Foorumin topicit, jotka kierrät kaukaa...

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Minä en koskaan käy Naruto-osiossa.. :3 Tiedä häntä miksi. Oon vähän tipahtanut kun ei fillerit jaksanut kiinnostaa. Joten seurailen osien tilannetta vain tuolta naruto.fi:n pääsivulta.. :roll:

Hautausmaalla ja peliosiossa harvemmin käyn. Tai oikeastaan, käyn kaikkialla muualla paitsi tuolla Naruto-osiossa, mutta kirjoittelen harvemmin. Olen sellainen aina läsnä-henkilö. Paha tapa irkistä..

Sellaiset mitkä katson aktiivisesti on fan-osiot (Y.S.A.K~<3), miittingit, yleisessä off-topicin ja onnittelut (myös ketutuksen :P) ja sitten näitä polleja väsään kuin jaksan..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Freyr
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 1298
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 04:01

Viesti Kirjoittaja Freyr »

Tuntuu, että tällä hetkellä ei tule pyörittyä muun kuin yleisen ja gallupin puolella. Narutosta saan tarpeekseni jo sivuja ytlläpitäessä ja fillereitä tiiraillessa :P Bleachiin en taas ole koskaan edes tutustunut. Ehkä laajennan nyt sitten kun taas homma alkaa vakiintua.
Kuva
Avatar
Kiesma
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 816
Liittynyt: La Loka 02, 2004 18:16

Viesti Kirjoittaja Kiesma »

Jaan kokemuksen Freyrin kanssa. Tulee itsekkin nykyään käytyä tarkemmin Yleinen ja Kyselyt ja Gallupit osiot. Musiikki ja Pelit osioita käyn aina välillä nopeasti haravoimassa jos sieltä löytyisi jotain uutta mielenkiintoista luettavaa. Naruto ja Bleach puolilla en käy olleskaa, siellä ei ole mitään minulle kuuluvaa.

Harvoin topicceja kierrän, vähintään kurkistan kaikkiin mitkä eteen tulee.
Avatar
Gama-Kaeru
Genin
Genin
Viestit: 129
Liittynyt: Ma Heinä 24, 2006 16:10
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Gama-Kaeru »

Bleachissa en käy sillä en tahdo spoilata itseäni, pelit osion jätän myös välistä sillä en pelaa muuta kuin Naruto Gekitou Ninja taisen 3sta, fanficcini luen muualta... En minä näitäkään kui ruttoa vältä, mutta en vain satu kauheasti näissä käymään.
"Hyvin suuniteltu matka on jo puoliksi pilalla."

MATKALLA KAUHAJOELLE COSPLAY-VIIKOLLE!!!
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Harvemmin, tai oikeastaan en koskaan varsinaisesti välttele mitään. Vähemmin vain tulee käytyä hautuumaalla tai fanfic-osiossa, eipä ole kumpiinkaan yksinkertaisesti vain asiaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
meadow
Chuunin
Chuunin
Viestit: 260
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 21:57
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja meadow »

Ittelläni ei ole kauheasti asiaa tuonne peli osioihin, sillä en hirmusesti pelaile mitään... Toinen missä kulutan erittäin minimaalisesti aikaani on Bleach topicit, sillä en seuraa kyseistä animea/ lue mangaa. Hautausmaalla on tullut käytyä erittäin vähän
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Jaa ennen kiersin erittäin kaukaa naruto- bleach- fanfic- fanart- tapahtumat ja miitit- palstat. Herää kysymys mitä minä sitten luin? :roll: No en tiedä itsekkään. Mutta se oli siis ajalta jolloin olin tosi noob. Nyt ei ole yhtään topiccia jonka jättäisin rauhaan. Tulee käytyä kaikkialla.
Jopa miiteissä ja tapahtumissa (Äääh, siis sillä palstalla)

Edit.Meinas unohtua; kaikelaiset omat kuvat topicit kierrän kaukaa,sillä en halua todellakaan tietää minkä näköisiä olette irl!
(Näin muuten Fadorin kuvan irc-galleriassa, :shock: Jösses,hänhän on ihan perussuomalaisen näköinen! Tai siis, kuvittelin hänet...Fadorin näköiseksi. Tiedättehän, sitä kuvittelee ihmiset avansa näköisiksi, tai kuvittelee heille ulkonäön.taijotain... :roll: )
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Vastaa Viestiin