara- ,puu- ja puutarhatarvikevarasto. Sekä oikeaan taloon on liitoksissa autotalli, mikä toimii pyörien säilöntää varten tällä hetkellä. Koripalloteline on myös etupihalla.

EDIT: Tämä on siis minun toinen kotini. Asun kahdessa talossa. :D
Viimeksi muokannut Minna7, Ke Maalis 21, 2007 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mess with the best, die like the rest!
Kuva
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Meillä on tämmöinen omakotitalo. Sellainen tiilitalo yksi kerroksinen+autotalli ja varasto ja autotallin päässä oleva isän työtilet.Sisällä on kaksi vessaa, takkahuone, suihku, kodinhoitohuone, sauna, keittiö, olohuone, minun huone, vanhemipien makkari ja työhuone jossa tietokone ja TV+videot. Iso terassi ja takapiha. Etupihalla on koristeline. Siinä se:p
Kuva
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

60-luvulla rakennettu vaaleankeltainen kiva kerrostalo parin-kolmen kilsan päässä keskustasta ja melkeinpä työpaikan vieressä. Meidän asunto on iso kaksio kolmannessa kerroksessa. Talo kun on vanha, niin olohuone on tosi tilava ja ikkunat on isoja <3 Kukat tykkää. ^^ Valoisa vanhahtava kämppä siis, eli sopii meille retrofaneille täydellisesti. ^^ (siis, ei sen ohjelman, se on ihan järkky xD ) Myöskin parveke löytyy.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Yli satavuotta sitten rakennettu omakotitalo, jonka perheemme kunnosti ja laajensi vast ikään.

Huoneet:
(alakerrassa:) olkkari/ruokailutila, keittiö, vessa, sauna, vanhempien makuuhuone, kylpyhuone, veranta,
(yläkerrassa:), toinen olkkari, isoveljeni huone, isosiskoni huone, vessa, parveke ja minun ja Littliksen valtakunta.

Talon läheisyydessä on aitta, romunavetta, ulkosauna (viime kesänä kunnostettu), uima-allas (ostamme uuden ja syvemmän vesijuoksua varten ensi kesäsä), kasvimaa+puutarha ja kasvimökki.

Muuten kivaa asua isossa talossa, mutta sitten äiti aina huutaa alakerrasta eikä se kuulu koskaan yläkertaan saakka.
Kuva
Vastaa Viestiin