Lävistys vai tatuointi?

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt

Lävistys vai tatska

Lävistys
23
21%
Tatuointi
31
28%
Molemmat
19
17%
Ei kumpikaan
28
26%
En osaa sanoa, ihan miltä itsestä tuntuu
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 109

Avatar
LäderLappen
ANBU
ANBU
Viestit: 475
Liittynyt: Pe Touko 21, 2004 12:02
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja LäderLappen »

Moonlight Slave kirjoitti:Lävistykset aion tehdä ihan ite, jos teen, niin että siitä ei sen enempää. (vaikka sitä neulaa on niin hiton vaikee saada navasta!)
Ja juuri näin. Mikään ei ole tyhmempää kuin lävistysten tekeminen itse, varsinkin jos sen tekee kasvoihin. Tiedän parikin tapausta, missä joku "näppärä pikkunuori" on tehnyt lävistyksensä itse (lipringin) ja osunut suoraan hermoon ja puolet kasvoista pilalle. Että juuri näin. Kunnon hygieniastakaan ei tunnuta välittävän lävistyksiä itse tehtäessä. Minkäköhän takia ne ammattilaiset on olemassa? Mutta, mitäpä se minulle kuuluu? Olkoot. Itse vaan tuppaan mieltämään kaikki lävistyksensä itse tekevät näihin pikku pissaliisoihin jotka pistää vihaksi ja jotka on niin kovia kun uskalletaan se neula tökätä kulmasta läpi. Eli tahtoisin sanoa että halveksun. Tuntuu, että juuri tästä syystä lävistykset ovat nykyään sitä inhoamaani massaa.

Molemmat. Lävistyksiä löytyy yksi kulmasta ja yksi korvasta. Lipring olisi hankinnassa. Tatutointi sitten keväällä kun 17 tulee linssiin.
Kuva

AMPUKAA ITTENNE.
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

No, tatska ehkä... En kyllä ole aikomassa hankkia sellaista enkä lävistystäkään, mutta pidän tatuoinneista enemmän, koska ne ovat...(*sana haussa*) siis, jokaisella on omanlaisiansa tatuointeja, joita muilla ei välttämättä ole. >.>'
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
TDM
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1639
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2004 00:13
Paikkakunta: Occupying an uncertain lavatory in Arborea

Viesti Kirjoittaja TDM »

Tatuointi. Olen vakavasti harkinnut sellaista Tribal-tatuointia joka peittää olkapään ja aluetta sen ympäriltä sekä ison osan olkavartta.
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Jufo kirjoitti: Yhtä juttua en kyllä tajua... Miksi ihmiset haluavat tatuointeja, jotka eivät näy?
Tatuoinnin voi ottaa sellaiseen paikkaan, missä se on helppo peittää. Tuskin kukaan nyt haluaa tatuointia joka ei näy koskaan kenellekään. Mutta esim. työhaastattelussa ei aina katsota sitä sinun tatuointiasi suurella ihailulla, joten kätevintä vain olisi saada se aina työajaksi piiloon.

Ja vaikka kuinka surullista se onkin, niin sekä lävistykset että tatuoinnit saattavat aiheuttaa ennakkoluuloja.
Shikamaru_86
Genin
Genin
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 16:19
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja Shikamaru_86 »

ite oon aatellu ottaa jonkun japanilaisen/kiinalaisen merkin tai sit jonkun tribalin.. esteenä on tosin se että pelottaa että se sattuu, nooh ei vaan, eiköhän sen kestä.

anime tatuoinneista tuli mieleen: näin kerran Forssa Citymarketissa pojan (varmaan jotain 16v) jolla oli tatuoitu isolla oikeeseen käteen Dragon ball Z... se aiheutti totaali repeemisen!

EDIT// mites noi kuudenvuoden tatuoinnit? en oo aikasemmin sallasista kuullukkaan.. mistä semmosia voi ottaa?
Kuva
ChasenPipo
Genin
Genin
Viestit: 135
Liittynyt: To Elo 11, 2005 16:47

Viesti Kirjoittaja ChasenPipo »

En ole koskaan tajunnut, miksi ihmisen pitää pilata kaunis Jumalan luoma tisensä rumilla piirroksilla. Kaikilla on mielipiteensä, minusta suoraan sanoen tatuoinnit ja lävistykset ovat rumia. Tai no, lävistykset menee, kunhan ei ole mitään niittejä naamassa tai huulessa, mutta jotkut korkikset taisellaset on ihan OK.
Jatkuvaa taistelua, paljon verta, kokoajan lisääntyviä ruumiita ja kaikki tämä Naruto maailmassa! Liity nyt!

