Unissakävely -ja puhuminen

Juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Mallu-88
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 22:05
Paikkakunta: kihniö

Unissakävely -ja puhuminen

Viesti Kirjoittaja Mallu-88 »

Onkohan tämmöistä topiccia täällä? Noh anyway... Kiinnostaa vain hirveesti tuo unissakävely -puhuminen... Sillä mä harrastan sitä paljon. Mun siskoni ja kämppäkaverini ovat joutuneet kestämään sitä aikaslailla paljon!!! :lol: he hee! Elikkäs nyt vaan kirjotteleen kokemuksia ja tapahtuneita haahuiluja! :lol: Oletko sinä tai joku kaverisi "harrastanut" tätä?

Itse voisin sanoa, että olen mm. kävellyt unissani veljen huoneen sohvalle nukkumaan ja aamulla herättyäni ihmettelin, että missä ihmeessä mä oikein olen! Katselin ympärilleni ja huomasin, että veli nukkuu sängyssään tyttöystävänsä kanssa! :oops:
Noh... Sitten mä olen kävellyt unissani kaappiin ja jääkaapille ja puntarille... Ulkona mä oon tainnut myös joskus piipahtaa.

Kämppiksen kanssa ollaan puhuttu unissamme melkeinpä kilpaa;
" *naurua* mulla on housut jalassa!" "*naurua* niin on mullakin"
Viimeksi muokannut Mallu-88, To Loka 13, 2005 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ilmoittaudun unissapuhujien joukkoon :D Ikinä en oo minnekkään lähteny käppäileen.. Mutta puhun ja pyörin paljon ^^ Ja porukat sanoo, ett' myös piereskelen unissani :D Tätä en kyllä voi millään uskoa xD
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
mikami
Chuunin
Chuunin
Viestit: 212
Liittynyt: To Loka 06, 2005 18:05

Viesti Kirjoittaja mikami »

Unissa puhun kaikkee tyhmää mutta en kävele.
Avatar
ziradia
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:31
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja ziradia »

Tämä ilmoittautuu hyvin levottomaksi nukkujaksi o/. Herään usein esim. olkkarin matolta tai saunasta tjsp, eikä minulla ole mitään hajua miten olen sinne yön aikana joutunut. Usein kävelen myös perheenjäsenieni huoneisiin ja mumisen heille jotain outoa enkä muista aamulla mitään tapahtuneesta.

Pienenä huoneessani oli iso parvisänky, josta putosin pari kertaa lattialle (n. 2m pudotus) nukkuessani sängyn korkeasta laidasta huolimatta o_o. Pyörin ja kääntelehdin siis aika palojon yön aikana, siltikin nukun melko sikeästi x).

Saatan myös puhua unissani. Kerran herätin koko talon huutamalla suoraa kurkkua että "Eii! se on ihan mustaa, lopeta!!" Eikä minulla ole edelleenkään mitään hajua, mistä minä sitten sitä unta näin :D.
Kuva
Jos sulla lysti on, niin kätes yhteen naulaa!
Y.S.A.K
Avatar
jenske
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 557
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 14:43
Paikkakunta: Great Kotka city

Viesti Kirjoittaja jenske »

Miä oon oikein unissapuhumisen ja unissakävelyn mestari >__>.. Partioleiri Pylpyrällä tuli esim tällaista puhetta: "Äiti~~! Mulla on nälkä! ENKÄ MÄ HALUA JUOTAVAA!!"

Perseestäkin on kuulema tullut puhuttua O.o;;.. Unissani olen miltei aina kävellyt alakertaan. Kerran olin kävellyt alakertaan, ja karjaissut: "Mitä täällä tapahtuu?!"

Kerran yöllä isä oli käynyt hakemassa juotavaa, ja olin silloin ladellut hirveästi kirosanoja ._.;;

Paljon, paljon muutakin tyhmää olen puhunut, mutta niitä nyt ei tarvitse kertoa ^^;
Kuva
23.58
Y.S.A.K
Cross
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 571
Liittynyt: Pe Touko 27, 2005 20:10

Viesti Kirjoittaja Cross »

en varsinaisesti kävele/puhu unessani mutta lähes unessa
oon monesti jonnekkin hortoillu ja jutellu jotain
nämä retket sitte yleesä hämärästi muistaa seuraavana aamuna mutta ei voi olla varma että oliko se nyt sitte unta vai ei :roll:
Kuva
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Lapsena/nuorempana kävelin ja puhuin aika usein unissani. Pari kertaa säikäytin isosiskoni pahanpäiväisesti sekoiluillani. :lol: Kerran olin kävellyt hänen huoneeseensa ja kysellyt ensin omituisia. Sen jälkeen painelin takaisin omaan huoneeseeni. Sisko tuli perästä ja siellä olin istunut sängyllä itkemässä joidenkin lehtien (?) perään. Sitten olin vaan kuukahtanut sängylle ja nukkunut tyytyväisenä. Aamulla ihmettelin kuka oli käynyt laittamassa kaikki valot huoneestani päälle, mutta minähän se olin itse tainnut olla.

