ärsyttääkö nakuilu mangassa?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Kinomi

Viesti Kirjoittaja Kinomi »

Hopsu kirjoitti:Vähän... Ajattelee vaikka että äiti jos kahtoo että mitä mää lueskelen :oops:
sama juttu mulla x)
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

No joo, pikkuisen, mutta se kuuluu mangoihin (ei aivan kaikkiin mangoihin) ... yleensä alan nauramaan sellaisissa kohdissa, missä on alastomuutta *baka minä x___x *
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Täytyy sanoa, etten ole edes kiinnittänyt asiaan huomiota.
Kaikki riippuu kumminkin aivan kaikesta muusta kuin mangasta itsestään, enempi tyylilajeista tai mangakoista. Joihinkin vain kuuluu alastomuus, ei sille mitään mahda. Ja joskus se sitten vain on mautonta, eikä toimi, mutta ei sille mitään oikein mahdakaan.

Ei siis sinänsä häiritse. Enempi häiritsee kaikki ylenpuoleinen pervous, jos olen vaikka julkisesti mangaa jossain lukemassa.
Avatar
SePetus
Jounin
Jounin
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 18:41
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja SePetus »

Minua taas ärsyttää että kun ostaa magna kirjan jonka tekijä on pistänyt ihan tahallaan ja tarkoituksella alastomuutta niin joku paska kääntäjä menee ja sensuroi sen se ärsyttää...
Kuva
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

ärsyttää... varsinkin, jos joku tuttava selailee jotain pokkaria. olen kai sitten sitä porukkaa joka lukee mangaa pelkästään juonen ja hahmojen takia, eikä fanservicen. välillä jopa nolottaa pitää esim chobitsia ja love hinaa kirjahyllyssäni jos vanhemmat sattuisi vilkaisemaan niiden sisältöä, tulisi tukalat oltavat ><
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Vegeta
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Elo 09, 2005 23:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Vegeta »

Mua ei ainakaan ärsytä. Eihän nakuilussa mitään pahaa ole? :D
Avatar
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 336
Liittynyt: La Syys 10, 2005 21:00
Paikkakunta: Kihniö

Viesti Kirjoittaja Maakeri »

Mua ei nakuilu haittaa, mutta hävettää ihan törkeesti, jos mun ahdasmieliset sukulaiset ja kamut joskus sattuisivat vilkaisemaan juuri niitä mangojani joissa on nakuilua (tai vaikka shounen-ai:ta @_@) Äippyli ainakin saisi slaagin...
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

^-^Moogle kirjoitti:Mua ei nakuilu haittaa, mutta hävettää ihan törkeesti, jos mun ahdasmieliset sukulaiset ja kamut joskus sattuisivat vilkaisemaan juuri niitä mangojani joissa on nakuilua (tai vaikka shounen-ai:ta @_@) Äippyli ainakin saisi slaagin...
Sama juttu minulla... o_O

Nakuilkoot ihan rauhassa mutta kunhan ei tulisi sellaisia äkkinäisiä isoja nakuilu aukeamia... >.< varsinkin jos sattuu olemaan porukkaa ympärillä. *kylmänväreet* varsinkaan sukulaiset.
Kuva
Avatar
JeBaZ
Genin
Genin
Viestit: 183
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 16:51
Paikkakunta: Tuolla-->

Viesti Kirjoittaja JeBaZ »

Mitä vikaa?? Ei ainakaan itseäni häiritse yhtään! Tosin se häiritsee, että tästäkin asiasta on paisuteltu liian iso. Kuten kun ne kivat mummot ja vaarit soitteli kustannusyhtiölle ja sai DB:n ekat osat pois myynnistä. Kiitos niille minulla on nyt vajaa kokoelma... (2,3 ja 4 kirjat uupuvat) ^_^
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Nakuilu mangassa ei juurikaan häiritse, jos sitä on sopivissa märin... Eli siis, jos sitä on tungettu joka kohtaan, ni kyllä se tietenkin rupeaa ärsyttämään.. Ja häiritsemään.. ._.
Manga on kuitenkin vaan sarjakuvaa ei oikeata elämää^^
Aivan samaa mieltä ^__^
@LoHaRi@

Viesti Kirjoittaja @LoHaRi@ »

[quote="Hopsu"]Vähän... Ajattelee vaikka että äiti jos kahtoo että mitä mää lueskelen :oops:[/quote]


Niinpä. Sama juttu.
Avatar
uppuN
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: To Marras 24, 2005 02:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uppuN »

mua ei ärsytä, vaikka silmään pistää välillä, kun sitä on runsaanpuoleisesti, mutta silloin vain hymähdän ^^
Kuva
Y.S.A.K
Reeby

Viesti Kirjoittaja Reeby »

Toki ärsyttää, varsinkin Rumiko Takahashin Ranmassa. Okei, se voi kyllä kuuluakin asiaan jollain tapaa, mutta minä en vain pidä siitä. Jos olisin poika, minua tuskin haittaisi. Mutta satun olemaan tyttö. Onneksi on mangoja, joissa ei nakuilla koko ajan.
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Ei tod ^^
Kuva
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Ei ärsytä, miksi ärsyttäisi?
Alastomuushan on ihan luonnollista. :wink:
((Varsinkin jos hotit bishiet on nakuna)) *drool*

Tosin, täytyy myöntää että en nyt ihan heti näyttäisi porukoille mangojani..
eiku.. mango on hedelmä.. eh.. manga kokoelmaani. :wink:
(ainakaan yaoi/shounen-ai osioo) 8)
Kuva
Y.S.A.K
Vastaa Viestiin