Mielipiteitä perheestänne.

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Moonlight Slave
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 312
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 14:32
Paikkakunta: Sateenkaaren tuolla puolen...

Mielipiteitä perheestänne.

Viesti Kirjoittaja Moonlight Slave »

Alko pikkusen ottaa pattiin ku mutsi yrittää koko ajan saada mua jonnekki Lastenlinnaan tai mikä mielisairaala onkaan, joten olen suunnilleen tätä mieltä siitä:
http://img100.imageshack.us/img100/5688/img07239px.jpg
On muuten aika näköset tyypit... Mulla oli just noi vaatteet päällä kun piirsin tota.

Että mitä mieltä te olette vanhemmistanne ja sisaruksistanne? Ois sit kans kiva nähä itse piirrettyjä suloisia perhepotretteja. No mutta kuiteski, jokainenhan vihaa perhettään aina välillä, ne?

Ja jokaisessa perheessä on yksi musta lammas, ne? Kuka se teidän perheessä on? Mä ite oon kyllä ällöttävän suosittu puheenaihe, just ton osastojutun takia. Ei niiltä kyllä paljoa moraalia löydy dattebayo...
Kuva
Mitä vittua MINÄ sille voin?!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Isä: Ei valittamista, mutta vittuilee ja juo liikaa.
Äiti: Hermostuu liian helposti ja kauheita rangaistuksia O.O
Veli: Super ärsyttävä, jonka kanssa muka pitäisi leikkiä ja paapoa <_< on menossa jo kouluunkin.
Sisko: Ihan OK joskus. En viitti sanoo täällä mitään siitä, koska se kuitenkin kävis kynsin hampain kiinni 8D

Piirrutsuksia on hieman vaikea näyttää, koska Skanneri puuttuu.. :P Ja digikameralla tulee huonoja kuvia, koska piirrän liian "Haaleasti"

Perheessäni olen myös itse usein puheenaiheena.. Kuolumenestys jne. Äiti ja sisko tappelevat koko ajan. Ja veli saa, mitä haluaa, jos näyttää isoja silmiä <_< (Koiranpentu ilme ^^) "Elämä on epäreilua"
Viimeksi muokannut Runte, La Elo 13, 2005 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
ahjteam
Mutsis
Mutsis
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2005 04:35
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahjteam »

Itselläni ei ole ongelmia vanhempien kanssa, ei ollut edes teinivuosina, olen osannut pitää välit kunnossa.
Kuva
Rina
Oinin
Oinin
Viestit: 915
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 15:23
Paikkakunta: OKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rina »

sanoisko etten viitti paljon puhua heidän kanssa ja sitten kun asun muualla, niin menee kuukausia ennenkuin äiti soittaa ja kysyy et miten se koulu menee.

kotono äiti vaan on vihainen kokoajan
velion pikku varas, joka luvatta ottaa kännylöiä ja notkuu tietokoneen äärellä.
Itachi: You must F*CK your closest friend to awaken the same mangekyou sharigan as me...
HAHAHA!!!! That would make Sasuke homo-erotic.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Mielipiteitä perheestänne.

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

OFFTOPIC:

Ehh.. Minulla on juuri tuonnäköiset hiukset kuin tuolla hirressä olevalla.. Alkoi ihan pelottamaan..

/off

Minulla on todella hyvä perhe. Ei ole mitään valittamista. Pikkusisko on paras. Piste.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Äiti: Yleensä ihan mukava, saan olla omissa oloissani silloin kun haluan, saan kiinteää kuukausirahaa (yay!) ja... Tuota noin, tukee minua melkeinpä kaikessa mihin ryhdyn. Joskus osaa kyllä olla aika v-mäinen. Hyvin, hyvin v-mäinen. Äärimmäisen pelottava suuttuessaan *lapsuuden traumoja*

Isosisko #1: Ihana ihminen, harmi että nähdään vain muutaman kerran vuodessa, ku hänelläkin on oma elämänsä... Tosi hyvä musiikissa, ja melkeenpä kaikessa muussakin.

Isosisko #2: Tosi rento tyyppi, melkeinpä yhtä kieroutunu ku minäki :P Käy hieman useammin meillä, ja on kanssa tosi hyvä teknisten laitteiden kanssa ^^

Isosisko #3: Rento tyyppi, on äärimmäisen mukavaa seuraa :D On just sellanen oikein ajassa pysyvä ja muodikkaampi ku minä (siihen ei kyllä paljoa vaadita XD). Toisaalta, kaikki mun isosiskot on tosi muodikkaita ja cooleja ;__;

Isosisko #4: Mua vuoden vanhempi ja samassa lukiossa. Mopotyttö. Useimmiten ihan älyttömän hauskaa ja kivaa seuraa, mutta toisaalta, joskus se vittuilee ilman mitään syytä ja sen rakkausasioita on ärsyttävä kuunnella harva se päivä... -_-

Pikkusisko: Perkeleen typerä ja ärsyttävä ihminen. Sellane perusteini, ei minkäänlaista kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan, ja muutenki äärimmäisen inhottava. Kovaääninen ja typerä, jep. Meidän perheen mustalammas.