http://narutoalliance.50webs.com
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Minulla on jo huulilävistys, mutta haluaisin vielä tatuoinnin.
Siirrän sitä kuitenkin vielä, että olen vanhempi ja viisaampi, otan pian tatuoinnin hetken mielijohteesta, aiheena mistä silloin pidän.
Sitä ei saisi ikinä pois, joten odottelen viisastumista.
Who's that girl living my life?
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

no korut ei oikei oo koskaa iskenä muhu nii tatska
mut senki pitää olla persoonallinen ei mikää kiinalaine tonnikalan merkki tai köynnös mitä löytyy kaikilta 8)
Avatar
Espy
Moderaattori
Moderaattori
Viestit: 566
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 20:45
Paikkakunta: Secret Garden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Espy »

Okei. Itse haluaisin molemmat. :D
Minulla on tosin jo oikeassa korvassa suht ylhäällä lävistys, mutta haluaisin samaiseen korvaan lisäksi ihan normaaliin paikkaan vähän suurempikokoisen reiän.. satun vaan kärsimään pienistä iho-ongelmista juuri sillä alueella, että taitaa senkin ottaminen vielä parilla vuodella viivästyä. :P

Mutta, haluaisin lisäksi parit huulilävistykset.. en tylsästi keskelle, vaan molemmille sivuille. Olisi hienot.. mutta olen huilisti niin en oikein voi ottaa. Vaikka tuon soittamisen lopettaisinkin, haluan luultavasti vielä joskus soittaa sitä.. eli se siitä ideasta. :P

Tatuoinnin haluaisin hiukan oikean solisluuni alapuolelle, peittämään yhden inhottavan rustopaakun joka siihen tuli kerran.. ('kyllä se turvotus parissa kuukaudessa laskee', sanoivat.. viisi vuotta sitten..) Ajattelin ottaa X Japanin logon (kirjain X) siihen, koska se on hieno ja yksinkertainen. :3 Lisäksi olen miettinyt viivakoodia johonkin, mutta se on aika yleinen idea.. Taidan tyytyä vain siihen X:ään. Pari vuotta vielä pitää odotella täysi-ikäiseksi tulemista, ja sitten voin ottaa. Jos silloin vielä pidän bändistä nimittäin, ja vahvasti uskon että näin tulee kyllä olemaan. :)
Kuva
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Molemmat, mutta ehkäpä nyt ensiksi toi lävistys. Sellaisen voisin hankkia jopa ihan realistisessa ajassa, kun taas tatuoinnin hankkiminen on tällä hetkellä vain haave. Itselläni on kaksi 'rustokorua' vasemmassa korvassa ja lisää aion ottaa. Ehkäpä joku päivä koko korvan ulkoreunan mitalla koruja ^^. (serkullani on näin ja se on hiton hienon näköinen!). Tavallisia korviksen reikiä korvanlehteen olen myös harkinnut, en vain tähän mennessä ole vielä tarvinnut. Yksi kiva hanke olisi lävistys tuohon alahuulen alle, eli leukaan, mutta en kuulemma sellaisia saa ottaa niin kauan, kun kotona asun :D. Tuosta tatuoinnista vielä, suunnittelisin sen ehdottomasti itse ja ottaisin sen alavatsaan oikealle puolelle lonkkaluun kohdalle.
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Juups

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

En ottais kumpaakaan. Korvikset on ainoat mitkä suostun ottaan, mutta niitäkään ei ole vielä. Joskus mietin tatuoinnin ottoa, mutta sitten ajattelin että ei siinä ole mitään järkeä. Päätinpä siis olla ilman. Ja mitään lävistyksiä en missään nimessä halua! Kulmakarvan kulmassa olevat korut, nenä, kieli ja huuli korut on ihan.. Ällöttäviä! Minun mielestäni oikeastaan rumia. Napa korut on ehkä hienoja, mutta en kyllä sellaistakaan ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin tai vaikka annettaisiin miljoona euroa. Se on luonnollisen kauneuden pilaamista. Samoiten meikit.
Tämähän on taas vain minun mielipiteeni ^^
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

noh nuo meikit vähä on kyttäjästä kiinni
joillekii sopii toisille ei
huvittavan näköstä kulkee kadulla ja kattoo ku porukka on meikanna ittesä huoran näkösek
tai sit tulee joku gootti vastaa turpa valkosena ja silmät mustana
mut sitte taas on ihmisiä jotka ei meikke jä tarvii
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Tatuointi. Lähtisin vaikka saman tien ottamaan, jos vaan löytyisi rahat sitä varten. Ennestään kropastani löytyy kaksi tatuointia, alaselästä ja alavatsasta. Tulevaisuudessa aion hankkia vielä ainakin yhden lisää, todennäköisesti kaksi tai kolmekin. Tykkään niistä niin kovasti.

Eikä se tatuoinnin ottaminen nyt oikeastaan niin paljon satu. Tai no, riippuu kai jokaisen omasta kipukynnyksestä, mutta ei se ainakaan omasta mielestäni niin kovin kivuliasta ollut. Enemmän epämukavuutta mielestäni aiheuttivat se, miten kauan tatuoinnin tekemisessä menee ja se, miten se parantuessaan kuivuu ja kiristää.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vastaa Viestiin