Henkilö, jota ihailet/kunnioitat/arvostat etc...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Sellaisia ihmisiä, joita arvostan ja ihailen, on niin paljon, että mainitsen vain muutaman.
Erästä serkkuani arvostan erittäin paljon, sillä hän löytää kaikkiin ongelmiini vastauksen X). Olemme todella samanlaisia luonteeltamme ja muutenkin samanoloisia. Sarkastisia yms..?XP Jos pulmaan on olemassa ratkaisu, hän löytää sen! Se, minkä takia häntä arvostan eniten, on ehkä se, että hän on niin hyvä ystävä minulle!
Myöskin yksi opettajamme on todella hyvä tyyppi (joo, tiedän, opettajia ihailtiin viimeksi alaluokalla). Hän säilyttää aina malttinsa, ja muutenkin on mahtava! Oppilaiden (lähinnä naispuolisten) kesken kutsumme häntä jumalaksi!
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Elävienkirjoissa oleva henkilö jota arvostan eniten on, uskokaa tai älkää, Dalai Lama. :> Sillä miehellä on arvot kohdallaan, ja siitä ei pääse mihinkään.
Nykymaailmasta ei kyllä tosiaankaan löydä montaa muuta ihmistä jolla olisi elämänarvot yhtä kohdallaan kuin Dalailla. ^.^

Sitten jo kuolleita ihmisiä löytyykin enemmän...
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Henkilö, jota ihailet/kunnioitat/arvostat etc...

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Mä kunnioitan tosi paljon mun äiskää. Mul ja mun äiskäl on aina hauskaa ja se auttaa mua useimmiten XD... Sen kaa on myös kiva käydä shoppailemas, ku se ei päätä mitä se ostaa mulle vaan kysyy mun melipidettä. Sit se on myös tosi hyvä kokkaa XD.
Siin oli nyt pari juttuu siit. Niit kyl löytyy paljon enemmän n_n.
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Vastaa Viestiin