... Kaipa mulla ihan kiva perhe on. ^^;
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Huu.. Pitäis kai munkin vastata

Äiti 32v: Yleensä ihan mukava, ollaan varmaan molemmat vähän semmosia teinejä, että tulee otettua aika kovastikin välillä yhteen. Semmossia pikkuriitoja, jotka kestää kymmenen minuuttia, ja unohdetaan tunnissa. Ottaa vaan välillä pahasti aivoon mutsin vaatteet, kun ei sille oikein tahdo enää sopia noi lantiofarkut ja lyhyt t-paita.. Tai no, sopis jos, se ei kyykistelis kokoajan niin, että varmasti ne stringit näkyy oikein kirkkaasti -___-; Suurin osa meijän riidoista johtuukin siitä, että miä mainitsen sille asiasta...Ärsyttää myös, ettei äiti halua ymmärtää mun anime-manga-shounen ai intoilua.. Viimeks tänään riideltiin siitä, kun äiti oli menny tilaamaan meijän Jekku-koiralle villapaidan. SIIS EIVÄTHÄN KOIRAT TARTTE MITÄÄN VILLAPAITAA, JOS NIILLÄ ON PAKSU TURKKI!

Isä 32v: Yleensä ihan rento tyyppi, kestää homovitsit itsestään (minä ja isän sisko vähän harrastettiin tilannekomiikkaa, älkää yrittäkö ymmärtää -___-;;;) Joskus helevetin pahalla tuulella, ja silloin kannattaa vaan kökkiä omassa huoneessa, vaikka piirtämässä...

Lemmikithän ovat osa perhettä, joten pakko kai tähän vielä mainita:

Ara-koira: Tykkää olla toisten tiellä, pitää hirveätä mekkalaa nälissään ja tykkää tyrkätä kyynärpäähän, juuri kun on hörppäämässä kahvia.. Normaalisti tosi suloinen koira, eikä karkaile.

Jekku-koira: Tiputtaa karvansa 2-3 kertaa vuodessa täydellisesti, ei voi viedä näyttelyihin. Oppii asioita ällistyttävän nopeasti, suostuu tottelemaan vain minua (jos jaksaa..). Nykyään menee hermot sen omapäisyyden kanssa.

Sohvi-kissa: Ei paljoa kotona, lahjoittelee rottia, hiiriä, jäniksenpoikasia ja oravanpoikasia. Tosi suloinen sisällä ollessaan, ei tykkää olla sylissä.

Perhepotretin piirrän jos jaksan ^-^

Meijän perheessä ei varsinaista "mustaa lammasta" ole, mutta isän nuorempaa veljeä emme kuulemma halua tavata, ja hyvin harvoin isän äitiä. Ymmärrettävistä syistä.

EDIT: Perheenlisäystä; Nemo-koira. Mutsi sai tahtonsa läpi, nyt meijän matalassa majassa saa kokoajan väistellä koiria ja kissaa >__> Nemo on aika tyhmä, se järsii vähän kaikkea. Sitä on hauska pitää sylissä kun ei paina melkeen mitään. Se myös pissata lorottaa vähän jokapaikkaan..
Viimeksi muokannut jenske, Su Loka 02, 2005 20:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Minun vanhempani eivät ikinä valita mistään eivätkä puutu asioihini.
Pikkuveljen kanssa on usein kiva tehdä kaikkea paitsi joskus osaa olla aika ärsyttävä. Isosisko on myös ihan kiva.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Runte kirjoitti:Isä: Ei valittamista, mutta vittuilee ja juo liikaa.
Äiti: Hermostuu liian helposti ja kauheita rangaistuksia O.O
Veli: Super ärsyttävä, jonka kanssa muka pitäisi leikkiä ja paapoa <_< on menossa jo kouluunkin.
Sisko: Ihan OK joskus. En viitti sanoo täällä mitään siitä, koska se kuitenkin kävin kynsin hampain kiinni 8D

Piirrutsuksia on hieman vaikea näyttää, koska Skanneri puuttuu.. :P Ja digikameralla tulee huonoja kuvia, koska piirrän liian "Haaleasti"