Olen kuulemma myös kova tyttö nauramaan unissani. Mulla nyt vaan on aina niin hauskaa.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

En kävele ja puhu unissani, mutta äitini aina väittää joka (tai melkein) aamu, että puhuin illalla unissani, vaikka olin vielä hereillä (välillä innostun illalla puhumaan itsekseni) --' . Mutta minulla on yksi "kaveri", joka puhuu unissaan... kerran tyttöleirillä, kun piti mennä nukkumaan, niin sitten hän alkoi puhua unissaan x)
Viimeksi muokannut Wendy, Ma Loka 17, 2005 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
swing
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 321
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 16:25

Viesti Kirjoittaja swing »

joskus saatan jotain unissani puhua, mutta hyvin harvoin. isoveljeni sen sijaan huutaa melkein joka yö jotain, yleensä siinä aamuneljän aikaan alottelee. "menkää pois! Lopeta Riikka! Mulla menee hermot suhun! :D kaikki huudot on aina tarkotettu mulle tai pikkuveljelle. aina kylläkin negatiivisia :?
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Itse en ole hirveesti kävellyt unissani. Ehkä jotain on sellaisia epäselviä juttuja... kun muistan kävelleeni edes takas käytävällä, osaamatta päättää mihin mennä. Kait olin nähnyt paha unta ja puolinukuksissa talsisin siellä.

Itse en ole kuullut muilta ainakaan, että puhuisin unissani. Ehkä hymisen... ja etenkin maiskuttelen.
Mut en onneks niin kuin pikku broidini.. XD joka pelaa ja kiroilee ääneen unissaan.
Kuva
Avatar
Jufo
Genin
Genin
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Helmi 04, 2005 22:19

Viesti Kirjoittaja Jufo »

On kyllä molempia tullut tehtyä. Tosin se käveleminen on jäänyt aika paljon vähemmälle nykyään.

Olen aika kova kyllä höpöttämään kaikenlaista tyhmää unissani. Välillä on tullut huudettua jotain aivan satunnaista kuten: "Sukat hyökkää! Paetkaa!!! Örgl..." ja joskus olen kuulemma höpissyt jotain saksaksi, mikä on sinänsä mielenkiintoista, koska saksaa osaan vain välttävästi.

Unissa kävely on tosiaan mulle nykyään aika harvinaista, muta sillon joskus kun sitä vielä tein tuli aika moneen paikkaan käveltyä. Vessaan olen vienyt ison kasan romua ja joskus olen ulkonakin vissiin pomppinut. Pahin oli kyllä varmaan sillon kun menin ihan omaan sänkyyn nukkumaan, mutta heräsin pikkuveljen vierestä sen sängystä :S.
Kuva
Sigistä kiitos uppuNille ja avatarista kiitos Taasille
#beck.fi @ Qnet || #thebackhorn @ Qnet || #bleachfi.net @ Qnet
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Pienempänä kävelin ja puhuin usein, mutta nykyään enää lähinnä juttelen joskus harvoin. Koskaan en ole ulos asti päätynyt, mutta kaikenmaailman nolouksia on kyllä tapahtunut. Kuten pahin ehkä joskus 10-vuotiaana, kun lähdin unissani viemään kirjettä naapurissa asuvalle kaverille ja olin jotenkin onnistunut pääsemään eroon yöpaidastanikin... Onneksi äiti sai minut kiinni juuri kun avasin oven rappukäytävään... XD Sitten on näitä perinteisiä, että olen herännyt eri paikasta kuin mihin kävin nukkumaan ja sellaista tuskaista peiton etsimistä,vaikka se olisi ihan vieressä.
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

viime viikolla kävelin unissani olohuoneeseen jossa äiti ja isä katto telkkaria ja rupesin hädissäni selittämään niille et 'se pitää laittaa sinne' :''DDD sit isä kysyi et mikä pitää laittaa minne, niin heräsin ja lähin nukkumaan xD olin siis ollut jotenkin puoliksi hereillä <:
Ja pienenä olen kävellyt todella paljon unissani^^' oltiin mummolassa ja minä, mummoni ja siskoni nukuttiin samassa huoneessa, ja nousin unissani seisomaan sängyn viereen, ja aloin pyöriä ympyrää siinä xD mummo oli hereillä sillon ja sanoi jotain että ei vielä kannata nousta ja minä sitten menin takaisin nukkumaan ja vedin peiton korviin :'D ja joskus olin pelannut illalla Sims peliä ja menin unissani selittämään isälle kuinka ne siinä simsissä maalaa tauluja xD ja olen tippunut sängystäni joskus 6 vuotiaana ja kolauttanut pääni pöytäni nurkkaan ja ruvennut itkemään kovaan ääneen ja isä oli tullut nostamaan minut takaisin sänkyyn :D enkä aamulla ollut muistanut mitään koko tapahtumasta xD ja mumisen unissani aika usein, ja herään siihen jos sanon jotain vähän kovempaan ääneen xD
Siskoni oli joskus yöllä kävellyt isää vastaan tuolia kantaen :''DDDD ja kerran se oli kävellyt isää vastaan ja selittänyt että piirsi sen vihreän viivan xDD
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LOL! On näytä hauska lukee XDD

Mmmm... mut nyt ku muistelen, noita 'puoli-unessa' tehtyjä on enemmänkin. mm. 2000 - 2001 jatko-opiskelun aikaa (asuin opiseklija asuntolassa)... saatoin herää keskel yötä pistää vaatteet pääl. Tuijotin kelloo, et koska pitää lähtee aamiaiselle. Sit painuin takas pehkuihin vaatteet päällä XD
Ja seuraavana päivänä, solutoveri ihmetteli et kui mul on yötämyöden valot päällä.... kun en ollut sammuttanut niitäkään :lol:

Se on vaa kumma, et ei järki sano sillä hetkellä mitään. Jälkeenpäin vaan kummastuttaa.
Kuva
Vastaa Viestiin