Perheessäni olen myös itse usein puheenaiheena.. Kuolumenestys jne. Äiti ja sisko tappelevat koko ajan. Ja veli saa, mitä haluaa, jos näyttää isoja silmiä <_< (Koiranpentu ilme ^^) "Elämä on epäreilua"
NANIII!?!?!?!?!??!?!???minä ja äiti tapellaan?!? no mitäs se sun kettuilu niille on :twisted:

muuten saamaa mieltä perheestä paitsi että en oo jokus OK vaan aina IHANA! 8) ja sitte veli on nakkihousu.. jos ei tiiä jotain se rupee kettuilee et voi voi jos ei osaa..
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Zeni_chan kirjoitti:
Runte kirjoitti:Isä: Ei valittamista, mutta vittuilee ja juo liikaa.
Äiti: Hermostuu liian helposti ja kauheita rangaistuksia O.O
Veli: Super ärsyttävä, jonka kanssa muka pitäisi leikkiä ja paapoa <_< on menossa jo kouluunkin.
Sisko: Ihan OK joskus. En viitti sanoo täällä mitään siitä, koska se kuitenkin kävin kynsin hampain kiinni 8D

Piirrutsuksia on hieman vaikea näyttää, koska Skanneri puuttuu.. :P Ja digikameralla tulee huonoja kuvia, koska piirrän liian "Haaleasti"

Perheessäni olen myös itse usein puheenaiheena.. Kuolumenestys jne. Äiti ja sisko tappelevat koko ajan. Ja veli saa, mitä haluaa, jos näyttää isoja silmiä <_< (Koiranpentu ilme ^^) "Elämä on epäreilua"
NANIII!?!?!?!?!??!?!???minä ja äiti tapellaan?!? no mitäs se sun kettuilu niille on :twisted:

muuten saamaa mieltä perheestä paitsi että en oo jokus OK vaan aina IHANA! 8) ja sitte veli on nakkihousu.. jos ei tiiä jotain se rupee kettuilee et voi voi jos ei osaa..
Anteeksi offaus, mutta ovatko Zeni_chan ja Runte sisaruksia? ... Hoh hoh hoo. XD
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

hmm...
no isä montussa eli evk
äiti ottaa kohtausta pikku asioista mut ihan siedettävä ku on hiljaa
sisko julkisesti kai se perheen mustalammas todella rasittava typpi
aina jäkättämässa tullu äitiisä
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ave-chan kirjoitti: Anteeksi offaus, mutta ovatko Zeni_chan ja Runte sisaruksia? ... Hoh hoh hoo. XD
et saa anteeks, vaikka nyt jatkanki offausta :P

Ikävä kyllä olemme <_<

offaus päättynyt, enkä pyydä anteeks, koska sitä minulle ei anneta >8D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Machi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 12:39

Viesti Kirjoittaja Machi »

ISÄ: Hauska, mutta silloin kun olen liian kauan koneella...Heti tulee kauhea mekkala..-_-; Antaa luvan melkein ihan mihin vaan.^^

ÄITI:Ihan kiva. Ei pakota milloinkaan kotitöihin.

ISOSISKO: 16-vuotias, eli neljä vuotta vanhempi. Samanlainen kuin isä...joskus. Muotihullu kuin mikäkin. Inhottava. Pettää lupaukset nopeasti-__- Emme koskaan pärjää kahdestaan kotona, koska riiedelemme aina jostain. Ja sen jälkeen minun ja hänen kätensä on aivan verellään. Nyt on poskessani pitkä naarmu...*Grr*
:evil: Voitan malkein aina hänet...Ei kyllä näytä siltä, mutta jos näkisette hänen jalkojaan ja käsiään, niin siinä on sitten miun aiheuttamat...XD Meillä on vain sama musikki maku. Ei mitään muuta. Ai niin! Silloin kun hän ostaa jonkun paidan, menen heti koittamaan ja minulle sopii paremmin kuin hänelle!

ISOSISKO: 18-vuotias ja aina niin kiva! Ehkä maailman paras sisko^^ Saa minut nauramaan aina. Ilman häntä en pysty asumaan kotona. Mutta hän on muuttanut Tampereelle :cry:
Hän on niin tarkka jokaisessa asiassa, että!-_-
Kuva
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Jaa no minun perhe on mukava eikä kellään ole mitään suurta asiaa mikä ärsyttäisi toisia.

Ave-chan: aika naispuolinen perhe.

Edit: Päätin pistää vähän sisältöäkin viestiin:

Äiti 43v tietotekniikkasuunnittelija:
Mukava ja ymmärtää. Toisaalta ehkä vähän itsesäälivä. Opetti minulle miten waretetaan ja warettaa itse vähän liikaa äidiksi.

Isoveli 17v lukiossa:
Mukava eikä vittuile paljoa. Välillä kyllä valittaa mulle kun se mielestä kaikki mitä harrastan on säälittävää. Tilannekomiikka huipussaan!

Isä 49v lakimies ja politiikko:
Hyvä väittelemään ja sen takia sen kanssa ei kannata alkaa riitelemään. Sen kanssa on hauska urheilla esim. rullaluistella.
Siivoaa aivan liikaa ja talon pitää olla aina puhdas ja kaikki huonekalut täytyy olla suorassa.
Viimeksi muokannut Mikkey, La Elo 13, 2005 22:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Vastaa Viestiin